SAS
Tamo gde je vađena nafta nije posle toga bilo života kao na Marsu-nula. Što sa litijumom nije slučaj. Vađenje nafte zagađuje jako malo iz prostog razloga što se nafta tu ne koristi,samo vadi. Ako ne računamo na škriljce
Industrijski vodonik se dobija propuštanjem vodene pare kroz koks, koji se dobija od uglja, ne od vetrenjače.
Litijum se ne reciklira, maksimalno može do oko 10%, ali je i to preskupo.A litijum kad se jednom izvadi, lako se reciklira iz starih baterija.
To nesto novo, sta sam propustio?A litijum kad se jednom izvadi, lako se reciklira iz starih baterija.
To nesto novo, sta sam propustio?
Toliko o "zelenima" Jeste da Nemci nemaju suverenitet, ali ovo je bolno za gledati...Germany begins dismantling wind farm for coal
Kad je teško - lignit! 🤡
Nije do mafije, već do bazične fizike... Ne možeš ti vodonik lako i bezbedno uskladištiti, a ne možeš čak ni jeftino...Te vetrenjače su u startu bile promašaj.
Vodonik je jedino pravo rešenje ali nije u interesu mafije.
Немачка тројка се већ преоријентисала, очигледно да прављење електро-канти и није нека научна фантастика. Колега купио Ауди е-трон, изгледа далеко боље од било којег Тесла модела. Омиљени Фауве ИД3 или 4, па Шкода Енјак се такође већ масовно продају, сасвим у складу са данашњим "нек' личи на џипа" трендовима.S druge strane, činjenica je da su klasični proizvođači, kao što je nemačka velika trojka, dinosaurusi - neće moći da se preorjentišu dovoljno brzo i efikasno na novu tehnologiju jer su prevelike kompanije.
Prave oni, nije sporno. VW ID4 izgleda jako lepo, juče ga videh na ulici. Međutim, to što imaju par modela ne znači da su održivi - naime, njih čekaju milijarde ulaganja u baterije i infrastrukturu (a Tesla je dobar deo posla već odradila, tj. uradila SAD vlada za njih, sve po principima slobodnog tržišta) a trebaju im i milijarde za trenutno poslovanje - o kojima Tesla ne mora da brine jer nema ogromnu servisnu mrežu, zaposlene i zilion rezervnih delova koje mora da drži na stanju.Немачка тројка се већ преоријентисала, очигледно да прављење електро-канти и није нека научна фантастика. Колега купио Ауди е-трон, изгледа далеко боље од било којег Тесла модела. Омиљени Фауве ИД3 или 4, па Шкода Енјак се такође већ масовно продају, сасвим у складу са данашњим "нек' личи на џипа" трендовима.
Pun rezervoar benzina mi omogućava autonomiju od 600 km. Na struju, pričamo o 300 - 400 km, maksimum.Deluje mi da na forumu 80+% kolega prelazi 500km svakodnevno, pa im treba veca baterija 🙂
Realnost je da se toliko mesecno prelazi.
Ma ne prelazi se ni tamo svi kako se priča. To sto se kod nas uvoze automobili sa velikim km, to je jer ovaj sistem dozvoljava, odnosno vracanje km je nekaznjivo..... dok ne odes van granica Srbije...
Ne treba da se prica, vidim na svojoj mesecnoj kilometrazi a prelazim manje od proseka medju kolegama...Ma ne prelazi se ni tamo svi kako se priča
100km dnevno, znam dosta ljudi koji prelaze 300-400, do posla i nazad, nista neobicno na "zapadu".Deluje mi da na forumu 80+% kolega prelazi 500km svakodnevno, pa im treba veca baterija 🙂
Realnost je da se toliko mesecno prelazi.
Zamisliš sve one automobile što čekaju na granicama kako isto tako posle čekaju na punjačima da dođu na red. Posle će se ljudi hvaliti kako su za samo 20 sati stigli do Grčke. 😀A dovoljno je zamisliti putovanje iz Srbije do Grčke na more i shvatiti koliko je priča sa litijumskim baterijama besmislena.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari