Šta je novo?

Yettel i Max dodatak (HBO)

Milos_SD

Slavan
Učlanjen(a)
15.02.2005
Poruke
654
Poena
320
Moja oprema  
Mobilni telefon
Samsung Galaxy S8
Pristup internetu
  1. Kablovski internet
Dobar dan svima. Nisam naisao nigde na forumu da je neko pisao o ovome, pa hajde da napravim temu.
Max aplikaciju koristim preko Yettel-a i pise da imam Premium paket, a u to me uveravaju i iz Yettel podrske. Od kada je HBO Max postao Max, meni u aplikaciji pise da imam Standard paket, sto je 1080p, bez HDR-a, a primetio sam da imam i reklame. Da li neko iz Yettel-a moze da mi da odgovor, zasto je to tako? Zasto vise nemam Premium paket na Max-u? I da li je to neka greska do vas ili do HBO-a?
A zanimaju me i misljenja ostalih na forumu, da li sam jedini kome je tako ili ne?
 
Svi koji imaju pretplatu preko operatera su prebačeni na Standard 1080p plan.
 
Ima tu malo zbrke
Ko ima L paket kod Yettela taj ima HBO premium paket free ( tri hbo plus dva cinemax) plus Max standard
 
Dobar dan svima. Nisam naisao nigde na forumu da je neko pisao o ovome, pa hajde da napravim temu.
Max aplikaciju koristim preko Yettel-a i pise da imam Premium paket, a u to me uveravaju i iz Yettel podrske. Od kada je HBO Max postao Max, meni u aplikaciji pise da imam Standard paket, sto je 1080p, bez HDR-a, a primetio sam da imam i reklame. Da li neko iz Yettel-a moze da mi da odgovor, zasto je to tako? Zasto vise nemam Premium paket na Max-u? I da li je to neka greska do vas ili do HBO-a?
A zanimaju me i misljenja ostalih na forumu, da li sam jedini kome je tako ili ne?
Kao što piše u prethodnom komentaru - korisnici su automatski prebačeni na Standardni plan. Iz Max podrške su mi napisali da su operatori (u ovom slučaju Yettel) imali mogućnost da biraju na koji od dva mesečna plana će prebaciti svoje korisnike. Tako da, nije do Max-a.

U Yettel aplikaciji je donedavno pisalo "Max - premijum aplikacija" te je zbog toga dolazilo do zabune. Vidim da su sada to sklonili. Max jeste premijum aplikacija u Yettel ponudi (kao i Deezer i Bookmate), ali to ne znači da korisnici dobijaju Premijum mesečni plan. Što se tiče Yettel podrške, meni su prvo pisali da se prelaskom sa HBO Max-a na Max ne menja apsolutno ništa, ali kada su shvatili da se ipak nešto promenilo (mesečni plan, sa 4K na 1080p), pisali su da je manje od 1% celokupnog Max sadržaja u 4K rezoluciji. :)

Po mom mišljenju, veći problem je taj to što Yettel još uvek ne nudi opciju doplate za Premijum plan, kao i za Max Sport dodatak, iako su od Max-a dobili i tu mogućnost.

Što se reklama tiče, u pitanju su reklame u vezi sa Max sadržajem. Kao i kod SkyShowtime-a na primer (Standard Plus mesečni plan).
 
Poslednja izmena:
Pa možeš da platiš sport nezavisno, platnom karticom
 
Kako kažu zaposleni u poslovnici "Stari Merkator", MAX dodatak više nije dostupan za nove korisnike, tj. korisnike koji su obnovili ugovor.
 
^ Na koje pakete misliš? Mobilne total ili yetel internet i televizija?
 
Na sajtu pri odabiru paketa piše da je dostupan, ne vidim zašto ne bi bio dostupan kad ga ima čak i preko yettel televizije
Snimak ekrana 2024-07-09 150806.png
 
Tako što je aplikacija "nestala" iz spiska prilikom obnove ugovora.
Koristio sam deezer i max do obnove ugovora, kada sam ugovor obnovio, više nisam mogao da izabrem max iz ponuđenih.
Obe app su se obrisale prilikom promene paketa, (kao i kod prethodne obnove), pa sam ih do sad samo ponovo birao.

Taj odogovor da više nisu u ponudi sam dobio u poslovnici, dok preko podrške na "X"-u još "proveraju" (dan 5ti)


yettel.jpg
 
Probaj na aplikacije u okviru paketa, kod mene tu ima, ali medju svim aplikacijama nema
 
Probaj na aplikacije u okviru paketa, kod mene tu ima, ali medju svim aplikacijama nema

Nema, tu mi stoji samo deezer koji sam (re)aktivirao.
Proverio sam još kod nekih poznanika koji nemaju aktivan "max" i niko ga više nema na spisku, a sa spiska je nestao i kod onih koji ga imaju aktiviranog.
 
A o kom paketu uopšte pričamo ovde?
 
Tako što je aplikacija "nestala" iz spiska prilikom obnove ugovora.
Koristio sam deezer i max do obnove ugovora, kada sam ugovor obnovio, više nisam mogao da izabrem max iz ponuđenih.
Obe app su se obrisale prilikom promene paketa, (kao i kod prethodne obnove), pa sam ih do sad samo ponovo birao.

Taj odogovor da više nisu u ponudi sam dobio u poslovnici, dok preko podrške na "X"-u još "proveraju" (dan 5ti)


Pogledajte prilog 449501
Zar ti prilikom obnove ugovora nisu napomenuli da Max više neće biti dostupan? Nelogično mi to zvuči. Koji paket si koristio pre nego si obnovio ugovor na Total 20?

Takođe, na svim Total paketima su izlistane sve aplikacije/digitalne usluge iz ponude. Ne znam zašto bi obnova ugovora limitirala taj izbor. Limitiran je samo broj aktivnih aplikacija/usluga (u zavisnosti od paketa) ali ne i koje tačno aplikacije/usluge korisnik može da aktivira ili ne.

U poslovnici su verovatno pogrešili, jer, Max kao tarifni dodatak više nije moguće aktivirati. Međutim, Max kao aplikaciju/digitalnu uslugu u okviru Total paketa je i dalje moguće aktivirati.

Trenutno koristim Total Data paket, i sve aplikacije/digitalne usluge su mi dostupne u Yettel aplikaciji.
 

Prilozi

  • Max dodatak (1).png
    Max dodatak (1).png
    218.2 KB · Pregleda: 23
  • Max dodatak (2).png
    Max dodatak (2).png
    80.3 KB · Pregleda: 20
  • Max dodatak (3).png
    Max dodatak (3).png
    80.2 KB · Pregleda: 18
Zar ti prilikom obnove ugovora nisu napomenuli da Max više neće biti dostupan? Nelogično mi to zvuči. Koji paket si koristio pre nego si obnovio ugovor na Total 20?

Takođe, na svim Total paketima su izlistane sve aplikacije/digitalne usluge iz ponude. Ne znam zašto bi obnova ugovora limitirala taj izbor. Limitiran je samo broj aktivnih aplikacija/usluga (u zavisnosti od paketa) ali ne i koje tačno aplikacije/usluge korisnik može da aktivira ili ne.

U poslovnici su verovatno pogrešili, jer, Max kao tarifni dodatak više nije moguće aktivirati. Međutim, Max kao aplikaciju/digitalnu uslugu u okviru Total paketa je i dalje moguće aktivirati.

Trenutno koristim Total Data paket, i sve aplikacije/digitalne usluge su mi dostupne u Yettel aplikaciji.

Koristio sam "Go Data +" koji više nije u ponudi.
Obnovu sam vršio "telefonski", a nije mi palo na pamet da pitam, jer sam dan pre toga aplikaciju imao aktiviranu na starom paketu.

Jeste nelogično, ali ja i dalje nemam u ponudi "max" aplikaciju / dodatak.

Kad budem u prolazu, pitaću u nekoj drugoj poslovnici, jer ovo dvoje u "St. Merkatoru" su na moja 2x postavljeno pitanje samouverno rekli da "aplikacija više nije dostupna za nove korisnike, a ko je ima aktivirano koristi normalno"...
 
Koristio sam "Go Data +" koji više nije u ponudi.
Obnovu sam vršio "telefonski", a nije mi palo na pamet da pitam, jer sam dan pre toga aplikaciju imao aktiviranu na starom paketu.

Jeste nelogično, ali ja i dalje nemam u ponudi "max" aplikaciju / dodatak.

Kad budem u prolazu, pitaću u nekoj drugoj poslovnici, jer ovo dvoje u "St. Merkatoru" su na moja 2x postavljeno pitanje samouverno rekli da "aplikacija više nije dostupna za nove korisnike, a ko je ima aktivirano koristi normalno"...
"Aplikacija više nije dostupna za nove korisnike..." a na sajtu im je prikazan Max kao jedna od aplikacija u okviru Total paketa. Baš čudno...
Na Total 20 paketu bi trebalo da imaš dva slota za aktivaciju (bilo koje) aplikacije/usluge.

Proveri to sa njima ponovo. Nešto definitivno nije u redu.

Što se Max tarifnog dodatka tiče, na X-u (Twitter-u) su mi odgovorili sledeće: "Korisnici koji su plaćali HBO preko nas do sada, oni će u budućnosti imati mogućnost ili da pređu na neki paket koji ima HBO u okviru slota ili da plaćaju direktno HBO-u." Logično mi je da, na primer, ukoliko neko na Total 20 paketu ima aktivirane Bookmate i Deezer aplikacije, a HBO (Max) plaća kao tarifni dodatak (preko Yettel-a), sada to više neće moći. Ili će deaktivirati jednu od dve aktivne aplikacije i aktivirati Max umesto nje, ili plaćati Max direktno Max-u platnom karticom.
 
Tako što je aplikacija "nestala" iz spiska prilikom obnove ugovora.
Koristio sam deezer i max do obnove ugovora, kada sam ugovor obnovio, više nisam mogao da izabrem max iz ponuđenih.
Obe app su se obrisale prilikom promene paketa, (kao i kod prethodne obnove), pa sam ih do sad samo ponovo birao.

Taj odogovor da više nisu u ponudi sam dobio u poslovnici, dok preko podrške na "X"-u još "proveraju" (dan 5ti)


Pogledajte prilog 449501
Takodje isti slucaj, obnovljen ugovor pre par dana, i nestala je max aplikacija
 
Takodje isti slucaj, obnovljen ugovor pre par dana, i nestala je max aplikacija
Kontaktirao sam danas Yettel podršku na X-u (Twitter-u) i napisali su mi sledeće - Svi korisnici koji imaju slotove, mogu u okviru istih aktivirati Max.

Tako da, verovatno je problem sa Yettel aplikacijom, pošto nisu sve aplikacije/digitalne usluge prikazane.
 
Nazad
Vrh Dno