Sve rečeno.
Smao mo nisu jasni ovi likovi a ima ih i ovde na forumu koji toliko hvala SBB da se pitam da li koristimo usluge istog provajdera
Realno uvek treba uputiti pohvalu na celokupan utisak od instalacije pa do samog korišćenja usluge. Ako kod jednog pojedinca to radi kako treba u kontinuitetu od 7 meseci bez prekida sigurno neće kuditi uslugu, to je na pojedinačnoj osnovi, a kada ta ista usluga ima problem normalno da sledi i negativan utisak koji će se izneti na ovom forumu ili direktno pružaocu usluge.
To je sasvim normalna stvar kada se radi o pojedincu, e sad što postoje neki "drugi" koji nameću svoje mišljenje i ulaze u raspravu bez potrebe to već i nije na mestu.
A kao treća stvar SBB ima svoju "uvrnutu" politiku i "uvrnuti" menadžment koji naravno mora da radi na povećanju profita, pa tako dolazimo do toga da jedna SBB kompanija ima portal za korisnike na nivou provajdera koji tek počinje pružanje usluge, dok neki lokalni provajder koji ne može niti da priđe SBB-u ima info portal za korisnike na kojem isti taj SBB može da zavidi.
Onda DUO i Trio Mix paketi imaju mogućnost aktivacije dodatnih paketa i usluga preko portala, a onda se pitamo a šta je sa ostalima kome oni pripadaju i gde su svrstani kada nemaju tu mogućnost npr: Mix paketi... umesto da sve funkcioniše na jednom mestu kod njih to funkcioniše na nekoliko mesta pa nije ni čudo što nemogu da se sastave kada sami komplikuju umesto da rade što jednostavnije.
Posle koliko godina su uveli uslugu "elektronski račun", a koliko ta kompanija postoji, oni za email verovatno nisu čuli u to vreme ali nema veze implementirali su OK posle X godina dobro je i to stiže polako... ali opet njihova politika sankcionisanja, ako to aktiviraš nema više papirnog oblika, pa onda će da se vade na "SPAM" filter koji to blokira ako korisnik ne primeti njima ide u korist "novčano".
Online račun će sigurno biti implementiran za X godina, verovatno do tada sigurno neće.
D3GO opet sve novo, nije jedna baza nego opet neka nova, pa da bi koristio uslugu registracija na portalu, procedura, verifikacija i opet ona stavka što može jednostavno kada može komplikovano.
Možda bi mogli nekada iz tog portala da uvedu direktnu online prijavu problema, pa bi rešavanje bilo mnogo lakše i imali bi evidenciju i statistiku gde su najčešći i prioritetni problemi ako se javlja svakodnevno pa da to reše na čvorištu, ovako ni toga nema, nego moraš preko FB, TW, pa čekaš na telefon dok se jave, pa procedura ako ne uspe onda dolazak ekipe, i samo komplikovano...
Ovo je mali rezime, ima tu još mesta i mesta za pisanje