milirad
Slavan
- Učlanjen(a)
- 06.04.2005
- Poruke
- 644
- Poena
- 330
Nakon ažuriranja, najverovatnije negde oko 05.12.2024. godine, kod mene je Yettelov android box postao zaključan. Neke aplikacije su čak i nestale, nema pristupa dodatnoj memoriji (preko USB-a), ništa ne može da se preuzme preko Google Play-a, niti da se instalira. Ovo je nedopustivo! Umanjili su funkcionalnost uređaja time što se ne može priključiti dodatna memorija, pa mi čak i pričinili štetu jer sam neke aplikacije platio preko Google prodavnice a oni je ovim ažuriranjem izbrisali sa USB drajva. Čak se više ne može ni dodati USB dodatna memorija. Pokušavao sam više puta i sa različitim fleškama. A-box je formatira, a posle je ne vidi i nije dostupna. Pa jedino što mi se i sviđalo kod ovih njihovih Android box-ova (A-box) je bilo to što su otključani i mogli ste da instalirate aplikacije po želji. Sada nakon ovog zadnjeg ažuriranja nema pristupa ni internom skladištu, niti se to može proširiti dodavanjem memorijskog prostora preko USB priključka. Ranije sam čuvao prostor na internoj memoriji tako što sam dodao USB flešku i koristio je kao sistemsku memoriju pa su neke aplikacije bile tamo instalirane. Sada su one izgubljene. Posebno je iritantno to što se čak ni sa Google prodavnice ništa ne može preuzeti niti instalirati, kao ni preko Downloader-a. Ne razumem zašto su to uradili, ali zbog ovoga sigurno neću kod njih produžiti ugovor.