Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

samo ih pozovi i reci da te zove sluzba za brigu o korisnicima radi ostajanja u Jetel mrezi.
Kad te ta sluzba bude zvala za dan-dva, njima ces reci da bi ostao samo uz 50 % popusta na cenu paketa pune dve godine bez uredjaja.
Telefon bolje uzmi negde sa strane.
 
Na facebook sam ih kontaktirao, ja im jedno pricam, oni mi drugo odgovaraju.
Untitled.png
Pozvacu ih.
 
Samo reci da te zove služba za brigu o korisnicima. Ako ništa ne bude, prebaci se na pripejd pa ćeš dobiti ponudu za 50% posle 2-3 dana…
 
Sada bih uzeo Total 12 paket, ako sam dobro shvatio 50% bi bila cena 1.575 rsd, posto je puna cena 3.149? To bi vec bila dobra ponuda.
 
Ja sam na supruginom broju prešao na prepaid na 1 mesec, Ionako su non stop ok nedeljne ponude, da se preživeti tih mesec dana. Posle mesec dana, u aplikaciji se pojavila opcija za ugovor na 24 meseca sa 50% popusta, koju sam iskoristio.
 
Sad nešto gledam, da li u Yettel više ne može da se uzme telefon uz ugovor a da se plati na 6 rata kao ranije nego samo na 24 preko njih ili njihove banke?
 
Danas mi je uspešno produžen paket Total 5 sa 50% popusta na pretplatu za 1.125 din.mes. Sad su mi oba broja na. 50%, ja prezadovoljan. Bravo za Yettel :)
Gde si ih i kako kontaktirao vezano za popust? Dok je bio Telenor znao sam kako i gde i dobijao popust vise od jedne decenije. Ne znam kako ide sada u ovoj novoj firmi.
 
Upravo su me zvali iz Yettela i ponudili su mi 50% popusta sto sam i prihvatio. 1125 din za Go Data+.
Hvala vam, kao sto ste rekli, rekao sam da me pozove sluzba za brigu o korisnicima.
 
Poslednja izmena:
Screenshot_20221007-180708.png16.9. sam osvojio telefon, još mi ga nisu dali. Da li sam ja previše nestrpljiv ali stvarno mi deluje malo bezobrazno sa njihove strane. Šta vi mislite?
 
^ ja bih zvao na tvom mestu, da na kraju ne bude ponuda je prošla
 
ispod cene i opcije ''kupi na rate'' imas i deo za dostupnost uredaja po radnjama, pa da vidis dal moze jos negde da se preuzme.

 
Upravo su me zvali iz Yettela i ponudili su mi 50% popusta sto sam i prihvatio. 1125 din za Go Data+.
Hvala vam, kao sto ste rekli, rekao sam da me pozove sluzba za brigu o korisnicima
Aleluja!
Pregrmesmo i tu peripetiju. Valjda si zadovoljan ishodom.
 
Dobio sam tu ponudu 48 sati nakon što sam prebacio broj sa MTS-a:

photo_2022-10-05_10-21-09.jpg

Prihvatio, naravno....plus sam uzeo ženi sat sa cenom umanjenom za reciklažu.
 
Slusajte moj slucaj od danas:
Moj ugovor sa Yettel-om na Total 2 je istekao u Petak i ja se resim da produzim ugovor sa njima. Obzirom da sam njihov korisnik i Hipernet usluga, sa kojima sam izuzetno nezadovoljan, resim da istrgujem sebi sto veci popust. Zovem ja kao pravi gospodin 063/9000, i obrazlozim svoje stavove vezane za Hipernet i ideju da bih ipak da produzimo ugovor za telefon. Lik koji se javio iz podrske mi zbog cinjenice da koristim i njihovu uslugu Hiperneta omoguci 40% popusta na osnovnu cenu Total 5 paketa od 2349 i ja se slozim sa tim. Uslov je da odem licno do poslovnice i da potpisem ugovor na licu mesta.
I tako ja odem od Big-a NS, stand Yettel-a: Dobar dan, ljubim ruke gospodjice, blagodarim, ja sam taj i taj, hteo bih to i to ( u skladu sa dogovorom sa korisnickim servisom). Medjutim, gospodjica gleda u ekran i menja pricu: mi mozemo da vam ponudimo trazeni paket po ceni od 1899 din sa popustom za elektronski racun. Dodatni popust za korisnike Hiperneta vazi samo 15 dana od momenta potpisivanja ugovora (WTF). Vidim i sam da na licu mesta nista ne mogu da uradim, zahvalim se uz srdacne cestitke menadzmentu i odem na duplu viljamovku.

Pitam se da li je moguce da u svakoj sferi biznisa u Srbiji u 21. veku postoje teletabisi koji tako kreiraju politiku, vode firmu u pogresnom smeru i koji prave takvu stetu za renome firme i njenu buducnost? Nije stvar u 200-300-500 dinara razlike, vec u nepostovanju predloga koje su sami zaposleni dali (u prevodu, smaranje mi je da se drndam ponovo do Yettela. Cinjenica je da ja kao korisnik-klijent imam vise informacija od nekog ko bi trebao da ponudi/proda uslugu.

Jednom recju: Slepci!
 
Imao sam iskustvo sa tim devojcima u Big-u. Dok se njoj u sistemu ne pojavi to sto ti je taj lik obecao preko telefona,ona nista ne moze sem sto joj pise kad ukuca tvoje podatke. Zeznuo te lik koji ti je obecao a ne oni na prodajnom mestu. Zovi i reci da ti pusti zahtev u Big.
 
Zar taj lik nije kreirao nalog po maticnom broju korisnika i pustio u sistem Yettela..Posle toga moze da se ode u bilo koju poslovnicu u Srbiji i napravi ugovor..Zasto komplikovati i traziti na koju poslovnicu tacno poslati nalog/zahtev..
Nije prvi put da se nesto dogovori sa operaterom i on te usmeri na poslovnicu,tamo kad se ode pusiona,pa onda treba opet juriti,zvati,petljati ..
 
Verovatno da je u sistemu.Ja sam trazio u koju poslovnicu da mi posalju. Ne znam sta bi bilo da sam otisao u neku drugu.
 
Da, da, dosad je uvek bilo preko sms-a, a odlazak u poslovnicu vazi samo za one koji prelaze sa pripejda jer moraju papiri da se potpisu. Mislim da te taj lik s kojim si se cuo, zavlaci nesto...
 
Menjam strategiju: prvo dupla viljamovka pa idem u BIG na konsultacije. Salu na stranu, broj je u Mobtel/Telenor/ Yettel sistemu dvadeset godina. Verovatno je neki zez to sto paket koji je do sada bio aktivan (Total 2) vise ne postoji. U svakom slucaju mene ne treba da zanima da li je neko kliknuo, azurirao, podesio ili nije.
Videcemo sta ce neBriga o korisnicima da ponudi, naravno ako se bude javila...

Moj svaki poziv krece sa: Ja sam taj i taj, da li se ovaj razgovor snima. A, jel tako...
 
U utorak broj prebacen sa post na prepaid (broj poslovni koji su prebacili na fizicko lice) u sredu prilikom provere kredita dobijena i poruka da se pozove broj za prelazak na postpaid, okrenem broj i odaberem opciju da pozove agent. U cetvrtak dogovoreno 50% ( go data+) i da ne bi cekali ugovore postom itd zamolim da obaveste poslovnicu koja mi najbliza i isti dan zavrsimo ugovor.
Mislio sam da ce ici to sporije, ali sve brzo i lagano.
 
Nazad
Vrh Dno