- Učlanjen(a)
- 18.03.2005
- Poruke
- 6,690
- Poena
- 775
Prodavnica prihvata ili odbija reklamaciju, jer je sa prodavnicom zaključen ugovor.
E sad, da li može prodavnica tek tako da odbije reklamaciju, bez da ponudi ikakav razlog zašto odbija?
A ne mogu da znaju, jer nisu poslali u servis koji jedini može da im kaže da li treba da odbiju i da ponudi obrazloženje.
Ovde je problem u lošoj logistici na potezu maloprodaja - servis, tj. nema se dovoljno vremena da se uradi kompletna dijagnostika, pa se šalje generička poruka i kupuje se vreme, ali je pitanje da li maloprodaja na to ima pravo.
E sad, da li može prodavnica tek tako da odbije reklamaciju, bez da ponudi ikakav razlog zašto odbija?
A ne mogu da znaju, jer nisu poslali u servis koji jedini može da im kaže da li treba da odbiju i da ponudi obrazloženje.
Ovde je problem u lošoj logistici na potezu maloprodaja - servis, tj. nema se dovoljno vremena da se uradi kompletna dijagnostika, pa se šalje generička poruka i kupuje se vreme, ali je pitanje da li maloprodaja na to ima pravo.