Šta je novo?

Yettel Hipernet

Mislim da nije to u pitanju, generalno sa svakom podrskom Yettel-a sa kojom sam komunicirao preko mreza obracanje im je na TI, kakva im je to politika prema korisnicima iskreno ne znam.
 
Još od vremena Telenora su prešli na ti, da bi bili bliži korisnicima, da budu na ti, što bi se reklo. To samo oni koriste, nigde nisam video u poslovnoj korespodenciji nešto slično. Tada je uveden i "izazov", reč koju koriste da zamene svaki tip žalbe ili problema itd
 
jel koliko sam sada svatio

sbb i yettel je ista firma?

znaci da sada gde god ima sbb moze yettel de god ima yettel moze sbb?
 
Nisi dobro shvatio.
Imaju istog gazdu - šeika Muhameda, naslednog vladara Abu Dabi emirata i po njihovom internom dogovoru predsednika UAE (vladar Dubaija - drugi šeik Mohamed je premijer UAE).

Yettel ide preko MTS infrastrukture, dok SBB ima svoju mada prilično oronulu na velikom broju lokacija.
 
Nisi dobro shvatio.
Imaju istog gazdu - šeika Muhameda, naslednog vladara Abu Dabi emirata i po njihovom internom dogovoru predsednika UAE (vladar Dubaija - drugi šeik Mohamed je premijer UAE).

Yettel ide preko MTS infrastrukture, dok SBB ima svoju mada prilično oronulu na velikom broju lokacija.
Svaka čast za poznavanje monarhističkog sistema u Emiratima.

Što se tiče infrastrukture, mts/yettel su,ruku na srce, vekovima ispred Sbb-a. Ja sam godinama imao problema zbog njihove oronule infrastrukture koja je bila oronula i kad su je postavljali. Sećam se razvlačenja kablova sa zgrade na zgradu i onih oronulih razvodnih kutija po zgradama, takav je bio i kvalitet signala/neta. Radim dosta od kuće i bio sam jednom nedeljno na vezi sa call centrom. Iskreno, kad sam uveo jetel optiku, progledao sam
 
tema nije SBB
 
Mene zvali danas -tri meseca ranije

1600 din- sest meseci ostatak 3299 do kraja ugovora.
 
Još od vremena Telenora su prešli na ti, da bi bili bliži korisnicima, da budu na ti, što bi se reklo. To samo oni koriste, nigde nisam video u poslovnoj korespodenciji nešto slično. Tada je uveden i "izazov", reč koju koriste da zamene svaki tip žalbe ili problema itd

Vezano za način obraćanja prema korisnicima, i možda malo upitnu pismenost onih koji su zaduženi za isto..malopre primih ovu poruku pa sam se lepo nasmejao na "rođene" pare
 

Prilozi

  • IMG_0240.jpeg
    IMG_0240.jpeg
    417.1 KB · Pregleda: 73
kad bi Yettel ponudio svoje pakete (samo internet) ali preko SBB infrastrukture, to bi bilo tip top!
 
kad bi Yettel ponudio svoje pakete (samo internet) ali preko SBB infrastrukture, to bi bilo tip top!
Naravno pošto su ovi potonji neopravdano poskupeli nekoliko puta u zadnjih godinu dana - zadnje poskupljenje baš u cajtnot pre prodaje, ako već sledi "lansiranje ujednačene ponude" (citat Ye saopštenja) zašto ne ujednačenje po Yettel-ovoj cenovnoj politici već po SBB-ovoj?
Zato što se fingira da nema monopola, a zapravo su obe državne firme (MTS i e&) obe države (RS i UAE) u talu, moraćemo da nastavimo da smišljamo kreativne načine da im doskočimo - tipa X meseci po dinar pa onda raskid bez penala zbog neke minorne promene, pa onda opet X meseci po dinar kod drugih i tako u krug.
 
Nazad
Vrh Dno