Šta je novo?

Zaključan Yettel Android box nakon ažuriranja

milirad

Slavan
Učlanjen(a)
06.04.2005
Poruke
644
Poena
330
Nakon ažuriranja, najverovatnije negde oko 05.12.2024. godine, kod mene je Yettelov android box postao zaključan. Neke aplikacije su čak i nestale, nema pristupa dodatnoj memoriji (preko USB-a), ništa ne može da se preuzme preko Google Play-a, niti da se instalira. Ovo je nedopustivo! Umanjili su funkcionalnost uređaja time što se ne može priključiti dodatna memorija, pa mi čak i pričinili štetu jer sam neke aplikacije platio preko Google prodavnice a oni je ovim ažuriranjem izbrisali sa USB drajva. Čak se više ne može ni dodati USB dodatna memorija. Pokušavao sam više puta i sa različitim fleškama. A-box je formatira, a posle je ne vidi i nije dostupna. Pa jedino što mi se i sviđalo kod ovih njihovih Android box-ova (A-box) je bilo to što su otključani i mogli ste da instalirate aplikacije po želji. Sada nakon ovog zadnjeg ažuriranja nema pristupa ni internom skladištu, niti se to može proširiti dodavanjem memorijskog prostora preko USB priključka. Ranije sam čuvao prostor na internoj memoriji tako što sam dodao USB flešku i koristio je kao sistemsku memoriju pa su neke aplikacije bile tamo instalirane. Sada su one izgubljene. Posebno je iritantno to što se čak ni sa Google prodavnice ništa ne može preuzeti niti instalirati, kao ni preko Downloader-a. Ne razumem zašto su to uradili, ali zbog ovoga sigurno neću kod njih produžiti ugovor.
 
Jesi siguran da nije samo update posao po zlu? Jesi probao fabricki reset da odradis?
 
Ne uduđujem se. Šta ako onda izgubim i ove aplikacije koje imam. Sada idem peške do ATV Launcher-a pa onda pokrećem aplikacije koje mi trebaju i koje su bile instalirane pre ovog zadnjeg ažuriranja. Na njih ažuriranje nije imalo uticaja, ali sam izgubio npr. tvQuickActions Pro kojim sam podesio prečice i jednim klikom pokretao bitnije app. Ako uradim fabrički reset ko zna na koju verziju će me vratiti i možda neću moći ništa da instaliram. A taman sam lepo podesio da imam i Weather widget preko Remote ADB Shell-a. A izbrisan mi je VLC i MX player koje sam koristio kao externe playere da ubacim titlove kojih nema u Stremiu. Sada kako je - ovako mogu da izdržim dok ne istekne ugovor. Samo kažem nije lepo od njih i time su izgubili jedinu prednost koju su imali u odnosu na druge provajdere, a to je otključan A-box. To je jedino još imao, čini mi se, SBB.
 
Kod mene sve radi normalno nakon upgrade-a na ATV12. Iskren da budem, nisam ni primetio razliku. Da nisam video ovde na forumu informaciju o upgrade-u, verovatno ne bih ni primetio.
Kod tebe je definitivno pošlo nešto po zlu, ili te aplikacije nisu predvidjene za A12. Svejedno, ako ne želiš da probaš fabrički reset, preostaje ti samo da sediš i čekaš istek ugovora.
Pozdrav
 
Samo kažem nije lepo od njih i time su izgubili jedinu prednost koju su imali u odnosu na druge provajdere, a to je otključan A-box. To je jedino još imao, čini mi se, SBB.
Nije tacno. Orion od skoro ima nove box-ove sa android 11 koji su takode otkljucani, Pozzz
 
Kod mene sve radi normalno nakon upgrade-a na ATV12. Iskren da budem, nisam ni primetio razliku. Da nisam video ovde na forumu informaciju o upgrade-u, verovatno ne bih ni primetio.
Kod tebe je definitivno pošlo nešto po zlu, ili te aplikacije nisu predvidjene za A12. Svejedno, ako ne želiš da probaš fabrički reset, preostaje ti samo da sediš i čekaš istek ugovora.
Pozdrav


Kako da se ne primeti razlika, kad je baš uočljivo?! Pre je klizač za jačinu tona bio horizontalan i beo. Nakon upgrade-a je crn i vertikalan. Ja sam tako i primetio jer je to prva vizuelna razlika. Drugo ton je jači i bolji, ali sa druge strane nema više pristupa internoj memoriji, kao ni USB dodatoj memoriji. Jednostavno je file manager koji sam ranije instalirao (X-plore file manager) - ne vidi. A druge aplikacije se ne mogu instalirati. Ni preko Google Play-a, ni side load. Ostale su mi samo one koje sam instalirao pre ažuriranja. I naravno da su aplikacije za A12 jer je i pre bio A12, pa su radile. Ovo je bila neka druga vrsta zakrpe. Ne znam koja. Juče sam video da su npr. dodali i SkyShow Time, srećom mogao sam da je deinstaliram, jer mi ne treba.
 
Nivo zvuka menjam na TV-u a ne na box-u, pa nisam primetio da je to promenjeno.
Jesi li probao da: proveriš prava pristupa aplikacijama, obrisao cache/data za Play Store aplikaciju, obrisao cache na uređaju,...
Pozdrav
 
@rafiki Pa jesi li sada proverio kakav je izgled klizača za jačinu tona?
Prava pristupa odn. dozvole za apk sam proveravao kada sam nakon njihovog prvog ažuriranja počeo da imam problema sa Button maperom. Onda sam instalirao tvQuickActions free i tada nikako nisam mogao da podesim davanje dozvolu za accessebility servis. Probao sam da sledim uputstvo i dam dozvolu preko Remote ADB shell, ali nisam uspeo. To je ipak na kraju rešeno sa pro verzijom. Posle toga je sve radilo kako treba, jedno 3-4 dana. Na kraju je sledilo njihovo drugo ažuriranje kada je sve blokirano. Nisam brisao cache Google Play-a, ali sada kada si ti to napomenuo uradio sam i to. Međutim nikakvih benefita nema. Radi provere sam probao da instaliram drugi fajl menadžer, ali opet iskače poruka da nema dovoljno mesta u storage-u i predlaže mi da obrišam neku od aplikacija. Na kraju nisam našao gde se briše cache uređaja.
 
@rafiki Pa jesi li sada proverio kakav je izgled klizača za jačinu tona?
Prava pristupa odn. dozvole za apk sam proveravao kada sam nakon njihovog prvog ažuriranja počeo da imam problema sa Button maperom. Onda sam instalirao tvQuickActions free i tada nikako nisam mogao da podesim davanje dozvolu za accessebility servis. Probao sam da sledim uputstvo i dam dozvolu preko Remote ADB shell, ali nisam uspeo. To je ipak na kraju rešeno sa pro verzijom. Posle toga je sve radilo kako treba, jedno 3-4 dana. Na kraju je sledilo njihovo drugo ažuriranje kada je sve blokirano. Nisam brisao cache Google Play-a, ali sada kada si ti to napomenuo uradio sam i to. Međutim nikakvih benefita nema. Radi provere sam probao da instaliram drugi fajl menadžer, ali opet iskače poruka da nema dovoljno mesta u storage-u i predlaže mi da obrišam neku od aplikacija. Na kraju nisam našao gde se briše cache uređaja.
Trenutno mi ne radi net, ni TV pa ne mogu da potvrdim / slikam, ali meni je pokazivač za ton crn i vertikalan i koliko sam primetio Play Store je tu i aplikacije se normalno instaliraju. Doduše nemam ni izbliza aplikacija kao ti, ali skoro instalirah Plex, pre tri - četiri dana bez problema...

Nešto je kod tebe pošlo po zlu sa ažuriranjem...

Umesto da čekaš kraj ugovora, uvek možeš da reklamiraš boks, zameniće ti verovatno.
 
pozovi podrsku i reci da imas problem sa boxom, nema potrebe da se nerviras
 
@pajica123 Nisam ja toliko iznerviran, koliko razočaran, a pre svega zbog toga što sam imao otkljčan Yettel box, a sada je zaključan. @Aleksandar_038 Što se tiče aplikacija nije da ih imam previše (14) :) . Ali nije to problem jer ih je bilo i više pa su radile, pre ažuriranja. Osim toga u developer modu se može podesiti da ostanu aktivne 3-4 app, a da se ostale gase da ne rade u pozadini. Možda bih mogao da deinstaliram 2, ali jedna od njih mi je radio (myTuner) koji su obećavali pre par godina da će imati po defaultu, ali je nikada nisu implementirali.
Što se tiče pozivanja tehničke podrške, zvao bih ja njih, ali ako se dobro sećam kada sam čitao uslove iz ugovora, oni imaju jednu stavku da naplaćuju izlazak tehničara na teren par hiljada dinara, ako budu smatrali da je taj izlazak neopravdan. 'Ajd' sad ti pa vidi kada je taj izlazak opravdan, a kada je neopravdan.
 
Vec ti je savetovano ovde kako da sam popravis Google Play Store,a to je ono sto i tehnicari urade na terenu = resetuju box na fabricko stanje (brisanje svih podataka), ili zamene ceo box. U svakom slucaju, ne znam kako ocekujes da se to samo od sebe popravi.

I ako mogu da prokomentarisem, osim yettelovog zte android boxa sam koristio i razne druge android boxove i uobicajeno je da se nakon velikog sistemskog azuriranje verzije androida, pojavi dosta problema, koje je bilo moguce resiti jedino factory resetom.
 
Poslednja izmena:
ako kod ostalih takav box radi na uobicajen nacin a kod tebe posle apdejta ne radi kako treba, znaci problem je u boxu. sve aplikacije koje si kupio su vezane za google nalog i moci ces ih skinuti ponovo kad box nakon reseta proradi ili ga tehnicari zamene novim.
 
@e6111 Pa nije isto popravljanje Google Play-a i reset na fabrička podešavanja. I nisam ja rekao da imam problem sa Google Play. Nego da se nikako i ništa ne može instalirati ni side load ni preko Google Play-a. Pa mi je onda savetovano brisanje cache-a, što naravno ništa nije rešilo. Nisam ni mislio da će se samo popraviti, nego sam hteo da vidim da li postoji neko rešenje. Možda postoji neki raniji firmware, (iz novembra možda) pa da se može flešnuti. Pored svega ovoga što sam i naveo, upravo je to ono što sam i hteo da saznam od ostalih korisnika Yettelovog A-boxa. Da li i oni imaju isti problem? Moji dalji komentari su bili ugl. vezani za odgovore na pitanja drugih članova ovog foruma.
 
Već nekoliko nas je reklo da nemamo probleme koje ti navodiš. Ja sam juče probao i uspešno instalirao i posle pokrenuo neku aplikaciju sa Google Play-a.
Zato ti predlažemo da ili uradiš factory reset ili da se žališ korisničkom servisu i tražiš zamenu boksa.
Pozdrav
 
Upravo sam razgovarao sa tehničkom podrškom i rekli su mi da mi ne bi pomogao fabrički reset, jer je došlo do ažuriranja samog Androida od strane Googla i da oni na to nemaju uticaja, a da nema ni osnova da mi zamene uređaj jer on funkcioniše. Ja sam rekao da mi je to malo čudno da se izvrši ažuriranje i da se pri tom poremeti funkcionalnost uređaja kao i pristup USB portovima radi proširenja sistemske memorije. To ne bi smeo da radi ni Google ni Yettel. Ali čovek se vadio na to da je sve to do Googla, a da oni na to nemaju uticaja i da mi ne bi zamenili box. Sad ne znam ni sam koliko je operater stručan i da li daje prave odgovore, ali možda bih ipak mogao da uradim fabrički reset, pa da ga odspojim sa NET-a, instaliram preko USB-a aplikacije koje želim i pustim ga da se ažurira. Ako vi ostali nemate tih problema a bilo vam je ažuriranje i imate tamni klizač za jačinu tona.
 
Ja kad pritisnem STB i Vol+- dobijem obaveštenje da koristim TV za podešavanje jačine zvuka. Obaveštenje je na crnoj pozadini ispisano belim slovima.
A nakon apdejta se nije javio nikakav problem. Sve aplikacije rade, i one koje sam instalirao na micro SD koja je ubodena u stb.
Probaj factory reset.
Aplikacije koje si kupio legalno preko Google play nećeš da izgubiš, reinstaliraj ih i opet su premium ili kakve god da si kupio.
E sad, podešavanja...druga priča
 
Jel vam radi recimo express vpn preko google play store skinut pokrene se app ali nece da se konektuje ni na jednu zemlju reinstalirano vise puta, probani i drugi vpn-ovi, neko resenje jel ima za ovo ?
Hvala
 
Upravo sam razgovarao sa tehničkom podrškom i rekli su mi da mi ne bi pomogao fabrički reset, jer je došlo do ažuriranja samog Androida od strane Googla i da oni na to nemaju uticaja, a da nema ni osnova da mi zamene uređaj jer on funkcioniše. Ja sam rekao da mi je to malo čudno da se izvrši ažuriranje i da se pri tom poremeti funkcionalnost uređaja kao i pristup USB portovima radi proširenja sistemske memorije. To ne bi smeo da radi ni Google ni Yettel. Ali čovek se vadio na to da je sve to do Googla, a da oni na to nemaju uticaja i da mi ne bi zamenili box. Sad ne znam ni sam koliko je operater stručan i da li daje prave odgovore, ali možda bih ipak mogao da uradim fabrički reset, pa da ga odspojim sa NET-a, instaliram preko USB-a aplikacije koje želim i pustim ga da se ažurira. Ako vi ostali nemate tih problema a bilo vam je ažuriranje i imate tamni klizač za jačinu tona.
Nije ti za to Yettel box. Kupi jedan Vontar X4 Android Box, instaliraj na njega Yettel TV aplikaciju, i sve ostalo što ti treba, a ovaj njihov box koristi samo za TV. Tako sam bar ja uradio, dok sam koristio njihovu televiziju, i spasio svoje živce. 😀
 
Nije ti za to Yettel box. Kupi jedan Vontar X4 Android Box, instaliraj na njega Yettel TV aplikaciju, i sve ostalo što ti treba, a ovaj njihov box koristi samo za TV. Tako sam bar ja uradio, dok sam koristio njihovu televiziju, i spasio svoje živce. 😀
Imam ja na drugom tv-u povezan ONN 4K pro. :cool: Ali hoću i ovaj Yettelov da koristim, dok traje ugovorna obaveza.
Danas sam resetovao na fabrička podešavanja i ponovo instalirao sve aplikacije koje su mi i ranije radile. Bilo je malo muke, ali sam završio posao. Još sam dodao i rts Planetu i Kodi.
E sad, nije prošlo bez problema. Naime sada ne mogu da se povežem na svoju WiFi mrežu?! Yettel-box je vidi, pita me za lozinku, ja je unesem, ali onda se vrti onaj kružić da bi na kraju ispisao poruku da ne može da nađe tu mrežu?!
Drugi problem je što kada se konektujem na VPN isključi mi Yettel-box sa interneta. Piše da ethernet nije povezan, a pošto ne mogu da se povežem na WiFi onda piše da nema interneta uopšte.
I još jedna stvar ubacio sam prvo microSD karticu od 32GB koja je prethodno bila u njemu, ali sada je nije uopšte video. Posle sam nju ubacio na PC i probao da je oporavim kao i ranije što se dešavalo (preko disk managera), ali nisam uspeo. Onda sam ubacio flešku od 64GB, formatirao je Yettel-box, ali onda se restartovao i više nije hteo da mi radi TvQuickActions pro. Kada sam izabrao prethodno podešeno dugme (i - za info) koje je bilo namešteno da radi kao 4 komande, nije reagovao nego je izbacio Info (koji je po defaultu). Onda sam izbacio USB flešku, restartovao opet box, ponovo konfigurisao TvQuickActions i proradio je TvQuickActions.
Sad šta je tu problem ... ne znam i da li je povezano, ko će ga znati. Znači ne konektuje se na kućnu mrežu preko WiFi, Nord VPN isključi NET (slično kao kod cole85) i nešto sa USB portom nije u redu. Sad ne smem da opet ubacim flešku da mi i nju ne pokvari (da ne koristim naš narodni izraz) 🙄.
 
Zar nije sada pravo vrijeme za reklamaciju? (uređaj ne može da se zakači na wifi).
 
Zar nije sada pravo vrijeme za reklamaciju? (uređaj ne može da se zakači na wifi).
Pa videću još. Ponovo ću uraditi fabrički reset iduće nedelje, pa ako i onda ne bude radio kako treba - tražiću da mi zamene box. Sada me mrzi da ga opet čačkam. Trebalo mi je par sati da sve podesim i ulogujem se u sve naloge i aplikacije.
 
Ako si spojio lan kabel u box iskopcaj ga pa probaj da se konektujes na wifi
 
Phuuu sreća da sam napisao ovde. Kako mi to nije palo na pamet? Ja glupson. :giggle: Probao tako i odmah se box povezao na WiFi. Spasao si mi par sati ponovnog podešavanja. Što je još bolje sada lepo radi i VPN. Kako jednostavno rešenje a efikasno. Hvala (y)
 
Nazad
Vrh Dno