Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

A1 aplikacija ne radi. Piše : Sadržaj trenutno nije dopustan. Molim te pokušaj kasnije. Već ovako mesec dana. Izbrisao app, ocistio cash i tako dalje ali i dalje ne radi..
Iz nekog razloga ne dobija internet. Kako zasto, Boga pitaj ( probaj direktno da pokusas ) bez VPN-a i bilo cega noebicnog za internet (probaj i na mobilnoj i na wifi mrezi)
Sto je najbitnije probaj na drugom telefonu ( da iskljucis da nije do tvog broja )
 
A1 aplikacija ne radi. Piše : Sadržaj trenutno nije dopustan. Molim te pokušaj kasnije. Već ovako mesec dana. Izbrisao app, ocistio cash i tako dalje ali i dalje ne radi..
Ako imaš neki Private DNS koji blokira reklame,.ne može se pristupiti A1 aplikaciji sa njihovog interneta.
 
Dobijem juče mail da potvrdim za neki broj aktivaciju elektronskog računa, niti je neki od mojih brojeva koje koristimo kući a da su na moje ime niti je naveden broj mog ugovora. Da li je greska ili neka prevara? Nikad mi nisu stizali mailovi sa te adreseSnimak ekrana 2023-08-19 082136.png
 
Ako imaš neki Private DNS koji blokira reklame,.ne može se pristupiti A1 aplikaciji sa njihovog interneta.
Isključio DNS, opet ne radi..
Iz nekog razloga ne dobija internet. Kako zasto, Boga pitaj ( probaj direktno da pokusas ) bez VPN-a i bilo cega noebicnog za internet (probaj i na mobilnoj i na wifi mrezi)
Sto je najbitnije probaj na drugom telefonu ( da iskljucis da nije do tvog broja )
Probat cu onda na drugom telefonu.
 
Uopste nisu profesionalni. Prebacio sam br preko agenta. Prema njenim recima ona je trebala da mi donese ugovor i karticu. Jutros prebacen br ali je sada prica da brza posta donosi i karticu i ugovor tako da moram da idem do njihovog prodajnog mesta ili da cekam ponedeljak i brzu postu.
 
Dobijem juče mail da potvrdim za neki broj aktivaciju elektronskog računa, niti je neki od mojih brojeva koje koristimo kući a da su na moje ime niti je naveden broj mog ugovora. Da li je greska ili neka prevara? Nikad mi nisu stizali mailovi sa te adresePogledajte prilog 401120
Dakle danas dobijem jos jedan mail dobrodošlice za paket koji nisam uzeo i nazovem korisnički servis i u početku je bilo to je prevara i slično ali ajde da proverimo broj kad ono "pa broj je na vaše ime". Ja se zbunim, jer znam da imam 4 broja na moje ime ali ovih dana nisam ništa novo uzimao i ona kao recite mi vaš jmbg kad ono neko sa istim imenom i prezimenom potpisao nov ugovor pa ga greškom stavili na moj mail za račune i obaveštenja. Veoma profesionalno...
 
Nekoliko puta se kroz razne teme pominjalo da postoji problem u A1 sa naplatom rominga čak i ako su mobilni podaci isključeni. Da naplati nešto po difoltu iako se ne koristi promet podataka.
Ako ima neko da mi konkretno kaže kakvi su to problemi i da li su još prisutni. Razmišljam da prenesem broj sa mts-a u A1 ali bi mi ta stvar jako smetala. Inače koristim drugu karticu u telefonu za roming, pa ne bih da moram baš fizički da vadim A1 karticu svaki put kad prelazim granicu, treba da mi bude aktivna ako ništa zbog nekog hitnog dolaznog poziva.
 
Stavis samo za nju only 3g, 2g i nema brige. Bio je neki problem kad je na 4G a ukljucen je VOLTE da pocetno skida internet sadrzaj kad je dolazni poziv na 4G. Ne znam jesu to ispravili ali mislim da su cak i refundirali. Malo je to Kb ali se radi zaokruzivanje. Ne znam da li je to jos problem...
 
Ok, nije mi to problem, tu drugu karticu ionako držim na 2g uvek. I ne koristim volte
 
Meni su naplatili 12MB po ceni 1000 dinara za megabajt. Roaming uključen, službena MTS kartica je data kartica sa roaming dodatkom. MTS listing uredno pokazuje da je MTS kartica korišćena za data. Ipak je A1 naplatio svoje, kažu da su dobili info od svog ino partnera i to je to. Žalio se i Ratelu, nikakve koristi. Sad mi je isključen data roaming na A1 kartici dok mi ne istekne ugovor, a onda zbogom žohari, od mene više neće da vide dinara. Dakle, nije fantomska VoLTE potrošnja, nego prosto naplate kako i koliko hoće. Bukvalno, dok su mi stizale poruke od njih, ja gledam u telefon i sve uredno podešeno za MTS, ali poruke stižu da trošim A1 u roamingu i da je bolje da uplatim dodatak... Osećao sam se kao da mi neko kaže "mali, plati reket hiljadarku, da te ne oderemo na romingu". Nisam platio, pa su me odrali.
 
Meni su naplatili 12MB po ceni 1000 dinara za megabajt. Roaming uključen, službena MTS kartica je data kartica sa roaming dodatkom. MTS listing uredno pokazuje da je MTS kartica korišćena za data. Ipak je A1 naplatio svoje, kažu da su dobili info od svog ino partnera i to je to. Žalio se i Ratelu, nikakve koristi. Sad mi je isključen data roaming na A1 kartici dok mi ne istekne ugovor, a onda zbogom žohari, od mene više neće da vide dinara. Dakle, nije fantomska VoLTE potrošnja, nego prosto naplate kako i koliko hoće. Bukvalno, dok su mi stizale poruke od njih, ja gledam u telefon i sve uredno podešeno za MTS, ali poruke stižu da trošim A1 u roamingu i da je bolje da uplatim dodatak... Osećao sam se kao da mi neko kaže "mali, plati reket hiljadarku, da te ne oderemo na romingu". Nisam platio, pa su me odrali.
A da li ti je tada bio uključen data roming za A1? Da li se taj problem rešava isključivanjem data rominga za A1 karticu ili stavljanjem nje na 2g?
 
A da li ti je tada bio uključen data roming za A1? Da li se taj problem rešava isključivanjem data rominga za A1 karticu ili stavljanjem nje na 2g?
Ako nećeš koristi bolje isključiti roaming data na operateru na toj kartici. Ako moze da se razdvoji. Od razgovora.
 
Meni su naplatili 12MB po ceni 1000 dinara za megabajt. Roaming uključen, službena MTS kartica je data kartica sa roaming dodatkom. MTS listing uredno pokazuje da je MTS kartica korišćena za data. Ipak je A1 naplatio svoje, kažu da su dobili info od svog ino partnera i to je to. Žalio se i Ratelu, nikakve koristi. Sad mi je isključen data roaming na A1 kartici dok mi ne istekne ugovor, a onda zbogom žohari, od mene više neće da vide dinara. Dakle, nije fantomska VoLTE potrošnja, nego prosto naplate kako i koliko hoće. Bukvalno, dok su mi stizale poruke od njih, ja gledam u telefon i sve uredno podešeno za MTS, ali poruke stižu da trošim A1 u roamingu i da je bolje da uplatim dodatak... Osećao sam se kao da mi neko kaže "mali, plati reket hiljadarku, da te ne oderemo na romingu". Nisam platio, pa su me odrali.
Moguće da ti se u toku poziva internet sam prešaltao na A1 (dešava se automatski na telefonima) i onda je zbog toga vukao A1 net
 
Nisam razgovarao tog dana uopšte.
U čitavoj priči je meni neprihvatljivo da jedan megabajt košta 1000 dinara (ako ga potrošiš slučajno), a 1000 megabajta košta takođe 1000 dinara, ako platiš unapred. Takođe, posle tog prvog gigabajta, svi ostali megabajti koštaju jedan dinar. Svako sa dva grama mozga jasno vidi da cena od 1000 dinara po megabajtu nema veze sa komercijalnim uslovima, ona postoji isključivo da zastraši potrošača i da ga "motiviše" da kupi dodatak.
 
Na žalost svuda je tako ne samo kod nas. Npr kod EU operatera ako ne uzmeš dodatak, u Srbiji će te 1MB koštati od oko 5 pa do 15€. Naravno da je to navlakuša za dodatke, ali i način da zarade na ljudima koji nisu pažljivi.
 
Nikad nisam imao problem za roming. Čak sam pre jedno 7-8 godina bio u Milanu, morao da zovem i koristim internet i tačno mi je skinuo koliko sam koristio.
 
Da li neko zna hoće li biti neke promocije uskoro?
Treba da prebacim broj sa pripejda na postpejd i da uzmem telefon iPhone 14, ali sve čekam hoće li nešto biti u septembru kad krene škola ili ne?
Da li da čekam ili da uzimam po uslovima koje sada daju?
 
Predlažem ti da sačekaš 15icu koja izlazi u Septembru. Svakako ti umesto 14ice predlažem 13icu jer je jeftiniji a identičan je telefon (osim glavne kamere koja je malo bolja na 14ici) ili 15icu jer će biti najnoviji model bolji od 14ice po procurelim informacijama s i cenovno približan 14ici.
 
Udjoh na mBanking i videh da mi je A1 2 pita skinuo po 200 dinara sa racuna 17. avgusta. Račun je uredno plaćen još pre 10. avgusta tako da nema veze sa tim. A nisam nikakve dodatke kupovao (i da jesam, to bi bilo uračunato u narednom mesecu). Je l se dešavalo još nekome ovo? IMG_20230821_020146.jpg
 
Predlažem ti da sačekaš 15icu koja izlazi u Septembru. Svakako ti umesto 14ice predlažem 13icu jer je jeftiniji a identičan je telefon (osim glavne kamere koja je malo bolja na 14ici) ili 15icu jer će biti najnoviji model bolji od 14ice po procurelim informacijama s i cenovno približan 14ici.
Razlila u ceni 13 i 14 je oko 7-8000 dinara, tako da bolje da uzmem 14. Da čekam 15 ne bih, a verujem da će bar 30000 biti skuplji.
Treba da uzmem do 1 septembra paket Neo travel i telefon, ali pitam da li će biti nekih povoljnosti u septembru, da se ne zaletim odmah?
 
Udjoh na mBanking i videh da mi je A1 2 pita skinuo po 200 dinara sa racuna 17. avgusta. Račun je uredno plaćen još pre 10. avgusta tako da nema veze sa tim. A nisam nikakve dodatke kupovao (i da jesam, to bi bilo uračunato u narednom mesecu). Je l se dešavalo još nekome ovo? Pogledajte prilog 401318
Kao da je neko ukrao 2 dopune ako ima podatke od kartice.
 
Da li je moguć prelazak na veći paket tokom trajanja ugovorne obaveze? Kakvu su što se toga tiče?
 
Naravno da je moguce
Ja moram da iznesem drugačije iskustvo, drugar nakon godinu dana ugovorne obaveze shvatio da mu treba veći paket, ja mu iskustvom sa foruma kažem da ode do najbliže poslovnice i da traži veći paket i oni ga komotno odbili i rekli ne može dok ne bude 3 meseca pred istek.
 
Možda su ga pogrešno shvatili da želi obnovu ugovorne obaveze, a ona može do 6 meseci ranije uz doplatu. Promena paketa je dostupna bilo kada, i ja sam sam menjao paket, plus ako je UO bez telefona može i na niži paket bez doplate. Smanjivao sam paket za broj koji mi više nije trebao sa IN tarife na klasik najnormalnije pre dve godine.
 
Nisam bio tad sa njim pa ne mogu ništa da tvrdim, ali sam mu rekao da traži promenu paketa, da želi veći i bolji paket i da je to uvek moguće.
 
Nazad
Vrh Dno