Šta je novo?

Yettel Hipernet

Da li ima neko iskustva sa raskidom Hipernet ugovora? Mesecima već se dešava da na sajtovima dobijam "this site can’t be reached". Potvrdili su mi da je problem samo na Apple uređajima i da su svesni problema i da rade na tome.

Sajt bude dostupan nakon minut ili ako se ponovo povežem na WIFI.
 
U ovoj temi nece uvideti, probaj na [email protected]. I to je tehnicka karakteristika android tv boksa, ne samo hipernetovog ZTE boksa nego i drugih modela.

Pisao sam im ovde na forumu


Naravo, nema odgovora.
 
Pisao sam im ovde na forumu


Naravo, nema odgovora.
A sta si ocekivao da ce da ti se jave i da kazu da znate to je problem i ne mozemo da ga resimo a kao kompenzaciju dajemo vam besplatan internet dozivotno. Ne razumem sta si ocekivao?
 
A sta si ocekivao da ce da ti se jave i da kazu da znate to je problem i ne mozemo da ga resimo a kao kompenzaciju dajemo vam besplatan internet dozivotno. Ne razumem sta si ocekivao?

Što se tiče očekivanja od provajdera, nije nerealno očekivati da kompanija koja pruža usluge reaguje na probleme koje korisnici identifikuju. Uobičajena očekivanja uključuju:
  1. Prepoznavanje problema: Očekivao bih da provajder prepozna da je sleep mod izazvao nezadovoljstvo korisnika i da shvati da to utiče na korisničko iskustvo.
  2. Komunikacija: Očekivao bih da kompanija pruži transparentnu komunikaciju o ovom pitanju, objasni zašto sleep mod postoji i razmotri različite perspektive korisnika.
  3. Rešavanje problema: Očekivao bih da provajder istraži mogućnosti rešenja problema, kao što su ažuriranje softvera koji omogućava korisnicima da sami kontrolišu kada će sleep mod biti aktiviran ili pružanje opcija za isključivanje sleep moda.
  4. Korisnička podrška: Očekivao bih da provajder pruži podršku korisnicima koji se suočavaju sa ovim problemom, putem korisničkih servisnih kanala ili foruma.
Na kraju, očekivao bih da provajder pokaže razumevanje i spremnost da radi na poboljšanju korisničkog iskustva, umesto da ignoriše ili minimizira važnost problema.

Ako Yettel ne pokazuje razumevanje ili spremnost da unapredi svoje usluge, to je signal da naši interesi kao korisnika nisu na prvom mestu. U takvim situacijama, razmatranje alternativa, kao što je promena provajdera ili preispitivanje produženja ugovora, postaje opravdano. Kompanije koje ignorišu potrebe svojih korisnika ne zaslužuju dugoročnu lojalnost i podršku.
 
Poslednja izmena:
Ocekivati od firme koja se do juce bavila samo telekomunikacionom mrezom da nesto uradi po pitanju internet televizije je totalno nerealno.

I na kraju ovi sto su preuzeli Yettel ko zna koliko uopste imaju iskustva u telekomunikacionoj mrezi? Onda vidis da za internet nemaju svoj opticki internet nego koriste od mts-a i onda ocekujes da sklepana televizija radi savrseno.

Jednostavno nemoguce je.

Sve sto je bilo dobro u Telenoru ovde je namesteno da radi putem stapa i kanapa.

Oni su ti pruzili uslugu koju si platio a to sto ona malo manjkava to nema veze. Kod njih se sve vrti samo oko para, nazalost i sam sam imao vec par puta sa njima razgovore i nikada nisam nista zavrsio na prvu jer su na call centru nesposobni.

Nedavno je drugarov klinac odlucio da se odseli od roditelja i da pocne sam da zivi i uzeo je na Popovici stan i otisao i uzeo kucni internet kod Yettela, uzeo je do 50 Mb paket i kada je prikljucio on nema ni 2 Mb, internet jednostavno neupotrebljiv za danasnje pojmove. Kada je zvao call centar prvo kazu resetuj te ruter, sta da ga resetujem tek sam ga prikljucio, onda nije dobra kartica a kartica izdata sat ipo vremena nova ranije, vrati se dete nazad za grad daju mu novu 4g karticu opet klacka nazad za Popovicu da bi je prikljucio i opet internet na speed testu pokazuje 2-4 Mb sto je opet daleko od onoga sto reklamiraju.

Dete me zove i kaze da odem sa njima da raskine ugovor, prvo smo morali da idemo u poslovnicu gde je potpisao ugovor da podnese zahtev jer ne moze u bilo kojoj poslovnici, sto nije bilo odmah moguce nego su prvo trazili da izadju njihovi tehnicari da se uvere u to sto on prica i naravno da na njihovom sajtu podnesemo zahtev za raskid ugovora, naravno ni nedelju dana kasnije nije niko dosao da testira brzinu nego su mu poslali email da moze da ode u poslovnicu da vrati opremu i da raskine ugovor bez penala. Da bi 2 nedelje kasnije mu stigao racun za internet da plati 1600 dinara od 2500 kolika je cena paketa bila uz obrazlozenje da je koristio internet. Kada sam trazio da mi izdaju listing da vidim koliko je klinac potrosio to gigabajta, megabajta i zasto toliko da plati su mi rekli da oni nemaju uvid u potrosnju u poslovnici a da za to moram da pozovem call centar pa da mi vise tehnicka sluzba kaze tu informaciju.

Za bilo koji problem kada zoves call centra Yettela se jave ali ti ne rese problem odmah nego kazu da su tvoj problem zabelezili i da ce ga proslediti nadleznoj sluzbi i da ce te neko pozvati sto u vecini slucajeva se ne desi nego ti moras ponovo da zoves da pitas jel problem resen kod njih i da ti kazu kako ti problem da resis kod sebe.

Tako da je nerealno ocekivati da rese problem koji nisu u stanju da poprave jer im je televizija sklepana samo da radi na nekim kineskim boxevima za koje verovatno nemaju pristup firmvware i da bi isti mogli da modifikuju da televizija nejde u sleep mode.

Cela poenta je ko se zeznuo i uzeo tv kod njih nece sigurno nastaviti saradnju nego ce ici na mts ili sbb a kod ovih ce ostati samo ako je lud ili mu je sve jedno samo da radi.
 
Komunikacija: Očekivao bih da kompanija pruži transparentnu komunikaciju o ovom pitanju, objasni zašto sleep mod postoji i razmotri različite perspektive korisnika.
Transparentno objašnjenje razloga od tako velike firme teško da će iko dobiti:
  • Uz pomoć sleep moda oni štede ogromnu količinu prenetih podataka, dodatno štede na potrošnji električne energije u svom CDN sistemu za distribuciju podataka za TV. Takođe štede i na troškovima za transport podataka kroz telekomovu pristupnu mrežu.
  • Razlog za njihove probleme je što je njihova usluga televizije OTT usluga (gde se svakom korisniku posebno šalju svi podaci za TV program koji trenutno gleda), to je isto kao kod SBB optike, Beotel, Orion i još nekih provajdera, a potpuno različito od SBB Coax, mts IPTV, Supernova usluge. Ove poslednje samo jednom šalju signal svima koji gledaju program uživo, a posebno šalju samo onima koji gledaju odloženo)
 
Zvao me juce lik iz Yettela da ponudi 9 meseci za dinar (ugovor je na 30).
Kada sam mu ispricao razgovor sa operaterom rekao mi je da to nije u skladu sa zakonom i da mogu da biram da li zelim da platim preostali iznos ili samo ono sto sam dobio kroz promociju.
Tako da cu ipak uvesti optiku.
 
Ja sam prezadovoljan optikom, bez tv. Nemam zamerki na Yettel niti jedan.

TV sam želeo da mi bude slobodan izbor i mislim da su divni što ovo nude.
 
Pre desetak dana uzeo Yettel Hipernet M (300/150), 6 meseci po dinar a posle 18 meseci po 2200.
Ostavio SBB TV, s njima sam zadovoljan što se toga tiče.
Internet radi kao munja, torenti, up/down...sve fercera (pu pu da ne ureknem).
Pre toga bio na Beotel adsl i nije bilo loše ali u zadnje vreme krenulo da glavi, kažu šum na liniji, stare bakarne parice to Telekom treba da reši itd...vidim ja da to postaje prošlost a plus toga, taj internet koštao 1090 + fiksna linija 660 što mu dođe 1750, dakle još +450 i eto prave stvari. Odjavim fiksnu liniju, telefon nisam ni imao, bacio ga još pre 5 godina :).
Ja sam pre neki dan dobio 9 meseci po dinar za Duo paket (tv i net, redovna ponuda je sada 3 meseca din), nakon toga je po 3300 znači prosečno mesečno oko 2300... ako nekome treba broj, zvali su me sa 0114417770.
 
Imaju na 'apkpure' sve verzije, ali se ja ne secam da je iko ovde potvrdio da hipernet tv smart radi na firestick-u. Podrzan (zvanicno) je samo Android/Google TV OS, sto firestick nije i onda ne mozes da se ulogujes na firestick-u.
 
Znam za apkpure, ima i drugde, ali nema valjde. Čudno mi je to, jedina aplikacija koja ne radi a na koju sam naleteo (radi npr. i eon a nije zvanično podržan kao i druge aplikacije rade, samo sideload i to je to). Uostalom, radi preko browsera, samo nije tako isto korisničko iskustvo.
 
Moze li neko preko pp da mi posalje broj agenta za sklapanje ugovora?
Hvala unapred
 
Moze li neko da mi napise koja je cena STATIC IP adrese da se iznajmi kod Yettel hypernet-a ?
Mesecno, naravno.
 
Ocekivati od firme koja se do juce bavila samo telekomunikacionom mrezom da nesto uradi po pitanju internet televizije je totalno nerealno.

I na kraju ovi sto su preuzeli Yettel ko zna koliko uopste imaju iskustva u telekomunikacionoj mrezi? Onda vidis da za internet nemaju svoj opticki internet nego koriste od mts-a i onda ocekujes da sklepana televizija radi savrseno.

Jednostavno nemoguce je.

Sve sto je bilo dobro u Telenoru ovde je namesteno da radi putem stapa i kanapa.

Oni su ti pruzili uslugu koju si platio a to sto ona malo manjkava to nema veze. Kod njih se sve vrti samo oko para, nazalost i sam sam imao vec par puta sa njima razgovore i nikada nisam nista zavrsio na prvu jer su na call centru nesposobni.

Nedavno je drugarov klinac odlucio da se odseli od roditelja i da pocne sam da zivi i uzeo je na Popovici stan i otisao i uzeo kucni internet kod Yettela, uzeo je do 50 Mb paket i kada je prikljucio on nema ni 2 Mb, internet jednostavno neupotrebljiv za danasnje pojmove. Kada je zvao call centar prvo kazu resetuj te ruter, sta da ga resetujem tek sam ga prikljucio, onda nije dobra kartica a kartica izdata sat ipo vremena nova ranije, vrati se dete nazad za grad daju mu novu 4g karticu opet klacka nazad za Popovicu da bi je prikljucio i opet internet na speed testu pokazuje 2-4 Mb sto je opet daleko od onoga sto reklamiraju.

Dete me zove i kaze da odem sa njima da raskine ugovor, prvo smo morali da idemo u poslovnicu gde je potpisao ugovor da podnese zahtev jer ne moze u bilo kojoj poslovnici, sto nije bilo odmah moguce nego su prvo trazili da izadju njihovi tehnicari da se uvere u to sto on prica i naravno da na njihovom sajtu podnesemo zahtev za raskid ugovora, naravno ni nedelju dana kasnije nije niko dosao da testira brzinu nego su mu poslali email da moze da ode u poslovnicu da vrati opremu i da raskine ugovor bez penala. Da bi 2 nedelje kasnije mu stigao racun za internet da plati 1600 dinara od 2500 kolika je cena paketa bila uz obrazlozenje da je koristio internet. Kada sam trazio da mi izdaju listing da vidim koliko je klinac potrosio to gigabajta, megabajta i zasto toliko da plati su mi rekli da oni nemaju uvid u potrosnju u poslovnici a da za to moram da pozovem call centar pa da mi vise tehnicka sluzba kaze tu informaciju.

Za bilo koji problem kada zoves call centra Yettela se jave ali ti ne rese problem odmah nego kazu da su tvoj problem zabelezili i da ce ga proslediti nadleznoj sluzbi i da ce te neko pozvati sto u vecini slucajeva se ne desi nego ti moras ponovo da zoves da pitas jel problem resen kod njih i da ti kazu kako ti problem da resis kod sebe.

Tako da je nerealno ocekivati da rese problem koji nisu u stanju da poprave jer im je televizija sklepana samo da radi na nekim kineskim boxevima za koje verovatno nemaju pristup firmvware i da bi isti mogli da modifikuju da televizija nejde u sleep mode.

Cela poenta je ko se zeznuo i uzeo tv kod njih nece sigurno nastaviti saradnju nego ce ici na mts ili sbb a kod ovih ce ostati samo ako je lud ili mu je sve jedno samo da radi.
ako pricamo popovici sremska kamenica ?
ako pricamo o toj lokaciji samo A1 , yettel i mts ne valja nicemu skoro je prosla optika celim putem tako da bi trebalo da moze nju da uzme
 
Ako nije tajna moze li neko da napise u skorije vreme kakvu je promociju ili ugovor uspeo da dogovori sa yettelom, uveo bih hipernet M pa me zanima sta mogu da ocekujem?
 
@PeroS za JuNet-ov solo optički net se nije do sad niko žalio a prednost je najveća što kod njih nisi natovan već dobijaš besplatno statičku IP adresu.
Kod Jetela si natovan i cena je veća, kod njih je jedino dobro što je minimalna brzina 300/150, dok je kod JuNeta je 200/100
 
Da li ima neko iskustva sa raskidom Hipernet ugovora? Mesecima već se dešava da na sajtovima dobijam "this site can’t be reached". Potvrdili su mi da je problem samo na Apple uređajima i da su svesni problema i da rade na tome.

Sajt bude dostupan nakon minut ili ako se ponovo povežem na WIFI.

PO ZAKONU AKO PRIJAVLJUJEŠ ISTI PROBLEM I 3 PUTA TI GA NEREŠE IMAŠ ZAKONSKI OSNOV ZA RASKID, NARAVNO AKO JE PROBLEM DO NJIH. MORAŠ DA PRILOŽIŠ SVE BROJEVE REKLAMACIJA I OPISE SITUACIJE PA PRIJAVI PUTEM MAILA
 
ako pricamo popovici sremska kamenica ?
ako pricamo o toj lokaciji samo A1 , yettel i mts ne valja nicemu skoro je prosla optika celim putem tako da bi trebalo da moze nju da uzme
Da upravo ta lokacija, mada dete se u medju vremenu preselilo u centar i uzeo je mts optiku tako da je problem resen ali svakako su iz yettela ispali papci pa su mu za potrosenih mozda 100-200 mb naplatili 1600 dinara racun.
 
Nazad
Vrh Dno