Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Još mi nisu odgoorili na moj zahtev , tražio sam popust na pretplatu i telefon. Poslao sam u sredu prošlu , na onaj servis mail, da li je to taj mail ili sam trebao na onaj reklamacije mail ?
 
Podnesi zahtev za prenos broja...

Moram da čekam 2 avgust pa onda da podnesem zahtev . Fino sam ja napisao mail i "zapretio" prelazak . Evo poslao sam i na reklamacije mail. Stiglo mi je u petak da ocenim uslugu posle skorašnjeg kontakta.

Ako ništa ne odgovaraju ja prelazim na vip, to sam već isplanirao, nego rekoh eto im šansa ako hoće da daju ako ne ništa . Ako već podnosim zahtev za vip neću se predomišljati.
 
Poslednja izmena:
Nemoj da si emotivan za svoj novac vec ako te budu zvali i ako ti vise odgovara Tnor ti prihvati i ostani, a predji bez dvoumljenja ako ti vise odgovara VIP.

A za to sto su te pitali da ocenis kontakt trebalo je sa stavis nulu pa da vidis kako zovu :)
 
Nemoj da si emotivan za svoj novac vec ako te budu zvali i ako ti vise odgovara Tnor ti prihvati i ostani, a predji bez dvoumljenja ako ti vise odgovara VIP.

A za to sto su te pitali da ocenis kontakt trebalo je sa stavis nulu pa da vidis kako zovu :)

Dao sam im ocenu 4 , bez razmišljanja sam odgovorio na poruku, trebao sam stvarno nulu da dam.

Problem je što vip ima ovu promociju sa 3 gb do 15.8 ili do kraja avgusta , sada i nisam definitivno siguran. Meni ugovor ističe tek 3 septembra sa telenorom , tako da može da se desi da propustim ovu vip akciju, kakav sam maler obično tako i biva :)

Ja sam planirao da tražim otkup ugovora i platim septembar i podnesem zahtev za prenos broja u vip . Šta se sada dešava ako ja platim 1500 ili koliko već dinara za otkup ugovora i podnesem zahtev , telenor me pozove ponudi popust i ja ostanem kod njih. Šta sa ovih 1500 što sam platio, nije neka suma ali ipak da ne bude da sam bacio novac uzalud.

Testirao sam vip i ima malo bolju mrežu ovde kod mene , malo stabilniji 3g signal . Vip mi odgovara i bez popusta na pretplatu ali verovatno tražim i popust od njih pre prenosa.
 
Poslednja izmena:
Pa ti i ne mozes da podneses zahtev za prenos kako kažeš 2.8. jer tvoja UO traje do 3.9. To je samo kod obnove ugovora.

Najbolje je da sacekas odgovor (2-3 dana, do cetvrtka recimo), a u medjuvremenu je vazno da ti neko ko zna ovde javi da li uopste zadrzavas broj prilikom otkupa ugovora. Znam da je ranije bilo nekih problema i kod Telenora i kod Vipa kad su ljudi raskidali UO.

E da, sad se setih da je neko ovde pisao da u Telenor poslovnici mozes da aktiviras nekakvo upozorenje da ces da prenosis broj u drugu mrežu pa te onda zovu da vide u cemu je problem.

Uzmi sve ovo u obzir jer imas dovoljno vremena do 15.8. da uradis najbolje.
 
Poslednja izmena:
Dao sam im ocenu 4 , bez razmišljanja sam odgovorio na poruku, trebao sam stvarno nulu da dam.

Problem je što vip ima ovu promociju sa 3 gb do 15.8 ili do kraja avgusta , sada i nisam definitivno siguran. Meni ugovor ističe tek 3 septembra sa telenorom , tako da može da se desi da propustim ovu vip akciju, kakav sam maler obično tako i biva :)

Ja sam planirao da tražim otkup ugovora i platim septembar i podnesem zahtev za prenos broja u vip . Šta se sada dešava ako ja platim 1500 ili koliko već dinara za otkup ugovora i podnesem zahtev , telenor me pozove ponudi popust i ja ostanem kod njih. Šta sa ovih 1500 što sam platio, nije neka suma ali ipak da ne bude da sam bacio novac uzalud.

Testirao sam vip i ima malo bolju mrežu ovde kod mene , malo stabilniji 3g signal . Vip mi odgovara i bez popusta na pretplatu ali verovatno tražim i popust od njih pre prenosa.

Najbolje ti je rešenje da uzmeš novi broj kod vip-a a kod Telenora pređeš na pripaid.
 
Ma imam dovoljno vremena znam. Raspitaću se. Ako mi ne odgovore poslaću opet mail. Onda šaljem vipu , ako mi vip da i popust na pretplatu nemam nikakve dileme , prelazim .

Ne znam šta se dešava ako ja podnesem zahtev mesec dana ranije bez otkupa, možda me tada pozove telenor , onda nisam na gubitku :)

Pitanje sa upućene, kada se podnese zahtev , za koliko vremena vas obično kontaktiraju ako uopšte kontaktiraju ?
 
Ma imam dovoljno vremena znam. Raspitaću se. Ako mi ne odgovore poslaću opet mail. Onda šaljem vipu , ako mi vip da i popust na pretplatu nemam nikakve dileme , prelazim .

Ne znam šta se dešava ako ja podnesem zahtev mesec dana ranije bez otkupa, možda me tada pozove telenor , onda nisam na gubitku :)

Pitanje sa upućene, kada se podnese zahtev , za koliko vremena vas obično kontaktiraju ako uopšte kontaktiraju ?

Pisano vec i tome i ja sam pisao moj primer.
Zovu u zavisnosti kad si podneo zahtev,ako podneses do 14h onda zakonski da odgovori sadasnji operater je 2 radna dana i pocinje od 00h taj dan (u mom slucaju 00h cet. na pet.),ali ako podneses posle 14h onda ti ta 2 dana startuju tek sutradan u 00h (u mom slucaju posto je isao vikend tih 00h se racunaju tek ned. na pon.)
Ja sam podneo tad zahtev u cetvrtak oko 14.15h i kao sto rekoh ta 2 dana za odgovor starog operatera su pocela teci od ponedeljka 00h,a Telenor me zvao odmah taj dan u pon. oko 17h popodne i sve se dogovorili.
Opisao sam detaljno sta se radi i sta i kako za ubuduce,baci pogled na moje postove oko 27.,28. juna,sve sam objasnio
 
Poslednja izmena:
Nemoj da si emotivan za svoj novac vec ako te budu zvali i ako ti vise odgovara Tnor ti prihvati i ostani, a predji bez dvoumljenja ako ti vise odgovara VIP.

Nije sve u parama, postoji nesto sto se zove princip. Verovatno mu se ne svidja kao i meni da se za takve stvari cenjka kao da je na pijaci :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Principi zive u drustvenoj sferi zivota, a na slobodnom trzistu postoje samo ponuda i potraznja :).
 
Slažem se da je cenkanje kao na pijaci i ispod svakog dostojanstva. Ja sam pokušavao na finjaka preko prodavnica, društvenih mreža, emaila, poziva kol centru.. Jedino je zahtev za prenos broja aktivirao službu "briga o korisnicima" (subota - zahtev, utorak - poziv). Zašto to rade, samo oni znaju.
 
Zato sto neko u rukovodstvu ne zna svoj posao? :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Stavio sam im ja nulu na taj SMS, i nisu me kontaktirali posle. Ipak su kao i kod svih reagovali kada sam podneo zahtev za prenos i odjednom može sve.



Sent From Plastique
 
Ja zadnja dva meseca plaćam račun u zadnjem momentu pa mi "redovan platiša", više nije argument, mada nije nikome, čim čekaju zahtev za prenos broja da bi odreagovali

Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Busplus provera preko USSD kosta 1.8din po komadu.

Ta je cena. Nisam znao. Hvala. :) Ja ako cimnem kad sam napolje dva-tri puta najvise u oba smera.

I skida čak i da ne dobiješ povratnu informaciju. Na Telenoru se to bogme često dešava...

Ni meni ne radi ceo mesec. Ne znam sto. Prestao sam i da zovem. Namerno ugasili prikaz da bi ljudi zvali vise puta, misleci da je greska. Dok ne ukapiraju da ne radi.
 
Evo samo da kazem da meni "realtime" stanje ne radi ni u roamingu (bar ne na aplikaciji). Kasni od pola sata pa do par sati.
 
Reatime nije za pozive, jeste za poruke i megabajte.
 
Poslednja izmena:
Da se kladimo da njemu ne radi ni za poruke ni za internet? :D

Sent from my A0001 using Tapatalk
 
A mozda je prešao na VIP, zaboravio pa se iznervirao. Ima ono, stara ljubav zaborava nema :).
 
Poslednja izmena:
Ne znam gde si koristio roaming, ali realtime praćenje potrošnje (uključujući i pozive) u roamingu nije podržano kod određenih operatera u inostranstvu.

Sent from my SM-N920I using Tapatalk
 
Reatime nije za pozive, jeste za poruke i megabajte.
Zanimljiva stvar sto su danas u pitanju bili sms-ovi :)

Da se kladimo da njemu ne radi ni za poruke ni za internet? :D

Sent from my A0001 using Tapatalk
Za internet ti ne bih znao reci, posto ga nisam koristio sa ovog telefona bez wifi u roamingu :)

Jel moguce da svima vama radi normalno a da je nesto problem sa update-ovanjem mog racuna. Mislim, i pre u Srbiji me zezalo, dok ostale nije?

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jedino gde sam koristio internet u romingu je Crna Gora, dnevni i nedeljni tiket. Provera stanja megabajta je precizna i ažurana.
Slučajno sam koristio nekoliko sekundi u Makedoniji (ne znam koja mreža), i posle par minuta kada sam pogledao već je pisalo koliko sam interneta potrošio.
 
I ja sam imao pre mesec dana u HR slucajnih(ali ipak realtime) 13KB koje sam posteno platio 4.19din :) Poenta je da je istog momenta prikazano stanje.
 
Nesto nije u redu kod Nitra. Trebalo bi da mu radi kao i svima.
 
Mozda da promeni karticu tj. da zameni u Tnoru?
Ne znam da li je pokusavao?
Cudno da svima radi dobro samo kod njega problem.

Sent from my ONE PLUS 3 using Tapatalk
 
Imao je on problema i ranije sto niko nije imao.
Kao da mu je uklet broj.

Al' sa'ce na VIP da predje :).
 
Baš su ljubazni iz telenora , ponudili mi telenor banku.

Žao nam je što naša ponuda nije ispunila očekivanja. Cenimo Vašu vernost, ali u ovom trenutku i pored dobre volje drugačije uslove od prethodno predstavljenih nismo u prilici da ponudimo.

Lažovi jedni, ne mogu da ponude :D

Tako da sam završio sa njima .
 
Nazad
Vrh Dno