Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Naravno da nije prevara. I nikada nisam isao u poslovnicu zbog promene paketa.
 
Mene uvek zezali da moram u poslovnicu,samo jednom sms.
 
Prelazak sa prepaid na postpaid mora papirom (bilo poštom, bilo u poslovnici), zar ne?
 
tako je, mora potpis ugovora, u poslovnici je bolje jer se odmah sve završava, dok preko pošte to smaranje traje i do 3 radna dana.
 
71B4CD9C-17D9-4ED7-A84E-04C11800DDC5.jpeg
Meni je ovo sasvim dovoljno, sta mislite, da li ce meni kao korisniku koji prelazi iz MTS dati ovaj paket.
 
… prebaci broj na prepaid, posle par dana dobijaš ponudu za prelazak na bilo koj postpaid sa 50% popusta… u ovom slučaju 924dinara je paket i još 50 manje za e-račun… odličan paket!
 
Još uvek nema realme c55, a ima realme 10.Zanima me da li ce biti na popustu i u yettelu kao što je u retail?
 
citao sam da su ukinuli 50% popust prelazak prepaid na postpaid, da li je to i dalje aktivno?
 
@usce
Ako ti je istekla ugovorna obaveza i izmirio si poslednji račun u mts-u možeš otići u Yettel poslovnicu i tražiti prelazak na prepaid, a zatim nakon što se prelaz ostvari treba da prođe 3-5 dana koje ćeš biti na prepaid-u da bi ti se u Yettel aplikaciji pojavila ponuda prelaska na postpaid sa 50% popusta na pretplatu. Nakon toga odeš do poslovnice i pokažeš im ponudu iz aplikacije i tada sklopiš ugovor.

Još uvek nema realme c55, a ima realme 10.Zanima me da li ce biti na popustu i u yettelu kao što je u retail?
Bukvalno bolje podigni bilo kakav kredit ili uradi bilo šta drugo umesto da se obavežeš da njima plaćaš telefon na rate. Prosto se ne isplati.

Verovatno je da će biti popust kao i u prodavnicama (ali samo uz određene pakete, dok će se uz neke niže cena ipak skalirati), ako im telefon stigne dok promocija traje.
 
Sestra oce da uzme gostart od 1000 rsd na 3 meseca jer je htela da reaktivira jedan stari njihov broj koji je bio prepaid a koji je ugašen pre godinu dana zbog neaktivnosti, rekli joj da moze jedino da se reaktivira kao postpaid, pa posle 3 meseca da pređe na prepaid besplatno. Koliko ima istine u tome?
 
Ako je neko ogrebao G popust,bio bih mu zahvalan da mi posalje na pm🙏. Pamtim i vracam😉
 
Jel bi mogao da ostvarim garanciju sa ovim papirom , samo to imam ?
 

Prilozi

  • 50505050.jpg
    50505050.jpg
    339 KB · Pregleda: 88
Možeš (i bez tog papira) da ga prerdaš u poslovnici jer se i ugovor i kupovina u sistemu vodi na tebe (tvoj JMBG).

Traži od Yettel-a kopiju fiskalnog računa i garantnog lista ako hoćeš da ga direktno nosiš u servis.
 
Desava mi se ponekad da kada me ljudi zovu (najcesce sa fiksnog broja) na yettel postpaid broj, dobijaju poruku: nepostojeci broj. Sta bi moglo biti uzrok ima li neko ideju?
 
Nije, to mi je primarni broj nisam ga nikad preusmeravao... Uglavnom me svi dobijaju normalno ali mi se desilo da sam na dva mesta ostavio broj i da ljudi dobijaju ovakav info kada ga okrenu...
 
Ја имам тај проблем, али још увек нису доставили информацију зашто је то тако и још увек сам "непостојећи" број за А1 и Глобател. Ево чекам инфо већ месец дана.
 
Mislim da ni oni ne znaju..Ovi su samo takvi paceri naspram Telenora.
 
Uradila sve kako je napisano ovde, pozvala i tražila da se jave sa ponudom, nude mi paket uz ugovor 2 godine 100 din jeftinije nego u aplikaciji, konkretno Total 20 umesto 2.299 za 2.199... za pola sata priče nismo ni prišli smanjenju od 50%... Šta radim pogrešno?
 
Ako ti je ugovorna obaveza pred istekom, ne moraš nigde ići, već samo pozvati 063-9000 i agentu tražiti da te pozove služba za brigu o korisnicima radi ostanka u jetelu.
Tek kad te ta služba pozove za dan-dva njima onda kažeš da bi u jetelu ostala samo uz 50 % popusta na bilo koji Total paket bez uređaja.
Nakon dogovora, stiže ti sms sa ponudom na koji samo odgovoriš sa DA i to je to. Kreću onda 24 mesečna ciklusa sa 50 % popusta svakog meseca, ne moraš nigde ići.
 
Tako je, oni me dan kasnije pozvali i ponudili ovo i ostali pri tome, pritom na toj sam mreži 20 godina.
 
ok, onda idi u mts ili A1 i samo podnesi zahtev za prenos broja i onda te drugog radnog dana zahteva jetel zove da te zadrži i onda im ponovo kažeš: hoću bilo koji Total samo uz 50 % bez uređaja. Tada daju sve kako bi te zadržali.
 
Hvala, moraću tako. Baš su me smorili, zaista sam se nadala da im je malo više u interesu da zadrže korisnike.
 
Nazad
Vrh Dno