to ti ne spada u kvar - možeš da koristiš laptop :d
Baterija ne spada. Bio je slučaj opisan ovde u temi za bateriju a i drugi sličan koji smo apsolvirali.
Ako je nešto drugo ne znam.
U svakom slučaju javi kako je prošlo.Znam citao sam i pitao sam neke majstore u kraju koji su mi rekli da je moguce da je flat kabli ali kontam da bi onda prekidalo i kad je ukljucen u struju,onako laicki razmisljam.
Laptop moje supruge prošle godine imao isti problem...nošen u KimTec i naravno pojima nisu imali šta mu je(kao poprave i nakon podizanja sistema pojavljivali su se artefakti na ekranu uz zamrzavanje slike).
Kasnije sam čuo za Asusovu akciju..odradio sve gluposti koje su tražili tipa 3x pokušaj servisiranja i td...(iz tri pokušaja KimTec nije provalio šta je laptopu) nakon toga su nam zaista vratili keš i popravili laptop tako što sam im ja sugerisao kvar.A imali smo i obavezu da damo ''intervju'' povodom akcije.
Inače problem je do grafičke kartice na matičnoj ploči,znači zamena ploče i ćao...
U svakom slučaju je potrebno da što pre prijaviš reklamaciju.naravno da cu da podelim iskustvo koje budem imao ovde,nego interesuje me da li su se tebi pojavljivale linije samo kad je laptop radio na bateriju ili i kad je bio ukljucen u struju?Meni za sada samo dok radi na bateriju.To me i malo buni,da je graficka kartica linije bi bile u oba slucaja ili mozda gresim?
Kako je moguće da KimTec ne zna da ustanovi kvar koji čak i prosečan građanin može. I to iz 3 puta!Laptop moje supruge prošle godine imao isti problem...nošen u KimTec i naravno pojima nisu imali šta mu je(kao poprave i nakon podizanja sistema pojavljivali su se artefakti na ekranu uz zamrzavanje slike).
Kasnije sam čuo za Asusovu akciju..odradio sve gluposti koje su tražili tipa 3x pokušaj servisiranja i td...(iz tri pokušaja KimTec nije provalio šta je laptopu) nakon toga su nam zaista vratili keš i popravili laptop tako što sam im ja sugerisao kvar.A imali smo i obavezu da damo ''intervju'' povodom akcije.
Inače problem je do grafičke kartice na matičnoj ploči,znači zamena ploče i ćao...
Kako je moguće da KimTec ne zna da ustanovi kvar koji čak i prosečan građanin može. I to iz 3 puta!
A onda se u drugim temama ističe naša "garancija" kao prednost...
cek, i ovde se posle svega jos niko nije javio iz asus podrske?!
mada nije ni potrebno, sve se vidi iz zadnjih postova...
Pa I nije bas tako, jedan gigant kao sto je Asus je morao da izvrsi detaljnu analizu trzista servisera, pa tek onda da odluci koji ce servis da bude ovlascen od strane Asusa. Mozda je I prica komplikovanija od ovoga, ali je svakako greska Asusa, neka im salju redovnu kontrolu u servis, neka traze emailove od kupaca pa onda nakon nekog vremena da im posalju neki test koji ce prikazati koliko su zadovoljni proizvodom I uslugom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari