Pre skoro mesec dana, supruga trazi peglu i pokazuje mi neku na netu. Rekoh, OK, idemo da kupimo. Nisam obracao paznju koja radnja je u pitanju, video sam crno-zuti brending i pomislio na Gigatron. Elem, skapiram da je Tehnomanija kada smo stigli. Rekoh sebi, obicna pegla, what can go wrong?
Uradim online porudzbenicu direktno u radnji jer nisu mogli drugacije da daju popust, prosetamo 15-ak minuta da se to realizujemo i pokupimo peglu. Dali su mi peglu iz radnje, jer nisu drugu imali. Pristali smo, jer, pegla je pegla, jelte.
Pegla je, naravno, neispravna, u smislu da gore na vrhu gde se sipa voda fali dihtug sto rezultuje curenjem vode svuda pri peglanju.
Vracam peglu, trazim drugu - nemaju naravno, trazim novac nazad - pa ne moze, uredjaj nije fizicki kompletan, mora u servis. Tako ja sa njima 10-ak minuta dok nije dosla poslovodja radnje - kada je progovorila i kada sam video koliko ne poznaje materiju, odustao sam i ostavio sam im peglu uz primedbu da zelim novac nazad.
8 dana kasnije, u zakonskom roku, stize mail da reklamacija nije prihvacena ali da ce oini u duhu dobrih poslovnih odnosa da ostave uredjaj na testiranju. Tu sam naravno poludeo i krenuo da trazim koji servis je u pitanju - Philips servis, jedini u gradu, bio sam malo grublji prema njima dok nisam shvatio da pegla nije ni dosla do njih
.
Genericki odgovor koji Tehnomanija servira je u stvari lazan. Evo za nekoliko dana istice 30 dana za reklamaciju, od Tehnomanije ni traga ni glasa. Sledi naravno cimanje sa trzisnom inspekcijom - samo zato sto sam ispao glup i kupio nesto u Tehnomaniji. Zivo me zanima hoce li se javiti do kraja nedelje.