Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Imam dosta strpljenja sa Globaltelom, mislim cena kvalitet mi odgovara, ali previše je problema. Svaki put kada odem u roaming imam probleme. Bio u Makedoniji, dva dana nisam imao net, sve je podešeno kako treba, batalite tu priču, i čak zvao podršku, i na #106* mi kaže imate 1gb za potrošnju, i samo posle dva dana proradi, sa brzinom kao u devedesetim, ali ajde da se ne žalim previše.
Sada odem u Republiku Srpsku, opet isto, samo ovaj put zvao podršku, primili su kznanju i....ništa. Naravno odgovorićete mi u ponedeljak da ćete rešiti problem, ali to je već kasno.
Znači kada treba negde da se putuje, Globaltel je totalno neupotrebljiv.
Naoružajte se strpljenjem!
 
Probao sa 3 različita Wi-Fia nijedan ne radi. Sve ostale aplikacije za pozivanje (Viber, whatsapp) rade normalno.
Hmm, proverićemo sa kolegama šta može da bude u pitanju.
Imam dosta strpljenja sa Globaltelom, mislim cena kvalitet mi odgovara, ali previše je problema. Svaki put kada odem u roaming imam probleme. Bio u Makedoniji, dva dana nisam imao net, sve je podešeno kako treba, batalite tu priču, i čak zvao podršku, i na #106* mi kaže imate 1gb za potrošnju, i samo posle dva dana proradi, sa brzinom kao u devedesetim, ali ajde da se ne žalim previše.
Sada odem u Republiku Srpsku, opet isto, samo ovaj put zvao podršku, primili su kznanju i....ništa. Naravno odgovorićete mi u ponedeljak da ćete rešiti problem, ali to je već kasno.
Znači kada treba negde da se putuje, Globaltel je totalno neupotrebljiv.
Naoružajte se strpljenjem!
Ako se kartica u romingu ne poveže na mrežu, potrebno je da klikneš na "Settings", potom na "Mobile data/Cellular data" i klikni na "SIM applications".
Nakon potrebno je da klikneš na "Connect to network manual". Prikazaće se poruka "Switching network" i opcije "Accept" i "Decline" ali ne treba kliknuti ni na jednu, već sačekati da se telefon sam poveže. Nakon toga prebaciti na "Automatic network mode". Ovo su podešavanja za iOS.

Za Android je potrebno da proneđeš aplikaciju SIM Toolkit/SIM Tools/STK, izabereš "Connect to the network (Manual)", odabereš "Roaming", sačekaš dok ne pronađe mrežu. :)
 
Hmm, proverićemo sa kolegama šta može da bude u pitanju.

Ako se kartica u romingu ne poveže na mrežu, potrebno je da klikneš na "Settings", potom na "Mobile data/Cellular data" i klikni na "SIM applications".
Nakon potrebno je da klikneš na "Connect to network manual". Prikazaće se poruka "Switching network" i opcije "Accept" i "Decline" ali ne treba kliknuti ni na jednu, već sačekati da se telefon sam poveže. Nakon toga prebaciti na "Automatic network mode". Ovo su podešavanja za iOS.

Za Android je potrebno da proneđeš aplikaciju SIM Toolkit/SIM Tools/STK, izabereš "Connect to the network (Manual)", odabereš "Roaming", sačekaš dok ne pronađe mrežu. :)
E baš vam hvala, mnogo ste mi pomogli....🤢🤢🤢 Pa nisam retardiran, pročitajte naglas šta sam napisao, ako ne razumete, ili ne znate šta se dešava, nemojte da vređate nečiju inteligenciju sa ovim. Znači za inostranstvo globaltel treba izbegavati i širokom luku, internet ne radi, jel neko napisao da nisam povezan na mrežu?
Ali opet šta ćeš za te pare....
 
Mebi je Globaltel radio ekstra u Nemackoj, Hrvatskoj i Grckoj doduse pre 2 godine. Nikakvih problema nije bilo.
 
E baš vam hvala, mnogo ste mi pomogli....🤢🤢🤢 Pa nisam retardiran, pročitajte naglas šta sam napisao, ako ne razumete, ili ne znate šta se dešava, nemojte da vređate nečiju inteligenciju sa ovim. Znači za inostranstvo globaltel treba izbegavati i širokom luku, internet ne radi, jel neko napisao da nisam povezan na mrežu?
Ali opet šta ćeš za te pare....
Izvini, nismo te onda razumeli. Samo internet ti ne radi? Pošalji nam broj u inbox da proverimo sa kolegama.
 
Meni u Albaniji već 2. leto radi i to na 4G Vodafone AL. Bilo je sa 1 karticom potrebe za akt. kroz STK ali sad obe rade k'o sat. A o korišćenju aplikacije za zvanje srpskih brojeva ne treba više ni trošiti reči.
 
Meni u Albaniji već 2. leto radi i to na 4G Vodafone AL. Bilo je sa 1 karticom potrebe za akt. kroz STK ali sad obe rade k'o sat. A o korišćenju aplikacije za zvanje srpskih brojeva ne treba više ni trošiti reči.
Iskreno, kada sam bio u Makedoniji, net je radio vrlo jasno, ali ga je bilo, kada sam prešao u Albaniju, radio je punom brzinom, ali sada u Hercegovini ništa, nula, zero....
 
Koristim globaltel od aprila, zadovoljan sam uslugom i nikakvih problema nemam. Uplacujem uzbudljivu konekciju od 500 din 4gb 150 min/sms. Veceras mi je istekao paket i ja sam mislio da mi je ukljucena automatska obnova ali nije, imao sam neiskoriscene minute i poruke. Obnovio sam paket cim mi je stigao sms da je pakaet istekao
Ne budem lenj okrenem CC i teta mi vrati nepotrosene gb i min bez problema, kaze tolerisu do 3-4 dana. Sve pohvale za tetu :)
 
Koristim globaltel od aprila, zadovoljan sam uslugom i nikakvih problema nemam. Uplacujem uzbudljivu konekciju od 500 din 4gb 150 min/sms. Veceras mi je istekao paket i ja sam mislio da mi je ukljucena automatska obnova ali nije, imao sam neiskoriscene minute i poruke. Obnovio sam paket cim mi je stigao sms da je pakaet istekao
Ne budem lenj okrenem CC i teta mi vrati nepotrosene gb i min bez problema, kaze tolerisu do 3-4 dana. Sve pohvale za tetu :)
Prenosimo pozdrave teti. ☺️
 
Jel koristio neko Globaltel u Grckoj, konkretno na Halkidikiju, Pefkohori i Hanioti? Interesuje me kako radi 4g...
 
Sitonija i Solun, nema 4g nego H+, radi dobro.
 
neki telefoni imaju opciju da zakljucaju pristup odredjenim aplikacijama ili mozes koristiti neku aplikaciju za tu svrhu, ima raznih..

btw, evo u turskoj radi solidno globaltel roming, uplatio 3gb za 800 din. za 24h potrosio 1gb. verovatno kad ponestane neta prelazim na neku tursku karticu
 

Prilozi

  • Screenshot_20210809-103519.png
    Screenshot_20210809-103519.png
    150.2 KB · Pregleda: 13
Može li u nekoj narednoj verziji globaltel aplikacije da se doda opciono mogućnost zaključavanja/otključavanje pinom-skeniranje lica za iphone. Dete se igrala telefonom i klikćala po svemu i uspela da nakupuje razne pakete u aplikaciji 😂🤣😂
Prosledićemo developerima. Do tad, šifru na telefon. :D
 
Kako se poručuje pojedinačni paket prepaid? vidim paket 30 dana, 5gb za 300rsd, ali ne mogu da ga poručim.
 
Pojedinačne pakete možeš da aktiviraš putem aplikacije ili USSD koda *100#.
To je onda dodatak na postojeći paket ili može da bude namenski?
Ako je stvarno namenski, da li to znači da prvo moram da upim neki drugi paket pa onda da pređem na ovaj kroz app?
 
To je onda dodatak na postojeći paket ili može da bude namenski?
Ako je stvarno namenski, da li to znači da prvo moram da upim neki drugi paket pa onda da pređem na ovaj kroz app?
I paket i dodatak, može da se aktivira zasebno, a može i uz neki drugi paket.
Možeš da poručiš samo karticu (ili da je kupiš na kiosku). Uz nju ćeš dobiti 50 min/SMS i 5GB koji važe 7 dana i 50RSD kredita, za 299RSD.
 
Poručio sam 150min/4gb za početak pa ću da se poigram kada to stigne.
Hvala. Pozdrav
 
Zdravo, žao nam je zbog lošeg iskustva sa našim korisničkim servisom. Molimo te da nam proslediš broj u inbox, kako bismo proverili sa kolegama gde nastaje zastoj.
I sta su rekle kolege? Posto i dalje nemam odgovora ni od vas na pp ni od kolega na telefon. Kao sto sam vam odgovorio na pp komercijalnoj banci je prijavljena promena operatera i prebaceno je kod njih na globatel za sta postoji i pisani dokaz. Recite mi sta je toliki problem? Ja sam isto vas korisnik i isto korisnik komercijalna banke i nemam nikakvih problema sa sms obavestenjima. Jos uvek vas molim da resite problem. Zaista gubim strpljenje, ovo traje sad zaista bezobrazno dugo.
 
I sta su rekle kolege? Posto i dalje nemam odgovora ni od vas na pp ni od kolega na telefon. Kao sto sam vam odgovorio na pp komercijalnoj banci je prijavljena promena operatera i prebaceno je kod njih na globatel za sta postoji i pisani dokaz. Recite mi sta je toliki problem? Ja sam isto vas korisnik i isto korisnik komercijalna banke i nemam nikakvih problema sa sms obavestenjima. Jos uvek vas molim da resite problem. Zaista gubim strpljenje, ovo traje sad zaista bezobrazno dugo.
Zdravo, kao što smo ti napisali u poruci kolege javljaju da je sa naše strane obavljena ažuriranja svih podataka o migraciji broja i da je potrebno da obavestiš banku o promeni operatera. Da li si kolegama iz tehničke podrške poslao dokument koji si dobio od banke? Možeš poslati i nama pa će kolege ponovo proveriti gde nastaje problem, ali kao što smo ti napisali sa naše strane je sve odrađeno.
 
Tako je bilo i meni kada sam bio u Komercijalnoj banci. Kada sam izvršio tranziciju broja, morao sam da idem u banku na šalter da mi službenica ručno podešava kod nje u aplikaciji.
 
Najcesce iz banke slazu ili ne znaju. I sam kad sam prenosio broj sam morao 2 puta zvati banku da oni promene podatke. Oni vide broj i kao ok je, a ne izmene u kojoj si sad mrezi iako im to kazes.
 
Da li neko ima problema da ukljuci opciju za napalte paketa koristi platnu karticu umesto kredita. (u aplikaciji)
Do sada sam uplacivao kredit i obnova paketa mi se automatski skidala sa kredita, sada sam hteo da ukljucim da mi skida sa kartice, ali kada cekiram opciju nista se ne desava.
Ta opcija se nalazi u okviru paketa, ispod automatske obnove. Malo je zbunjujuce da li kada se cekira opcija (za naplatu kredita koristi platnu karticu), treba da se klikne na dugme obnovi ili samo treba da se cekira ova opcija.
Probao sam obe varijante i ni u jednoj ta opcija ne ostane cekirana.
 
Pa ne skida ti odmah već po isteku paketa. A da li si uneo podatke o kartici i ista se vidi ili nisu?
 
Da uneo sam podatke o kartici (tako sam do sada dopinio kredit). I ukljucena mi je automatska obnova.
Znam da ne treba da se odmah obnovi paket, ali problem je sto ta opcija nece da ostane cekirana.
 
Da li neko ima problema da ukljuci opciju za napalte paketa koristi platnu karticu umesto kredita. (u aplikaciji)
Do sada sam uplacivao kredit i obnova paketa mi se automatski skidala sa kredita, sada sam hteo da ukljucim da mi skida sa kartice, ali kada cekiram opciju nista se ne desava.
Ta opcija se nalazi u okviru paketa, ispod automatske obnove. Malo je zbunjujuce da li kada se cekira opcija (za naplatu kredita koristi platnu karticu), treba da se klikne na dugme obnovi ili samo treba da se cekira ova opcija.
Probao sam obe varijante i ni u jednoj ta opcija ne ostane cekirana.
Prvi put kada želiš da prebaciš na naplatu sa kartice, odnosno putem kredita, potrebno je da obnoviš paket.
 
Ja sam to uradio 5 dana pre isteka i obnovilo mi na mesec dana bez onih 5 koji su ostali od prethodne uplate.

BTW, net mi u Albaniji na moru nije radio prvih 6 dana. Prvih par dana nisam uopšte mogao da dobijem korisnički servis na broj, a uputstvo sa neta za AP (jedino globaltel/globaltel) nije radilo. Pokušavao preko poruka na sajtu, vrteli podešavanja i ništa. Ona podešavanja preko *100# nisu dolazila sve vreme, iako je pisalo da su uspešno poslata. Kasnije uspeo da dobijem servis, ali opet ništa još par dana. Dobio net pred odlazak. Odatle, iz Sarande, otišli na Ohrid još par dana i opet nije radilo, proradilo pred izlazak iz Makedonije. Sve vreme prijatelji iz drugih mreža imali net, sva 3 ostala operatera. Pored toga, imali pun net iz paketa, a meni samo 1GB koji jedva da sam nešto uspeo da iskoristim.
 
Nazad
Vrh Dno