Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Ne znam da li je neko okacio ovaj info u vezi sa peglanjem paketa od 01. marta 2016
link

Verovatno možemo očekivati nove pakete od marta 2016.
 
Kada se kaze 25%+telefon, da li se telefon podrazumeva u okviru paketa (moze da bude i jedan dinar), ili mora da se plati puna cena telefona?
 
Hvala, i još jedno pitanje.
Ako mi odobre 25%+telefon, da li može da se odradi posao u nekoj telenor radnji ili mora da se primi ugovor i telefon na kućnu adresu (taj način su mnogi pomenuli).
 
E jebga!
Moracu da probam da ih zamolim da to odradimo u prodavnici.
 
Ja sam ih takodje pitao da li može potpisivanje u shopu ali rekoše da nije moguće, tako da su mi poslali na posao
 
U prodavnici mogu samo standardne ponude,naručiš online preuzmeš u prodavnici.Sve ostalo mora preko kurira(50%,25%+telefon,6 meseci ranije ugovor...)
 
Ok, onda na poslu.
E sad, najave li se oni taj dan da dolaze, ili dan ranije, odnosno ima li ikakvog nagoveštaja unapred.
Nisam po ceo dan u kancelariji :)

I drugo, čisto se pitam, zašto ne može u poslovnici? Kriju popuste ko zmija noge? :)
 
Ok, onda na poslu.
E sad, najave li se oni taj dan da dolaze, ili dan ranije, odnosno ima li ikakvog nagoveštaja unapred.
Nisam po ceo dan u kancelariji :)

I drugo, čisto se pitam, zašto ne može u poslovnici? Kriju popuste ko zmija noge? :)
Kurir te zove isti dan kad dolazi. Ja sam stavio adresu kuci a bio sam na poslu, on me zove jesi kući imam neki paket za tebe - ja kazem nisam, na poslu sam i kazem mu adresu i on dodje tamo. Jedino mi je tražio dva dokumenta sa slikom - dao sam mu LK i
vozacku.

I da kriju popuste zato što ih ne može dobiti svako i zato se ugovor na potpisivuje u njihovoj poslovnici.
 
To vazi samo za one praistorijske pakete,vidi tabelu ;)
Video sam tabelu, naravo, što je i logično da sam je pročitao ako sam je već i postovao.
Drugi deo mog posta je pretpostavka da će pored peglanja starih paketa, možda doći i do izmene/modifikacije aktuelnih ili uvodjenja novih.
 
U prodavnici mogu samo standardne ponude,naručiš online preuzmeš u prodavnici.Sve ostalo mora preko kurira(50%,25%+telefon,6 meseci ranije ugovor...)

Napisao sam barem 5 puta. Ovo nije istina. Ja sam potpisao u poslovnici u Kosovkoj ulici i uzeo popust 25% i telefon.
Naravno ceo prethodni posao je realizovala njihova sluzba za brigu o korisnicima.
 
Devojka juce poslala mail Telenoru. Nije prosla prica :D
Da li ima neke veze posto ona nije neko ko puno trosi?
Koristi tarifu Prenesi i Surfuj 150 koja je 600 rsd (po starom) i na to je aneksom ugovora dobila popust 20% pre godinu dana.

Sada su je na finjaka odjeb@li :D
Ima li svrhe slati im novi mail?
Sta uopste napisati? Dajte mi 50% popusta ili ja idem u MTS? Ona je to napisala ali lepo upakovano i nista :(

ne znam da li je još odgovora bilo, da dodam da sam ja sa najjeftinijeg start paketa posle 3 meseca prešao na najjeftiniji prenesi uz 50% popusta i 2 god ugovora.
 
Ako mislis na otkljucavanje onda saljes imei na [email protected]
Ako ti je istekao ugovor za te telefone ili je pred istekom,moraju ti otkljucati. Ja sam cak slao i ranije pre istekao i otkljucali su mi ;)

Хвала. Послао сам само модел телефона и IMEI, и одговорили већ после 2-3 сата.
После укуцавања кода и потврде, било је проблема 2-3 сата са прихватањем нове картице, брисањем свих дисплеј подешавања и немогућношћу конектовања на интернет Google play апликације. Ресетовао сам тел два пута, и сад је у реду, надам се.
 
Napisao sam barem 5 puta. Ovo nije istina. Ja sam potpisao u poslovnici u Kosovkoj ulici i uzeo popust 25% i telefon.
Naravno ceo prethodni posao je realizovala njihova sluzba za brigu o korisnicima.
Ako nije istina onda su oni ti koji lažu pošto su meni izričito naglasili da ne može u poslovnici već da kurir donosi na adresu koju navedem (stan, posao...).
 
ne znam da li je još odgovora bilo, da dodam da sam ja sa najjeftinijeg start paketa posle 3 meseca prešao na najjeftiniji prenesi uz 50% popusta i 2 god ugovora.

Ako sam dobro razumeo, 3 meseca nakon sklapanja ugovora? Ja sam ih pitao da predjem na ugovornu obavezu i visu tarifu sa popustom, medjutim nije proslo 6 meseci od potpisivanja ugovora i da se javim tada kako bi mi izasli u susret :)
 
Ako nije istina onda su oni ti koji lažu pošto su meni izričito naglasili da ne može u poslovnici već da kurir donosi na adresu koju navedem (stan, posao...).
I meni su rekli da ne može, inače radim u firmi u kojoj nije dozvoljen ulazak osoba bez firmine legitimacije, a Telenor shop mi je udaljen dva lokala. Rekli su mi da nije tako moguće i potpisao sam aneks na ulici ispred posla [emoji3]
 
Ako nije istina onda su oni ti koji lažu pošto su meni izričito naglasili da ne može u poslovnici već da kurir donosi na adresu koju navedem (stan, posao...).

Ocigledno zavisi i od toga sa kime razgovaras. Ne mogu da se setim imena osobe sa kojom sam razgovarao, mozda ima u ranijim postovima.
Long story short, naglasio sam da mi se zuri zbog puta i da ne mogu da se jurm sa kuririma i zamolio da tel preuzmem u poslovnici.
U Kosovskoj je bio aparat na lageru i nemam pojma kako su oni to ispeglali izmedju sebe.
Ako se secam, aneks je morala da im posalje gospodjica iz sluzbe za brigu o korisnicima, posto oni te anekse nemaju u shopu.

Inace, u radnjama se prave i da ne znaju za popuste...A vrlo dobro znaju.

Jos jedna stvar. Ponovicu svoj primer.

Pre potpisivanja ugovora sam pitao za popust i naveo da ga ima moja majka. Rekose to je samo za odabrane korisnike.
Da bi dobio status korisnika mora minimum 3 meseca u mrezi. Rekose mi da se javim posle toga.
Uzeo sam Start pakek, srebrni broj, naglasio da hocu e-racun.
Sva 3 racuna sam platio odmah po dospecu.
Nakon toga sam ih kontaktirao i uzeo najveci Play paket uz popust i tel.

Svaki kontakt je bio u formi poslovnog maila.
 
Poslednja izmena:
To neki BNT doo. ala VIP #2 :D
I meni su rekli da ne može, inače radim u firmi u kojoj nije dozvoljen ulazak osoba bez firmine legitimacije, a Telenor shop mi je udaljen dva lokala. Rekli su mi da nije tako moguće i potpisao sam aneks na ulici ispred posla [emoji3]
 
Ocigledno zavisi i od toga sa kime razgovaras. Ne mogu da se setim imena osobe sa kojom sam razgovarao, mozda ima u ranijim postovima.
Long story short, naglasio sam da mi se zuri zbog puta i da ne mogu da se jurm sa kuririma i zamolio da tel preuzmem u poslovnici.
U Kosovskoj je bio aparat na lageru i nemam pojma kako su oni to ispeglali izmedju sebe.
Ako se secam, aneks je morala da im posalje gospodjica iz sluzbe za brigu o korisnicima, posto oni te anekse nemaju u shopu.

Inace, u radnjama se prave i da ne znaju za popuste...A vrlo dobro znaju.

Jos jedna stvar. Ponovicu svoj primer.

Pre potpisivanja ugovora sam pitao za popust i naveo da ga ima moja majka. Rekose to je samo za odabrane korisnike.
Da bi dobio status korisnika mora minimum 3 meseca u mrezi. Rekose mi da se javim posle toga.
Uzeo sam Start pakek, srebrni broj, naglasio da hocu e-racun.
Sva 3 racuna sam platio odmah po dospecu.
Nakon toga sam ih kontaktirao i uzeo najveci Play paket uz popust i tel.

Svaki kontakt je bio u formi poslovnog maila.

Sve je to meni poznato. I ja sam im isto rekao da mi zbog radnog vremena najvise odgovara preuzimanje u nekoj poslovnici ali su bili izriciti da to nije moguce i mora da bude dostava kurirom. Naravno, predlozili su i radno mesto ali iz razloga koji je naveo yoker86 to nije bilo moguce tako da je ipak ostala u pitanju dostava kuci. Naravno, naglasio sam da bi bilo pozeljno da me kurir blagovremeno nazove nesto ranije (i podvukao da blagovremeno znaci bar jedan sat ranije) kako bih mogao da izadjem sa posla i dodjem na vreme kuci i rekli su da to nije problem.

Naravno, u praksi to uvek izgleda drugacije pa me je kurir nazvao sa pitanjem gde se nalazim i kada sam mu odgovorio da sam na poslu on je rekao da je ispred moje zgrade i da je dosao da izvrsi isporuku! Bez prethodnog poziva niti bilo kog drugog vida najave - valjda pretpostavljaju da sem njih niko drugi ne radi nista i da samo sedimo kuci i cekamo da oni dodju kako bi izvrsili isporuku. Da naglasim da to nije bilo prvi dan nakon odobrenja produzetka ugovora.

Nakon neuspesnog pokusaja dogovora sa kurirom oko daljih koraka i prijema poruke da je pokusana isporuka i da ista nije uspela, nazvao sam telefon iz poruke i nekako uspeo da im objasnim da na ovakav nacin mozemo da se teramo do marta i da nista necemo da uradimo, te je pao dogovor da me sutradan (opet) blagovremeno upoznaju o terminu moguceg dolaska kako bih ja bio kuci na vreme. To su shvatili prilicno bukvalno pa su mi rekli da ce isporuka biti posle 15h, negde do 16h a u stvarnoj situaciji je isporuka izvrsena gotovo u 21h, tako da je dobro da su me opet nasli kuci jer sam vec digao ruke od toga da ce isporuka biti istog dana.

Zakljucak - ovakav nacin ostvarivanja pogodnosti po principu "trazi i mozda dobijes" i sam nacin dolaska do ugovora/telefona nakon toga koriscenjem kurirske sluzbe je tesko sh*et i bio bi red da to rese na neki nacin koji ce da odgovara svima posto nisam ubedjen da je sve ovo bas i njima potaman...
 
Ne razumem ,mozes da izadjes sa posla odes kuci inprimis paket ,a ne odgovara ti da dodju u blizinu mesta gde ti radis istrcis potpises i uzmes paket ,stvarno malo cudno
 
Pa nije priroda svakog posla ista niti smo svi u mogucnosti da samo tako, odmah iste sekunde istrcimo na ulicu i potpisemo ugovor i prijem paketa. Meni recimo od zgrade u kojoj radim do izlaza izvan kruga firme treba otprilike jedno 15+ minuta, a ako oni zele da cekaju toliko onda OK. Ali problem je sto ne zele...
 
Poslednja izmena:
Da naravno,znam da se ima problema sa njima ,licni nisam imao nikada jer se obicno najave kada krenu ka meni a to je otprilike nekih 10-15m ranije , iskreno ne cuh odavno za tako veliki fabricki krug,nadam se da ce ih biti vise u buducnosti
Mene mnogo vise nervira Telenor,jer telefon koji dobijam uz paket cekam od 21januara posto ga nemaju na stanju,a stize tek 8 februara (ako stigne ),pa dok krene preraspodela ,ima da se otelim do tada
Naravno on i dalje stoji u ponudi bez ikakvih problema
Inace sam dobio na jedan broj 25% popusta i telefon(to i cekam) a na drugi broj 50%,,to su svetlosnom brzinom dostavili
 
Poslednja izmena:
Ima tu i do kurira ako je bezobrazan. Odmah prijaviti Telenoru.

Najbolje je dogovoriti potpisivanje posle radnog vremena i u blizini kucne adrese kada vladate svojim vremenom, ako vec neko nema tu opciju tokom radnog vremena. Ja sam setao kurira po centru grada, u principu ima da dodje gde meni to odgovara. Ako ne moze danas, moze sutra.

P.S. Ugovor potpisan 26.januara, a popust se odnosi na ceo mesec januar. Upravo je stigao januarski racun i prepolovljena mu je pretplata sto znaci, u mom slucaju, da je ugovor aktivan efektivno 4 meseca pre kraja prosle ugovorne obaveze koja je bila sa telefonom i bez popusta.
 
Poslednja izmena:
Ja sam imao takvu situaciju " mora kurir ne može prodavnica" i pitam poznanika koji radi tamo i odgovor je bio "...verovatno imaju bonuse na broj sklopljenih ugovora pa kad potpišeš u prodavnici broji se prodavcu..." ...
 
Na koji tacno mail kontaktirate za ove popuste?
Vidim nekoliko mail adresa na sajtu, ne znam gde da saljem.

I da li se internet prenosi na Prenesi i surfuj paketima?
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno