Da li neko ima iskustva sa ovim propisima i terminima iz neke druge države? Ovaj termin "saobraznost" mi uvek para uši, nikako da ga svarim.
Google translate ga prevodi kao consistency, što bi bila doslednost.
Da li u EU postoji i saobraznost i garancija?
Muka je što pre svega trgovci pipaju u mraku oko svih ovih pravila, nema lako razumljivih pravila za sve. S druge strane, kupci u značajnom broju slučajeva pokušavaju da prevare sistem (trgovca) i izigravaju Kalimera, pa trgovci podižu gard.
Svaki kupac koji smatra da je u potpunosti razumeo sve propise na ovu temu je zapravo samo umislio da je tako. Prosto imamo previše loše definisanih ili nedefinisanih stvari.
Što se novog fiskalnog računa tiče, mi praktikujemo da ako menjamo SKU za SKU, nema novog računa, ako kupac uzima drugi barkod, jeftiniji ili skuplji, svejedno, ide novi račun. A kao što do sada više puta napisah, što je kupac normalnijeg nastupa, brže i lakše rešavamo problem u korist kupca, i bez računa i dokaza o kupovini i istekla garancija, ma svašta i realno i nerealno. Kada kupac krene djonom, ili u prvoj rečenici izgovori nešto od "zakon", "zaštita potrošača", "inspekcija", uglavnom prodje lošije od onog kulturnog.