Šta je novo?

Yettel podrška

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Peca

Administrator
Administrator
Učlanjen(a)
27.06.2000
Poruke
2,069
Poena
63
Poštovani forumaši,

evo još jednog foruma podrške, ovog puta nije u pitanju proizvođač već provajder telekomunikacionih usluga

Telenor će od danas na Benchmark forumu imati svoje predstavnike koji će se truditi da vam ponude odgovore na sva vaša pitanja. I ne samo to, ima tu još nekih vrlo interesantnih ideja za koje verujem da će vam se dopasti, ali to ostavljamo drugarima iz Telenora da vam predstave
 

TrecaaSmena

Flash Drive
Učlanjen(a)
26.08.2021
Poruke
94
Poena
18
Zato sto im to neodgovara to u ovom trenutku, a poruke tog tipa brisu.
Podrsku Telenor smo prozvali da odgovore oni nam daju odgovor sablonski. Njima je sada bitno da se pogura prica kablovski operater a Benchmarku da se nespominje ovo jer su sponzori.
 

greatgonzo

3.5" Floppy
Učlanjen(a)
31.05.2008
Poruke
775
Poena
18
Mislim da su pitanja na tu temu sasvim validna ali na žalost verovatno neće biti moguće dobiti odgovor jer moderatori pružaju podršku Telenoru a na račun nas koji smo svojim postovima gradili ovaj forum jer se svako pitanje na temu trenutno škakljive situacije briše.
 

Yettel Srbija

Flash Drive
Urednik
Učlanjen(a)
17.11.2021
Poruke
217
Poena
43
Zdravo, u ovom momentu je podrška na forumu dostupna za Hipernet usluge. U budućnosti planiramo da podršku za mobilnu telefoniju pružamo i putem ovog kanala, a svakako da svu korisničku podršku možete dobiti pozivom na broj 0639000, na zvaničnim stranicama na Facebook-u i Twitter-u, kao i putem mejla [email protected]
~Dejan
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno