- Učlanjen(a)
- 31.08.2000
- Poruke
- 2,707
- Poena
- 690
@leksa
u zakonu o zaštiti potrošača imaš mogućnost da vratiš jedino robu kupljenu online, ako je kupiš u radnji nemožeš. E sad postoji kod nekih prodavaca njihovo interno pravilo da primaju robu nazad u roku od x dana.
Mada kako da se sećam da u zakonu o obligacionim odnosim postoji član koji reguliše vraćanje robe kupljene u prodavnici, ali sad nemogu da ga nađem.
Sigurno postoji, posto se secam svojevremeno kad sam kupovao neke stvari u Metrou, prilikom popunjavanja garancije su naglasavali da se stvari mogu vratiti u nekom kratkom roku (mozda mi odatle ostalo tih 7 dana) i bez ikakvog objasnjenja. Naravno, ovo pod uslovom da stvari u medjuvremenu nisu ostecene, vec da se vrate u stanju u kom su i kupljene. Letimicnim pregledom ovog zakona o zastiti potrosaca, vidim da ima tu raznih interesantnih stvari, a za Gigatron treba se zapitati odakle takvo insistiranje na doslednom postovanju tog clana zakona ("moze samo ono sto je kupljeno online, nikako ono sto je kupljeno u radnji"). Cak i pod uslovom da su u pravu, zasto takva poslovna politika? Imao sam sa njima problema oko vracanja najobicnijeg usb rack-a za hdd koji je u startu bio neispravan (ranga oko 2000din), koji sam vratio odmah sutradan, a mogu misliti tek kako se ponasaju sa skupljim stvarima. Uglavnom, ja kod njih ne bih nista uzimao bez prethodno dobro proucenih svih ukljucenih zakona, a posto nemam vremena za to, onda ih jednostavno ni ne uzimam vise u razmatranje.