Ajde navedi u kojem članu Zakona o zaštiti potrošača to piše.
Tačno kako si napisao, da predlog za njegovo rešenje, a ne i da reši reklamaciju. Rešavanje reklamacije je u primerenom roku, čitaj mogu kada hoće.
To jeste bilo tako, ali bas pre dve godine kada si ti to radio. Odnedavno je zakon promenjen...
Nadji sam link. Ovo se provlacilo kroz vesti toliko vremena. Uglavnom, promenjena su ovlascenja inspekcije i sl.
Član 58
Parafraziram:
Najkasnije u roku od 15 dana mora da se izjasni i da predlog za njegovo rešenje (zameni, popravi ili vrati novac).
Ma znam da se ovde ne sprovodi ništa. Ali to nije razlog da prolazi kao ništa.
Poenta je da će pokušati da te izrade, i da treba da se boriš za svoja prava.
Ako kartica ne radi na default taktu od početka. To znači da nije prošlo ni šest meseci, gde imaš veća prava za zamenu odmah. Tek posle šest meseci je dokazivanje.
Ja se kladim da bi me vozali bar mesec dana da ih nisam podsećao.
Šta ćeš, ostade nam to još od Turaka a komunisti još malo dodali tome. Čim postaviš nekoga na drugu stranu pulta ili šaltera, odmah se ponaša kao "vlast" neka pa misli da je uhvatio Boga za ..... i može sve da interpretira (čak i zakon) kako se njemu / joj sviđa.Neće to da rade, jer moraju da produže garanciju za vreme provedeno na popravci.
A i koliko god da su glupi, nisu dovoljno glupi da izgube mušterije. Ako si kupio dve skupe grafičke kartice, računaju da imaš para. S toga će pre i da ti zamene. I sve je u tome kako im pristupiš. Ljudi odu tamo nesigurni, kao da su omi krivi za nešto. I ovi čim to vide znaju da mogu da vozaju.
Kod nas nema nikakve samodiscipline i standarda.
Šta ćeš, ostade nam to još od Turaka a komunisti još malo dodali tome. Čim postaviš nekoga na drugu stranu pulta ili šaltera, odmah se ponaša kao "vlast" neka pa misli da je uhvatio Boga za ..... i može sve da interpretira (čak i zakon) kako se njemu / joj sviđa.
Ovo danas je od '90-ih zaostavština.
Nije istina.
Prvi zakon kada su tržišnoj inspekciji ukinute nadležnosti da brani interese potrošača je donela vlada izabrana 2008 godine.
Sve do tada, tržišna inspekcija je imala nadležnosti da po prijiavi potrošača vodi slučaj protiv prodavca.
EDIT: evo dokaz - http://www.politika.rs/rubrike/potrosac/Nostalgija-za-trzisnim-inspektorima.lt.html
Znam ja za "Kvalitet" naše robe u vreme komunizma dobro. Odem ja u Pariz 1970 e godine i pošto nisam ovde mogao da kupim dobro odelo a nisam hteo da se bakćem sa očevim šnajderom (koji mu je šio odele još od pre rata), rekoh hajde da kupim nešto dobro. Nadjem ti ja jedno lepo plavo, probam i kupim ga. Posle kada sam hteo da ga obučem, pogledam marku, kad ono Kluz. Ista takva odela sam gledao u robnoj kući Beograd i bilo je živi užas, videli se šavovi na rukavima, džepovi od nekog platna kao za kese mesto svilenih kao ono iz Pariza. Nama su prodavali junk a izvozili dobre stvari. EI Niš ov televizor sam servisirao 5 puta godišnje a Lowe Opta kod mog ujaka radila od 1961ve dok je konačno nije zamenio 1997e godine sa samo jednom opravkom. 1958e godine kupili smo prvi frižider "Linde", posle desetak godina odneli ga vikendisu na moru i radio je tamo sve do 1991e kada su hrvati sve poharali i odneli ga, verovatno još negde šljaka a koliko Obodina i takvih je promenjeno od 1970 ih godina ni broja se nezna. Toliko o našim "kvalitetnim" proizvodima.Za vreme komunizma prodavala se kod nas kvalitetna roba. I nije bilo zajebancija sa garancijama, lakše si tad mogao. Ovo danas je od '90-ih zaostavština.
A za konkretne kartice, imaju oni garanciju proizvođača, ništa ih ne košta da ti promene, a svejedno te zajebavaju.
Jedino realno što može da bude problem je nemanje na lageru za zamenu. Jer je R serija u generalnoj nestašici od kad se pojavila. I nisam siguran da se popravila situacija.
Ja koliko znam zakonski rok je 15 dana da ti jave sta je problem
Samo ovo ima veze sa aktuelnim zakonom o zaštiti potrošača republike Srbije.
Sve ostalo što si izneo u postu jesu lepe želje i tvoje viđenje trenutnog stanja.
Dosta jebavanja. I verovatno nećete povratiti novac.
Ovo je Srbija!
Ali srećno.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari