Darko1290
Čuven
- Učlanjen(a)
- 01.12.2004
- Poruke
- 6,984
- Poena
- 545
Uopšte ja ovde ne ciljam ni na jednog operatera posebno. Niti branim Telenor niti kudim MTS. Greške se svuda dešavaju pa i kod njih. Pa i kod Telenora u Norveškoj sasvim sigurno. Bitno je da se greška ispravi bez mnogo maltretiranja korisnika. Ne znam kako to ide kod MTS, zato samo ga ne spominjem ali za Telenor sam 100% siguran da i da se desi neki problem tipa ostvaren saobraćaj i tarifiran i 17h a tiket aktiviran u 15h i imaš konfirmacioni SMS da je to momentalno po prijavi rešeno tj stornirano...Da je kiselost mleka razlog za bacanje tog litra, OK.
Ali u ovom slucaju (problemi sa racunom, dostupnoscu usluga, i svim ostalim), poredjenje bi bilo tipa dijareja, dani u bolnici, i razne komplikacije.
Naci cu firme koje nisu imale takve komplikacije.
Telenor u Norveskoj nema takvih problema, odmah se otklanjaju i izvinjavaju. Kod nas se to prvo kaci kao greska korisnika. Toliko o tome
(rekao bih i za MTS, ali on nije vredan poredjenja ovde, niti ima cime bi se poredio )