Šta je novo?

Zastita potrosaca kroz zakone i praksu (FAQ u II Postu)

Nece ti ni pisati jer nema potrebe. 24m je zakonska saobraznost i to je tako po zakonu. Sve iznad toga je garancija koja mora biti uredno popunjena od strane prodavca. U tvom slucaju, racun je dovoljan.
 
Ako piše na sajtu u specifikaciji proizvoda "Zakonska saobraznost 2 godine" onda samo fiskalni (uzeo pre neku nedelju mikrotalasnu).
Ako je piše da je više do toga, onda dobiješ popunjen garantni list sa serijskim brojem, trajanjem itd...
 
Ispravka, ne mora da znaci da ces da dobijes, jer nece svi da daju, negde moras da trazis i da ih smaras za garantni list jer masu puta ce ti prodavac reci, ma dovoljan je racun sto nije istina.
 
Na svu robu je garancija 24 meseca, osim za neke baterije i slicno. Dovoljan je racun za saobraznost od 24 meseca, za sve preko toga ne treba se APSOLUTNO NIKADA oslanjati na uveravanja prodavca da je dovoljan racun.
 
Nema sta da se neko oslanja ili ne na prodavca, jer zakon tacno kaze da za 24 meseca je dovoljan fiskalni racun, a za vise od toga je potreban garantni list. Ako ti prodavac isti ne izda, sto uglavnom i cine, onda ti garancija vazi samo 24 meseca. Licno sam u 90% slucajeva uvek morao da zovem prodavca i da mu trazim garantni list
 
Hvala momci.

Pitanje na brzinu ako neko ima iskustva, za reklamacije slusalica u Gigatronu, je l se salju kao i telefoni npr. u servis ili se moze odmah vratiti novac ?
 
Kako mislis odmah da ti vrate novac dok ga ne posalju u servis i ne provere sta je sa slusalicama? Ne samo u gigatronu vec bilo gde.
 
Данас ми је 30. дан од када сам предао телефон на рекламацију. Одобрена ми је замена за нови уређај али од прошлог понедељка када сам добио ту поруку, нигде ништа. Шта чинити? Јетел је у питању...
 
Zovi ili idi u poslovnicu.
 
Данас ми је 30. дан од када сам предао телефон на рекламацију. Одобрена ми је замена за нови уређај али од прошлог понедељка када сам добио ту поруку, нигде ништа. Шта чинити? Јетел је у питању...
Nazovi ih danas i kaži da sutra podnosis tužbu, jer su prekrsili zakon gde moraju danas da ti daju taj telefon da je rok istekao.
 
To sto ti nazivas tehnikom je verovatno neka stvar koja ne kosta ni 1000din. Nisi sigurno odneo TV ili nesto sto kosta par stotina eur i dobio odmah pare nazad.
 
Desavalo se da vrate novac na licu mesta, ali iskljucivo ako na licu mesta i utvrde kvar , a da pritom nije prouzrokuvan fizicko ostecenje ( opet zavisi od artikla ) . U koliko je pitanju jeftin dzojstik kome su palci otisli jako brzo , onda su mi vracali ili zamenili za novi ali sto kazu drugi , cisto sumnjam da ce za TV ili nesto krupnije tek tako da vrate pare odmah :LOL:
 
To sto ti nazivas tehnikom je verovatno neka stvar koja ne kosta ni 1000din. Nisi sigurno odneo TV ili nesto sto kosta par stotina eur i dobio odmah pare nazad.
Pa nisu ni slušalice sto dukata. Bio jednom PS4 dzojstik, na licu mesta vracene pare nista nisu ni gledali, ja dosao rekao da ne radi i dobio pare odmah
 
Nazovi ih danas i kaži da sutra podnosis tužbu, jer su prekrsili zakon gde moraju danas da ti daju taj telefon da je rok istekao.
Ма не можеш са пословницом да ступиш у контак али био сам малопре до њих и као поручили су телефон прексиноћ, пошто нису имали на стању и као стићи ће до краја дана.
 
To sto ti nazivas tehnikom je verovatno neka stvar koja ne kosta ni 1000din. Nisi sigurno odneo TV ili nesto sto kosta par stotina eur i dobio odmah pare nazad.

Za Lidl zanam da vraćaju novac. Vratio sam dva puta i cife su bile preko 10.000,00
 
Lidl je počeo od skoro da ne vraća novac odmah ako je iznad 1000 dinara ili tako nešto. Mora u servis pa onda dalje standardica... Mislim da je od početka jula to novo pravilo počelo.
Ne bi me cudilo da su uveli, posto znam neke dundjere koji su alat recimo koristili za ozbiljniji rad, izakaju za godinu dana pa samo vrate i dobiju nazad pare, jer je lidl imao takvu politiku vracanja, da ne postavljaju mnogo pitanja.
 
Која инспекција или ко већ се контактира ако није испоштовано законских 30 дана за решавање рекламације?
 
Где је најбоље контактирати Ефективу?
Писало сам мејл тржишној инспекцији па бих и Ефективи.
 
Pa na njihov mail, bolje nego telefon, imaš neki trag.
 
Нашао сам сад њихов мејл па сам послао...
 
Pozdrav svima, verujem da mogu da pronadjem odgovor na nekim od ovih strana ali mi se zuri pa ako ima neka dobra dusa da mi odgovori sto pre :D
Prosto i jednostavno, kupio sam kuhinjsku vagu u gigatronu pre 7 dana. (u radnji ne online) Krs je sto je i logicno jer sam je platio 1500 dinara baguje ne radi kako treba nije pouzdana itd. Kakve su sanse da je vratim danas i da mi vrate novac na licu mesta? Kakve su sanse da mi uopste vrate novac haha? Znam da mogu da me razvlace mesec dana i onda samo da kazu reklamacija odbijena, pokusao bih to da izbegnem i da pricam sa menadzerom ako je to ikakva opcija. Citao sam na netu da postoji mogucnost da mi izadju u susret i odmah vrate novac.
 
Upravo to sto si procitao. Svakako nisu u obavezi da ti vrate novac.
 
Zdravo, nadam se da nisam pogresio mesto gde cu postaviti sledece pitanje.
Zanima me procedura oko vracanja graficke kartice u prodavnicu.
Nije mi jos isteklo 14 dana bezuslovnog vracanja, imam jos oko 10 dana za to.
Graficka je ispravna samo sto ima coil-whine, da li ce da prihvate da mi vrate novac s obzirom da nisam mogao da je testiram u roku od 24h (na fizicka ostecenja, iako nema nikakvo ostecenje, jednostavno zuji)?
Da li je potrebno da vratim i foliju koja je morala da se skine sa graficke ili je dovoljna kutija, prateca dokumentacija i kesa u kojoj je dosla?
BC je u pitanju.
 
Najbolje pitaš njih. Inače procedura je popuniš forumular, koji imaš na sajtu, ne moraš navesti razloge , i pošalješ u ispravnom i nepštećenom stanju, a oni su dužni da u roku 14 dana vrate pare, može biti umanjeni ako je "oštećena", ili možeš tražiti zamenu.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno