Ако има неког овде са СББ, обучите мало ваше оператере како се ради онлајн продаја. Немојте се срамотити!
Управо ме звали са +381114001000 и креће разговор.
Пита ме јесам ли задовољан са њиховом услугом и да ме обавести како ми је уговор истекао и да би требао продужити уговор на следећих 24 месеца.
Лепо му кажем да су јако скупи, али за добру понуду можемо преговарати. Каже овако, цена остаје иста, задржавам пакет дуо Голд, али ми се повећава база са новим ХД квалитетним каналима. Добијам канале Синестар премијум на позицији 88 и 89, добијам јако квалитетне канале од позиције 500, па надаље. Ја му кажем да ја већ имам Синестар премијум канале, а пинк канали ме не интересују, јер нису у ХД квалитету и мени нису квалитетни.
Напомињем да бих прешао на МТС оптику, где ми за дупло мање новца нуде дупло бржи интернет, много већу базу ТВ канала (за кориснике бенчмарк форума, без коментара на ову моју изјаву) и мобилни пакет који иначе кошта као пола СББ претплате.
На то ми одговора да не жели да коментарише понуду конкуренције као и да оптика никад неће имати квалитет интернета као што СББ може да ми пружи и да бих ипак требао обратити пажњу пре свега на квалитет услуге него на финансијску вредност услуге. Уз кратку напомену да то што је рекао велика глупост, питам га има ли нешто да ми понуди боље, јер ово што ми је понудио је увреда за мене, као особу која плаћа две деценије њихове услуге.
Даје савет да идем до пословнице и да питам њих и да му јако жао што нисам прихватио његову одличну понуду.
Знам како се ради онлајн продаја, али стварно добро знам, ово је једно јадно искуство! Баш ме је изнервирао! Знам да сваки разговор са њима ја опишем у овој теми, али ми није јасно како неко може да плаћа овакве људе!? Срамота!