Nije valjda samo uradili hard reset i naplatili 3000 dinara?Ma drugu su naplatili 3000 kao reinstalacija softvera, a njemu zvučnik bio riknuo. Totalno bespotrebno.
Kao zvučnik zamenjen u garanciji sve ok, ali ipak 3k(valjda beše 3k) za reinstall softvera, baš su pilićari.
Iskreno ne mogu tvrdim, ali mislim da da.....Nije valjda samo uradili hard reset i naplatili 3000 dinara?
Jer hard reset moze bilo ko da uradi..
Moram da proverim da li se razumemo. Ako je softverski problem i u garanciji uređaj, to ipak ne spada u garanciju nego se plaća? Recimo doneseš mrtav telefon, ugasio se posle update i ne pali se, može da se reši softverski u servisu i to će se naplatiti ipak 4000?
Ne.SMS aplikacija ne može da se pokrene uopšte?
nije htjelo prihvatiti ni VOL+ VOL- pa drzanje tipke za zakljucavanje ( https://support.apple.com/hr-hr/guide/iphone/iph8903c3ee6/ios )Čist restore urađen bez vraćanja backup-a?
Al dobroTo nije restore, već hard reset (soft reset, kako ko voli da zove) 😃
Ovo je za restore
https://support.apple.com/en-us/HT201252
Svakako uvek prvo uradi hard reset kad nešto ne funkcioniše kako je zamišljeno 😃
Pa to se ne naplacuje, valjda?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari