Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Meni je tzv. servis prodavca izgubio gornji stiropor pakovanja TV-a koji ga je zatim prosledio ovlašćenom servisu. TV je pukom srećom stigao sa servisa kurirskom službom sa minimalnim, estetskim oštećenjima. Kajem se što nisam lično odneo TV u ovlašćeni servis.
 
Evo da i ja napisem kako se razresila produzena garancija za hisense Tv koji se posle 3 godine pokvario.

odneli smo ga direktno u servis odmah su prihvatili reklamaciju, ali samo odobrenje za zamenu - povracaj smo cekali 30 dana.
odneli u emmezetu potvrdu a od njih dobili kritiku sto nismo njima reklamirali, (a tu skolu smo vec prosli)
nisu imali kud morali su da vrate pare, a vec je bilo izbledeo racun, ne vidi se ovaj broj, onaj broj nema ga u sistemu...
 
Je l zna neko koje su mi opcije za Macbook Pro laptop koji je odnesen kod olosa iz Laptop Plaze i jos uvek je u garanciji i nakon sto su mi 2 puta vracali da je ispravan , sad su mi poslali:
Ekran je neispravan pronadjeni su tragovi tecnosti na displej flat kablu i garancija se ne moze uvaziti, zamena je 120000 van garancije.
 
Ako su kanuli na markere, ne vredi ti da nosiš u neki drugi servis videće i tamo. Možeš da nosiš u macolu, pa da ti pogledaju.
 
Meni je neverovatno da ovlašćeni servis otvori macbook, kompromituje markere za tečnost, sklopi ga i vrati korisniku.
Ali to je problem jednogodišnje Apple WW garancije, jer trošak u drugoj godini pada na leđa uvoznika.
 
"Na sve LG OLED..."

Izgleda "sve" nije sve... nisu ni * stavili cak

Jos ja budala ne kupim na KP zbog produzene garancije...
 

Prilozi

  • Screenshot at Dec 14 14-29-32.png
    Screenshot at Dec 14 14-29-32.png
    1.5 MB · Pregleda: 127
  • Screenshot at Dec 14 14-31-12.png
    Screenshot at Dec 14 14-31-12.png
    72 KB · Pregleda: 125
Jedino ako je taj TV koji si kupio stariji model od 2021, inače mislim da bi mogao lagano da ih tužiš za ovo...
 
Tako to uvek sve izgleda na internetu,
samo sto on nije okacio ceo screenshot gde malo nize pise na koje modele se odnosi:

Capture.JPG
 
Pise sve, samo sto ljudi nece da citaju. Posle su im svi ostali krivi sem njih samih.
 
Siguran sam da je Ninoslav to znao, ali je bar probao za garanciju.

To je verovatno stariji model koji bude na popustu, i ja sam tako kupio jer se vise isplati.
 
Ovo bi trebalo brisati ali neka stoji kao upozorenje drugima - kupac je dužan da se upozna (i pročita) uslove.
Ovde apsolutno ništa nije sporno.
 
Poslednja izmena:
Meni je sporno što su napisali na SVE LG OLED modele iz 2021 i 2022. Ako je tako, ne može dole na dnu teksta zvezdica gde piše da se ne odnosi baš na sve. Znam da se prodavac tako pokrio zakonski, ali nije poštena poslovna praksa, obmanjujuće je.
 
A to sto Red Bull daje krila vec decenijama, a niko jos ne leti?

U marketingu su takve stvari normalne, ne znam sta je ovde drugacije. Nismo od juce, znamo da mala slova moraju da se citaju.

Oni to mogu vrlo lako da obrazloze. NA SVE LG OLED modele i onda dole pise na sve NAVEDENE na primer.
 
To verovatno i jesu svi oled modeli 21 i 22. godine, ako neko tvrdi da nisu neka navede koji nisu?

ova akcija im je prakticno 10 godina u nazad po sezonama.
 
Onda moja greška, ja sam pretpostavio da je kolega ninoslav uzeo neki model iz 2021, a da ne potpada pod promociju, ali je on izgleda uzeo neki iz 2020.
 
A to sto Red Bull daje krila vec decenijama, a niko jos ne leti?

U marketingu su takve stvari normalne, ne znam sta je ovde drugacije. Nismo od juce, znamo da mala slova moraju da se citaju.

Oni to mogu vrlo lako da obrazloze. NA SVE LG OLED modele i onda dole pise na sve NAVEDENE na primer.
Zakonski pokriveno, ali u suštini nekorektno (da ne upotrebim neku težu reč).
Nije u marketingu baš sve dozvoljeno.
 
65OLEDC21 koji navodno nije uključen dok C22 jeste, iako je razlika u boji postolja samo

Uzeo sam u Gigatronu

Čekam Comtrade da se javi da potvrde da li je greška ili ne, oni su uvoznici. Ako me odbiju za 5 godina, vratiću im tv. Ako piše “na sve” onda je na sve krastavac nema nikakve zvezdice
 
Na spisku nema 65C21 (ima C22) ni 77C21 (isto ima C22) dok npr 55C21 i 42C21 jesu… nigde logike sem ako su to najprodavaniji modeli pa im se ne isplati…

Inace ne znam da li je hrvatski zvanični jezik komunikacije ali Partum ne komuniciraju na srpskom, ako ćemo da sitničarimo

Poštovani, iz priloženog u privitku (što se nalazi i na samom sajtu za registraciju pri dnu) možete vidjeti koji su modeli obuhvaćeni promocijom, Vaš model uređaja nije naveden. Krivu informaciju za navedeni model su Vam dali u prodavaonici tako da njima možete uputiti prigovor.
Također, odluku o popisu modela koji spadaju u promociju ne donosimo mi već sam LG stoga se za upit i prigovor možete obratiti i LG-u.”
 
Partum DOO, organizator https://www.lg.com/rs/oled-2godine-lgtvkasko-2022

Partum DOO me glat odbio za taj kasko iako na sajtu stoji “na sve oled modele iz 2021 i 2022” bez zvezdice, i onda dole naveli da ipak nisu baš svi. Prilično obmanjujuće po meni.
 
Poslednja izmena:
Još da izbunarimo iz koje godine je taj model, i rešimo dilemu.

Sad se setih da na LG televizorima pozadi piše godina proizvodnje
 
Poslednja izmena:
Ovo jeste prevara na sajtu LG-ja. Na samom baneru mora da pise "Na odredjene modele LG OLED 2021 i 2022", nikako na sve. To sto ima opcija "saznajte vise", pa ovo "sve modele" pretvara u sitna slova, tj. odredjene modele, to se vodi kao zabluda kupca. Jer bukvalno je jedno drugom kontradiktorno. C21 i C22, bar koliko se secam, isti su, samo im je razlika u boji ledja i postolja i opet koliko se secam u dijagonalama. Npr. C21 postoji minimalnoj dijagonali od 42", dok C22 minimalna je 48". S obzirom da je uzeo 65", a oba C21 i C22 imaju tu istu dijagonalu, ostaje da je razlika samo u boji uredjaja.
 
Slazem se da je prilicno obmanjujuce jer stvarno pise za SVE bez ikakve zvezdice, however, ne zivimo u Norveskoj ili Svedskoj, znamo gde smo pa se zato uvek mora sve do kraja ispitati. Pokusavaju da nas obmanu sa raznih strana tokom celog zivota, svakodnevno svedocimo kontradiktornostima na najvisem nivou.

Triput meri, jednom seci.
 
Slažem se da ne živimo u Norveškoj ili Švedskoj, ali to nam ne daje za pravo da prihvatimo da neka firma treba da se odnosi prema nama kupcima kao prema stoci.
Lično biram firme od kojih kupujem, u gro njih ne ulazim više, niti gledam njihovu ponudu, ne zanimaju me.
Pa izaberem najpovoljniju ponudu sa mog spiska, nije najjeftnije, ali za mene najpovoljnije, kad se sve uzme u obzir.
 
Apsolutno se slazem da ne treba da prihvatimo tako nesto, ja prvi ne dozvoljavam da me vesla kako ko hoce. Nazalost u ovoj situaciji sumnjam da bilo sta moze da se uradi, jer su jasno navedeni modeli koji su ukljuceni u promociju. Sakriveni su, ali su navedeni. Mozda mu izadju u susret pa uvaze produzenu garanciju, al to je njihova dobra volja.
 
Neće mu uvažiti kroz istu stvar sam prošao pre 7-8 godina uvek je tako bilo

Nekada si mogao i mađarski TV da registrujes, pa onda samo kupljene u Srbiji ili samo određene godine, zavisi kako postave uslove produžene garancije.proizvodjac propisuje uslove produžene garancije.

Jasno su ispod te reklame naveli spisak modela, nije ništa skriveno, idite na LG sajt pa vidite.

Zato i rekoh da vidi na poleđini TV ako ima godina proizvodnje pa da se možda nekako pozove na to, ako je možda proizveden 2021...
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno