Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Evo drugari sveže informacije. Prenos podataka u Romingu ne radi u Makedoniji i Albaniji. Proradio je na neko vreme pri ulasku u Makedoniju onda APN izgubio vezu i mrtvilo...sve sam pokušavao i SIM Toolkit....ručno podešena mreža...APN Globalel i MTS ma jok....nema prenosa podataka.
 
Još prvi dan kad su prebacili moje kartice na mts - data roaming u Bugarskoj je umro i nikad se nije konektovao.

Kartica se kači na Vivacom mrežu - na 3G i rade pozivi - ali net - kog reklamiraju u Freepaid paketima - ne radi ni za lek.

Probao sam na tri različite SIM kartice i ne radi. Imam lokalnu karticu, ne mogu više da se igram sa njima...
 
Zao mi je sto ovo nisam znao.

Ali treba tuziti ih kolektivno, za advokate je to najmanje jedno rociste.

Recite mi, gde imaju ta AP podesavanja stara za Globaltel?
Poz, pa ima na sajtu, ali nema tu šta samo treba gde piše mtswap ili kako već, promeniti u globaltel i to je to.
 
Jel može neko da mi pomogne da peđem na esim imam a54 samsung ima esim u sebi ali ja neznam kako da aktiviram oni mi nešto objašnjavali ništa ne razumem ako može neko da mi pomogne bio bih zahvalan
 
Jel može neko da mi pomogne da peđem na esim imam a54 samsung ima esim u sebi ali ja neznam kako da aktiviram oni mi nešto objašnjavali ništa ne razumem ako može neko da mi pomogne bio bih zahvalan
Ja Esim nisam koristio, možda ovaj link pomogne: Ako je nešto promnjeno nadam se da će se neko stručniji umešati!Pozdrav!
 
Možda je vreme da modovi iz naslova teme izbace "virtuelni", pošto to svakako više nisu.
 
Poz ljudi,
jedno kratko pitanjce.
Da li dobijate poruku kad uplatite kredit, kad vam treba isteći paket i kad vam se obnovi paket?
Već drugi mesec dopunim juče kredit, nisam dobio poruku, takođe ni o isteku paketa.
Za vikend mi se obnavlja, tako da to je to.
Zvao sam skoro njih u vezi ovoga, restartovali mi karticu i ništa.
Moraću ponovo ovih dana ih zvati da prijavim taj problem.
Ostale sms poruke stižu bez problema, kao i u slučaju da sam nedostupan, poruka o propuštenom pozivu stigne bez problema.
 
Poz ljudi,
jedno kratko pitanjce.
Da li dobijate poruku kad uplatite kredit, kad vam treba isteći paket i kad vam se obnovi paket?
Već drugi mesec dopunim juče kredit, nisam dobio poruku, takođe ni o isteku paketa.
Za vikend mi se obnavlja, tako da to je to.
Zvao sam skoro njih u vezi ovoga, restartovali mi karticu i ništa.
Moraću ponovo ovih dana ih zvati da prijavim taj problem.
Ostale sms poruke stižu bez problema, kao i u slučaju da sam nedostupan, poruka o propuštenom pozivu stigne bez problema.
Ukratko odgovor je da, u svemu navedenom, osim opomene o isticanju paketa. Ona je samo jednom stigla od prebacivanja na MTS.
 
Poslednja izmena:
Ukratko odgovor je da, u svemu navedenom, osim opomene o isticanju paketa. Ona je samo jednom stigla od prebacivanja na MTS.
Upravo sam ih zvao,
Probali su da mi pošalju test poruku radi provere,
test poruka je stigla bez problema.
Pitala me operatorka da li mi stižu sms poruke o propuštenom pozivu,
odgovorio sam potvrdno.
Napisala reklamaciju pa ćemo da vidimo., javiće mi.
 
Poz ljudi,
jedno kratko pitanjce.
Da li dobijate poruku kad uplatite kredit, kad vam treba isteći paket i kad vam se obnovi paket?
Već drugi mesec dopunim juče kredit, nisam dobio poruku, takođe ni o isteku paketa.
Za vikend mi se obnavlja, tako da to je to.
Zvao sam skoro njih u vezi ovoga, restartovali mi karticu i ništa.
Moraću ponovo ovih dana ih zvati da prijavim taj problem.
Ostale sms poruke stižu bez problema, kao i u slučaju da sam nedostupan, poruka o propuštenom pozivu stigne bez problema.
Kod mene to za sada radi kako treba.
 
Sada kad je Globaltel mts-ov, da li mogu da odem u mts poslovnicu i prebacim mts pripejd broj u Globaltel mrezu ?
 
Jeste glavni, koristim ga 20 godina, imam i globaltel-ov e-sim samo zbog interneta jer mi je jeftinije, pa razmisljam zasto bih se cimao sa dve kartice i dve dopune, ako mogu taj glavni broj da prebacim gde mi je jeftinije, a vidim mnogi su prebacili, ako mi se i ne svidja, posle par meseci mogu i vratiti ako se ne varam
 
Jeste glavni, koristim ga 20 godina, imam i globaltel-ov e-sim samo zbog interneta jer mi je jeftinije, pa razmisljam zasto bih se cimao sa dve kartice i dve dopune, ako mogu taj glavni broj da prebacim gde mi je jeftinije, a vidim mnogi su prebacili, ako mi se i ne svidja, posle par meseci mogu i vratiti ako se ne varam
Možeš da se prebaciš na drugu mrežu nakon 60 dana, a za to vreme ako ti nešto ne bude radilo kako treba, nema ti druge nego da trpiš.
Pošto ti je glavni broj, preporuka jeste da ga nikako ne prebacuješ u Globaltel.
 
Jeste glavni, koristim ga 20 godina, imam i globaltel-ov e-sim samo zbog interneta jer mi je jeftinije, pa razmisljam zasto bih se cimao sa dve kartice i dve dopune, ako mogu taj glavni broj da prebacim gde mi je jeftinije, a vidim mnogi su prebacili, ako mi se i ne svidja, posle par meseci mogu i vratiti ako se ne varam
Ja sam ženi prebacio na freepaid avgusta, septembra. u srbiji problema nema ni sa netom niti pozivima sem roaming zona 1 ne radi...što se domaćeg saobraćaja tiče nikakvih problema.
i klincu sam prebacio broj u globaltel, za 300din ima 100min/sms 30 dana dovoljno mu je.

da li radi opcija podeli kredit?
 
Evo kolega mi se javlja iz Kopenhagena, kaze normlano mu radi Globaltel u romingu. APN je podesio na globaltel.
 
Kakva je, konacno, informacija o Globaltel cenama?
Dizu li i oni, kada i koliko?
THX
 
A sto bi oni dizali?
 
Pa nije to Yettel, dignemo ti cenu ugovora pa ti posle nudimo 50% da ostaneš...
Tačno, ali za poskupljenje mozda zna 10% korisnika, dok ovi ostali su prinuđeni da ostanu zbog infrastukture u njihovom gradu ili nisu u toku sa poskupljenjem ili penzioneri. Svakako su dosta u dobitku to je sigurno.
 
Nazad
Vrh Dno