Koja kompanija je upitanju?Bankrotirala avio kompanija kojom sam trebao na medeni mesec u septembru na Majorku da letim... I sada money claim moram da ostvarim preko suda u Austriji... Ima li neko iskustva sa time, na PM da me posavetuje?
Znam da nije direkt za koronu vezano, ali je posledica korone, zato pišem ovde ..
Sent from my moto g(7) using Tapatalk
Vuelingova ćerka firma Level. Vueling se naravno pravi lud. Realno, nekih 160€ je u pitanju, nije to ne znam kakva para, ali princip je princip. Gomila ljudi je oštećena, pokušavam da organizujem ljude preko jedne grupe na fejsu koju sam napravio u tu svrhu, pa da vidimo šta dalje.Koja kompanija je upitanju?
Sent from my Mi 9T Pro using Tapatalk
Vuelingova ćerka firma Level. Vueling se naravno pravi lud. Realno, nekih 160€ je u pitanju, nije to ne znam kakva para, ali princip je princip. Gomila ljudi je oštećena, pokušavam da organizujem ljude preko jedne grupe na fejsu koju sam napravio u tu svrhu, pa da vidimo šta dalje.
ECC (Evropski centar za zaštitu potrošača) se oglasio po tom pitanju i savetovao ljude da ne podnose claim kod Austrijskog suda, jer se isti plaća 23€, a svega 10% novca bude izvučeno iz priče, tako da je to besmisleno...
Level samo poslao mail o bankrotu, kako nisu u mogućnosti da obezbede zamenske letove, i da se claim šalje na adresu suda...
Sent from my moto g(7) using Tapatalk
I zarobe ti lovu na 30-45 dana... Konfiguracija vredna 1000€ stoji zbog glupog napajanja... Nije ni Cooler Master kao što je bio, ja imam u mom kompu stari GX 750W, jede malu decu (a i teži je dosta). Ista konfa, Cooler Master kućište od 12000 (da, klinac kome sam sastavljao je napaljen na to) prednji kuleri se čuju (1 od 3) dovoljno da iritiraju...Ne mogu da ti vrate popravljeno ako se ti ne slozis sa time. Sto se tice reklamacije, tu ne vazi odustajanje od ugovora, vec se reklamira kao i proizvod kupljen u prodavnici, i primenjuju se isti rokovi. Druga je stvar kad vracas ispravnu robu jer ti ne odgovara.
To baš nije u skladu sa zakonom, čuveni natpis u prodavnicama "Uzmite račun". Ako potrošaču nije izdat račun, nije dužan da plati robu.Fiskalni se izdaje tek kada se naplati.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Обвезник је дужан да сваком купцу изда фискални исечак за купљена
добра/пружене услуге.
Ако обвезник купцу не изда фискални исечак, купац има право да
купљена добра, односно примљене услуге не плати обвезнику, као и да о томе
достави податак Министарству финансија.
Податак се доставља Министарству финансија - на инфо телефон
011/361-9900.
(Члан 18. став 3. Закона о фискалним касама << Службени гласник РСa, брoj 135/04 и члан 2. Уредбе о
остваривању права физичког лица >> купца добара, односно корисника услуга у спровођењу Закона о фискалним касама
<<Службени гласник РСa, брoj 15/05)
Fiskalni se izdaje tek kada se naplati.
Sent from my Mi A3 using Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari