Mislim da ne znam šta da mislim.
Pre nekih mesec dana opazimo da nam indikator u stanu ne svetli uopšte nekih 4-5 dana. Posle je svetlo stalno. Mislili smo da su spojili nešto loše kad su menjali brojila ali kad su poslali račun bilo je jasno da je problem veći.
Evo juče oko 16h stanarima pokazuje T2, ranije oko 3:30 svetli, u 1h svetli do sad u 14h (ne znam je li sa prekidima, nemam kameru da snimam).
Znam da čitač/i ne rade kako treba iz samo njima znanih razloga. Bilo je problema i dok je staro brojilo stajalo a počelo kad je naš redovni čitač otišao pre 3-4 godine (oko korone). I u tom periodu se izmenjalo njih barem 4 (ne mogu sve da ispratim).
A jasno je i da ove nove skalamerije ne rade kako se očekuje.
Sad će negde "korekcija" računa pa ću da vidim ide li novi prigovor.
Opet u Zemun i prijavite. Možda je MTK pobrljavio, mada impuls za jeftinu struju stiže iz dispečerskog centra.
Čitače nemamo, monteri Službe za održavanje mernih mesta, pored poslova održavanja rade i čitanje.
Zato se i radi zamena brojila, jer više fizički nije moguće da se sve obiđe i očita.
Ogranak Zemun drži opštine Zemun, Novi Beograd i Surčin... koliko je to domaćinstava i firmi za očitavanje, ne znam tačno... ali znam da imamo preko 2200 distributivnih trafo stanica.
Da se ne čudiš kako znam, radim tamo, ali u drugoj službi.
Kod mojih, lampica za tarifu uopšte ne radi, jer kad su menjali MTK (stari je izgoreo), ne sećam se dal ne može više to da radi ili nisu uopšte vezali da šalje signal do stanova.
A ugrađena su pre koju godinu brojila sa daljinskim očitavanjem i računi su normalni.
Nova digitalna brojila imaju u sebi MTK i nije im potreban da bi prebacivali tarife.
Samo je ostao tehnički propis zbog kog mora da postoji poseban MTK za slučaj da ako ovaj u brojilu iz nekog razloga ne radi kako treba.
Stara Iskrina brojila su bila mnogo kvalitetnija i mogu da se održavaju. Ova nova kad crknu idu u sekundarne sirovine.