Šta je novo?

Benchmark biciklistička sekcija

Pozdrav svima,izvinjavam se sto ovako upadam..Razmisljam vec dugo vremena da kupim bajs jer je moj Caprjolo od pre 13 godine dotrajao..Budzet mi je oko 400e,i redovno pratim oglase ali nisam pametan sta uzeti..Sto vise citam i vise se obrazujem,manje znam i razumem :))..
Hteo bih naravno sto vise XT opreme,ali sam shvatio da onda moram da se jos dosta protegnem a bajk mi treba iskljucivo za rekreaciju i voznju po asfaltu..
Elem dopao mi se ovaj bajk,oprema solidna,nema XTa,sta vi mislite?
http://www.cikloberza.com/show.php?id=117981

Na zvanicnom sajtu pise da je tezak oko 14kg,koliko je to razlika recimo u odnosu na stari celicni bajk..hoce li biti Wow efekta?

Navodno bice i popusta jer je ram malo udaren..
Ako moze neki savet,ili da trazim ispocetka?
 
Ako spusti cenu ispod 300, ja mislim da vredi. Da nije ulegnuca u ramu, vredela bi i malo preko. Razlog: ovo je prakticno nov bajs, tako da manja klasa delova i nije neka mana, posto su verovatno veoma malo potroseni.
Samo proveri da li je to ulegnuce poremetilo geometriju, ako nije ne bi trebalo da imas problema.
 
Ram je najbitniji deo koji se pritom najteže i menja. Mislim da je ono preveliko oštećenje za bilo koju cenu.
Dodatno, za te pare bi trebalo da ima Deore/XT sa dobrim v-brake kočnicama i osetno boljom opremom od ove. Pogotovo na izmaku sezone.
Ja bih zaobišao u širokom luku.

Zemunski kej
Nego, da li ste videli novi Zemunski kej? Deluje jako lepo, uz tri velika problema. Nigde nijednog drveta, nigde ograde da automobili ne mogu da prođu i - nigde ni milimetra biciklističke staze!? Stvarno treba da se organizujemo i počnemo sa blokadama saobraćaja. Nešto slika - http://www.flickr.com/photos/98532991@N04/sets/72157635101214854/.
 
Kupio sam nosac za kola, i odem juce sa cerkicom da se provozam, kolima do 25 maja a posle bajsem do ade, ona sedi u sedistu na volanu.
I sve je ok dok se ne dodje do mosta na adi, znaci prvo one glupave stepenice, a jos gore posle toga je sto su sada tamo neki radovi, pa ni nema staze u jednom delu, nego je tu sljunak i malo kasnije zemljani put.
Ajde jos nekako se bajsem i prodje, ali ima ljudi sa rolerima, vidim jedna devojka nema druge nego krenula da predje taj deo putem, prilicno opasno. A na istu ideju je doslo i dosta biciklista.
Ne znam sta da kazem nego sramota.
 
Evo jos jedan favorit,citao sam da su generalno Cube dobri bajkovi,mada mislim da ga je lik malo zacenio
http://www.cikloberza.com/show.php?id=118021

Takodje i ovaj ali nisam cuo za ovu marku

http://www.cikloberza.com/show.php?id=118619

Ovaj drugi ima brutalnu opremu,i naravno zanima me vase misljenje..

A moja najveca dilema je da li dati 150-200evra vise u odnosu na onaj prvi bajk koji sam okacio?mislim da li jedan prosecni korisnik/amater treba ici na ovu skuplju varijantu?
Voleo bih da cujem i Demiosovo misljenje..
 
@Somi Sve je tu bilo u redu, odnosno prilično jasno kuda biciklisti treba da idu, dok neko nije pokidao te oznake, a mnogi se pravili pametni i išli kuda ne treba. Ostaje činjenica da opet nije nikako označeno, pravim znakovima, treba slati mail na onaj bicikliraj Beogradom.

@zerogravity Ako imaš para, vredi. Između ova dva je malo teško reći samo na osnovu slika.
Cube je u primetno boljem stanju, ima bolje gume i noviju generaciju opreme. Drossiger (nikad čuo) ima primetno višu klasu opreme (ali stariju generaciju), jeftinije gume i neke (rekao bih) jeftine ergonomske gripove.
NAJVAŽNIJE - Cube je 18", a Drossiger 20". Ne mogu da ti odgovaraju oba. Izaberi prvo veličinu koja ti odgovara. Ja bih cenu pokušao da spustim 5-10 %, jer je kraj sezone. A za opremu ne znam. Novije vs Viša klasa. S tim da mi kod Drossiger modela smeta što ima isto Deore šiftere. Ipak, ako su oba u odličnom stanju, mislim da bih pre išao na XT kočnice. Samo ne mogu da se otmem utisku da je Drossiger bio u jako lošem stanju, pa je nešto doterivan. Pogledaj šrafove na kočnici. Čeljusti u super stanju, šrafovi skoro zarđali. Takođe, šraf na dnu viljušlje deluje loše. Ne mora ništa da znači, kod mene su šrafovi na kočnicama isto u nešto lošijem stanju, pa je sve i dalje super, ali je poziv na oprez.

@svi Ako idete u Košutnjak ovih dana, pokušajte da izbegnete Blagoja Parovića deo pored bazena i sportskog centra. Skidali su asfalt, ali nekako čudno, sve šahtove su ostavljali, pa automobili i busevi masovno silaze na parking bazena, a i inače voze levo-desno. Bajkom bi moglo samo trotoarom. Bolje izbegavati dok ne završe.
 
Btw, kupih danas torbicu ispod sedišta. Uzeh onu jeftiniju, bez "klik" kačenja i izgleda da sam se zeznuo. Prvo sam mislio da se taj sistem kači na donje šine sedišta i da nemam mesta (i nemam), a izgleda da se kači skroz na zadnji deo šina gde mesta uvek ima (proverite u radnji). Drugo, torbica ne može da se okrene tako da se otvara gore, nego samo dole. Pa ne samo što je teško napakovati, nego čim otvorite sve ispada. Očigledno, ideja je da skidate torbicu za svako otvaranje, što je maloumno. Mislio sam i da je kačenje na čičak, a nije, nego neki glup sistem sa plastičnom klapnicom koji uopšte ne uliva poverenje. Konačno, ta traka ne može samo da se veže za sedište, nego je napravljena tako da mora da ide oko cele torbice! Ceo krug, skroz ispod.

Dakle, ako onaj klik sistem zaista ide na zadnji deo šina, bolje je uzeti njega. Razlika u ceni je ~150 din.
No, nije sve tako crno ni sa ovom. Videću još u vožnji, pogotovo neki teži offroad sa dosta truckanja, ali ipak ima mesta za gumu, imbus, skidače gume i lanca. Puno mi rasterećuje ranac.
Javljam utiske posle prvih vožnji. Jedino što već sada vidim da će da klopara tokom vožnje i da pravi haos na snimcima, ali to je bilo za očekivati.
 
Aj kad smo već kod pitanja, da probam i ja. Ista situacija - šo više čitam sve manje znam ...

Imam max 200 E za polovan ili možda 250 za nov (kad bi išao na rate). Treba mi za oko 30-ak do najviše 50 km dnevno, uglavnom asfalta (dosta uzbrdo-nizbrdo). Jel' ima nešto što generalno trebam da gledam (i očekujem) za te pare, ili je šta mi se otprilike zalomi? Da li mogu da očekujem nešto pristojno? Ako sam se dobro izmerio, treba mi 19 (a možda može i 20) inča.
Čekao sam i prošle godine kraj sezone pa evo, ne kupih ga ni do sad, a ovaj neki stari što imam je već u teško voznom stanju...
 
@canejr
Hvala puno druze na odgovorima..
Btw,bio sam danas da pogledam taj drossiger,ima vodne tragove koriscenja mada je bajk utegnut..samo cini mi se da mi je 20 inca ipak prevelik bajk ili se tripujem..oprema mu je stvarno na nivou mada bih odmah promenio korman i gripove..visok sam 185cm a visina nogu mi je skoro 70cm sa unutrasnje strane..jedni kazu gledaj 20 a drugi 18-19inca..

Iz razgovora sa prodavcem sam zakljucio da meni ipak treba trekking bajk obzirom da 90 posto moje voznje inace je asfalt..

I sad sam opet u problemu i dilemi..
 
Cane, promašio si malčice, nisi našao najbolje mesto na Gardošu za fotku. :D najbolje mesto je parking ispod, nema granja drveća da ti zaklanja pogled.

lokacija.jpg
 
Poslednja izmena:
@zerogravity Nerado dolivam ulje na tvoju vatru, ali moram. ;)
Pre svega, niko nikad ne zna šta mu je činiti. Zašto? Zato što idealno i savršeno ne postoji. Uvek moraš da važeš šta je pametnije. Kako napraviti najbolji izbor? Budi spreman na grešku u izboru i živi sa tim. Svako od nas rizikuje prilikom kupovine. Eto, ja se izgleda zeznuo za torbicu. A nove pedale još nisam uspeo da montiram. Rizikovao sam mnogo i sa gripovima od 20 evra. Pa moraćeš i ti, makar se ovde skupila sva pamet ovoga sveta da ti pomogne u izboru. Kad ti to dopre do mozga, biće ti mnogo lakše. :)

No, tvoj stvarni problem je nešto drugo. Rekao bih da nisi bogat. To je problem zbog više stvari :D, ali na šta mislim? Kad sam bio klinac, moji su mi sve živo kupovali par brojeva veće. Pa onda zavrtanje rukava ili nogavica, nošenje kaiša ili stavljanje vate u cipele i patike. Zašto? Kako nismo plivali u parama, bilo je iluzorno da mi uvek kupuju sve taman. Brzo sam rastao, pa bih sve nosio samo po mesec dana. Zato su roditelji morali da misle na budućnost.

Kakve to veze ima sa tobom? Ima, ako nisi u situaciji da kupuješ nov bajk ako za mesec (ili šest) promeniš mišljenje ili navike. Dakle, i ti moraš da misliš na budućnost. Sada kupuješ bajk za 90 % asfalta. Za to nije treking, nego city bike. A šta sledeće sezone? Pitanje je da li te cela priča oko bicikliranja i čitanje o raznim našim turama privlači? Ako postoji bilo kakva šansa da te privuče, moraš to da uzmeš u obzir. Pa da kupiš bajk koji ti sada ne odgovara, da bi npr sledeće sezone "izrastao" u njega, kao što sam ja u ciepele. Ako bi voleo da ideš i na neku planinu, u prirodu, kroz šume, livade, njive i voćnjake, da obilaziš malo staze kojima kola ne idu, uzmi MTB. Ako te zanima samo da ideš što brže i prelaziš što veće kilometraže, ali asfaltom, kupi drumaša. Ako te bicikli ič ne zanimaju i držaćeš se samo svoje avlije, tj. grada, kupi city bike. Ako želiš jednog dana da ideš van grada, po asfaltu, ali lagano, upijajući sve oko sebe, uzmi treking.

Dakle, kad odgovoriš sebi (iskreno) na sva pitanja, znaćeš koji tip bicikla treba da uzmeš i da li samo neki što jeftiniji ili stvarno dobar. Onda tek izaberi veličinu. Imaš na netu kalkulatore, pa vidi šta preporučuju za nogu od 70 cm. I budi srećan što smo banana država, pa nisi u prilici da odeš u radnju i biraš šta god poželiš od opreme, jer nikada ne bi ni izašao iz radnje. :)

Džoni sad koluta očima i čudi se kako me nije mrzelo. :D

@Ivan krastavac, mogao bi neko u ovom gradu da se seti i nekog putokaza, table, obaveštenja... Sad vidim i neki stadion pored, ali kako čovek to da zna? Ako njima samima nije stalo da ljudi vide sve lepo i zanimljivo, ja ne mogu da im pomognem. :( Ali ta tvoja pozicija je jedno 20 metara niža, nije to to. ;)
 
Poslednja izmena:
Ali ta tvoja pozicija je jedno 20 metara niža, nije to to. ;)

Bez obzira što je niža, bolja je ;) pitaj Džonija. A što se tiče stvari za koje ne znaš, bar mi informatički pismeni nismo previše pogođeni. Ima sad Bing maps, na kome moš da vidiš sve što ima zanimljivo.
 
Poslednja izmena:
Džoni sad koluta očima i čudi se kako me nije mrzelo. :D

Počeo sam da čitam te tvoje sastave kad god stignem, ima interesantnih stvari. :D

Bez obzira što je niža, bolja je ;) pitaj Džonija. A što se tiče stvari za koje ne znaš, bar mi informatički pismeni nismo previše pogođeni. Ima sad Bing maps, na kome moš da vidiš sve što ima zanimljivo.

Ovo što kaže Ivan. Jeste bolja za panoramu i par fotkica, ali je, po mom mišljenju, kao lokacija lošija od onog platoa kod kule. Dole si nekim ljudima ispred gajbe, bez klupice, bez ičega, a gore ima i klupica, pa kula... Međutim, svakako valja i donju lokaciju posetiti negde predveče i nahvatati nekoliko fotki (što i planiram u skorije vreme). :)
 
Nema boljeg pogleda na zemun od onog sa gardos kule i te terase sa koje je cane slikao.
Ja sam u tom kraju isao u skolu i stalno smo visili tamo.
Steta je samo sto je kula zatvorena i renovira se sto godina...

btw, ja sam danas bio tamo.
 
Poslednja izmena:
Uzeo Drossiger danas..jeeeeeeeee

Prezadovoljan sam kako kvalitetom samog bicikla tako i opreme..Dobio sam pravi WOW efekat..

Slike kacim cim se dovucem do kuce..Ako neko zeli da organizujemo voznju a iz NSa je,neka me kontaktira na PM..
 
Cestitam na kupovini, neka te lepo i dugo sluzi.
Od Gorana sam i ja kupio ranije bajs, ok je lik.
 
Ako mene pitas, cena je bila 360e, spustio mi je na 330e + ptt.
 
Ne znam ni koji ti imas,mali nesporazum :D
Mislio sam na clana zerogravity :)
 
Mozda znas ali ako budes isao sutra po Avalanche probaj da iskoristis Planet Bike popust, navodno vazi i kod distributera po Srbiji, kupi bajs jos 4 artikla od preko 300 din i imas popust 25%.

Ako je tako onda bi mogao da kupis bajs, kacigu, pumpu, naocare i svetla za oko 40k din :)
 
Poslednja izmena:
A što se tiče stvari za koje ne znaš, bar mi informatički pismeni nismo previše pogođeni. Ima sad Bing maps, na kome moš da vidiš sve što ima zanimljivo.
Dete otkrilo Bing maps? Ma bravo. Srce mi zaigralo od sreće što sebe smatraš informatički pismenim, ne bih inače mogao da spavam.
I šta kažeš, "moš da vidiš sve što ima zanimljivo"? Pa onda sedi kod kuće i gledaj, dok mi nepismeni "koji ne znamo" obilazimo ta mesta uživo.

Golubac
Kad sam već kod obilaženja, juče obiđoh i planine oko Golupca, u sastavu NP Đerdap. Skupilo se društvance, kolima do Golupca, pa onda okolo-naokolo. Ukupno 76 km + mojih ~22 do/od Mostarske petlje, stiglo na ~100 km. Cela avantura je bila vrhunska (eto, nisam znao da se sve to vidi i na Bing maps), ali je veliki problem bila očajna podloga. Najvećim delom je veliko tucano kamenje na kom točak stalno klizi i baca u stranu. Uz to je i podloga često peščana, pa je i kamenje nestabilnije. Prosto osećaš da bar 50 % snage odlazi uzalud. Na nekim delovima je samo pesak/prašina (koji usporavaju), čiste utabane zemlje skoro da i nije bilo (a i tada je bila veoma rastresita i opasna za vožnju), a na početku i kraju je bio asfalt. Nažalost, saputnici se nisu opskrbili dovoljnom količinom vode, pa smo presušili još na usponu. Malo je bilo i maltretiranja, jer je ideja bila da se prati neki postojeći trek, a to je skoro nemoguće. Tačnije, ako se nema pravi outdoor GPS uređaj, da stoj na kormanu i daje uputstva, ne vredi. Na svakom račvanju puteljaka i stazica morali smo da stajemo da "track master" proveri poziciju i zaključi kuda dalje. A bilo je i dosta pogrešnih skretanja koja su nas skupo koštala u vidu nepotrebnog maltretiranja i gubljenja vremena.

Na završnom spustu kroz predivnu šumu, vrlo brzo smo izašli na deo kojim očigledno retko ko prolazi, sa dosta kamenja zaraslog u travu i sa puno trnovitog šiblja i granja. Tako smo ostali uglavnom izubijani i izgrebani, mada je moj dres dugih rukava i ovde pokazao svoje velike prednosti. No, ceo taj spust (od ~12 km), iako uopšte nije bio deo predviđenog treka, bio je apsolutno fantastičan. Jeste da je bilo i opasnih i nezgodnih delova, ali sveukupno - za pamćenje. Na kraju, bilo je samo manjih nezgoda - 3 probušene gume, samo moje su izdržale, potom 2 lagana polupada - bez ikakvih posledica, a vožnja izvanredna. Posle kraćeg okrepljivanja u nekom seocetu na obali Dunava, praktično potpuno ravan put nazad do Golupca i kola. Jedino za čim žalim je što suštinski i nismo videli Golubačku tvrđavu, odnosno samo smo prošli ispod nje. Bio je već mrak, pa čak i sa produženom ekspozicijom ne bi to bilo to. U svakom slučaju, vrlo rado ću ponovo da idem u te krajeve (mada čujem danas da na Bing maps "moš da vidiš sve što ima zanimljivo"). Između ostalog i zato što se pred Golubac izbija direktno na Dunav i vozi uz samu reku koja je na tom mestu izuzetno široka. Tada smo svi pomislili da izgleda baš kao more. Uz malo sreće, možda sledeći put usledi i kupanje na nekoj od plaža.

