Чичарито
Čuven
- Učlanjen(a)
- 19.07.2020
- Poruke
- 1,432
- Poena
- 515
Moja oprema
- Laptop
- Asus zephyrus g14
- Mobilni telefon
- Samsung Galaxy S24 Ultra
- Pametni uređaji
- Huawei GT3 Pro
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Већ је речено изнад, не прелазак на припејд него идеш код другог оператера. Када платиш рачун од Фебруара одеш код другог оператера и са њима буквално склопиш захтев за прелазак у њихову мрежу. Када ови из Јетела виде да је то то и да прелазиш, зваће са понудом да останеш.Znaci ako još uvek može da se raskine bez penala, prvo odem do Yettel-a, trazim raskid i prelazak na prepaid. Onda odem kod drugog operatera i tražim prenos broja na prepaid isto i cekam poziv 😁.
Posto imam telefon na rate preko mobi banke, to nista ne utiče na ugovor i raskid, to samo nastavim da plaćam i to je to?