Dakle, 76 + 22 km, od kuće krenuh u 08:10, a vratih se u 23:35. Bilo je veoma naporno, ali vredelo je. Što se troškova tiče, 700 din za gorivo i putarine, 2 pojedena leteća insekta gratis.
Biće slike uskoro.

P.S. A tek što su bile kupine...
 
Bio sam pre 3 godine u NP Djerdap, prosao kroz veci deo Miroca, popeo se na Veliki Strbac.. bas lepi predeli i ako nije nesto mnogo visok teren. Pesacio sam ali se secam da je uspon naporan a teren tezak.
Ima dosta zivotinja, zmija, ptica.. pa sve deluje dosta zivo. Ali je dosta daleko od Va pa ko zna kada cu ponovo tamo..



 
@cane
Nemoj da si bukvalista ;) Bar ja nisam tako shvatio Ivanov komentar.

Meni se mnogo svidja cela Djerdapska klisura. Isao sam tamo ranije cesto kolima (do Kladova) cisto turisticki, i mnogo mi se svidja za voznju ali mislim da je i bajsem veoma zanimljivo.
Sto se same tvrdjave i Dunava kod nje tice, i ja sam imao isti utisak (da li sam sad izasao na more? :d ). Kad se popne gore pogled je lep, ali niste nista previse propustili, bar iz onoga sto mi je ostalo u secanju.

Za torbicu... Ako si uzeo istu kao moju, savetujem ti da eliminises taj plasticni drzac ili sta je vec na gurtni, i da samu gurtnu zavezes jednom-dvaput oko sina sedista, u cvor po izboru :D . Znaci ne da gurtna ide preko cele torbice, vec da okrenes torbicu na drugu stranu tako da gurtna bude samo sa gornje strane. Ja nisam ni pokusavao da je montiram tako kako si je ti montirao (tj kako je neko to originalno zamislio). Ovako kako je kod mene montirana je rajsferslus gore, tako da nista ne ispada iz torbice, sem ako stavljas najsitnije stvari na sam vrh pa moras da pazis kad je otvaras, ali to je toliko mali prostor da je retko kad pun. U mom slucaju je dostupan i imbus na sticni, ispod sedista (sto sam tek skoro izvalio, da mogu bez problema da ga zavrcem/odvrcem iako je torbica montirana). E sad s obzirom da ja imam SQLab Active sediste koje na zadnjem kraju sina ima ogromnu "budzu" za taj active deo, mislim da i na svako drugo sediste moze ovako da se montira tj oko sina.
Meni se ne pomera primetno u toku voznje, mozda malo jace offroad (ni tad mi ne smeta vec samo vidim da se drmusa) ali to ne mogu da uzmem kao manu za cenu od ~450din. Takodje mi ni stvari unutra ne skakucu i zveckaju, mada je uvek prilicno puna pa nemaju ni gde da mrdaju :)
 
Mozda znas ali ako budes isao sutra po Avalanche probaj da iskoristis Planet Bike popust, navodno vazi i kod distributera po Srbiji, kupi bajs jos 4 artikla od preko 300 din i imas popust 25%.

Ako je tako onda bi mogao da kupis bajs, kacigu, pumpu, naocare i svetla za oko 40k din :)

Znam za popust ali sad ja mislim da nemam nista da kupujem. Sve to imam,a i necu vise moje da bacam na trosak,a moje pare sto ja imam,moram da ih potrosim da castim drugare i tako :D
Evo sad sam gledao na sajtu PB-a i imaju neke radnje koje su oni izabrali da vazi popust,ali u ovoj mojoj ne vazi.
 
Poslednja izmena:
Covece Avalanche 2012 je 42k din, kupis jos 4 gluposti od 500 din i eto popusta od 25%, znaci 42k + 2k din - 25% popust i sve to te izadje oko 33 000 din :) Ako sve ovo vazi tamo gde kupujes (raspitaj se obavezno) zasto ne bi ustedeo 11k din ili da uz bajs ne kupujes gluposti nego nesto stvarno korisno i da sve to izadje cak 55 000 din ali uz popust 25% opet dolazis na pocetnu cenu lavine :)

Uzmi i sam izracunaj ako ne verujes..
 
Ne vazi popust kod mene,pise u mojoj prethodnoj poruci :)
Mene ce da iznese 36000,dajem u gotovini,pa smanjena cena.
 
Ne znam da li ti se isplati gorivo/bus do neke radnje u kojoj imas popust, ali i 3000 je fina usteda.
 
Vrh Dno