Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Najgore je sto njima treba da od 25.08 dopreme telefon u poslovnicu (slučajno) 01.09 kad promocija više ne vredi, znaci dogovor i porudžbina telefona pada u vodu. Ja mu kažem uzeces neki na kp i gotovo posto sa sabanijom ne vredi dogovarati se
 
Nisu oni samo bezobrazni nego i najgori. Danas merim downolad 4,5Mbps gde Vip ide oko 160/70. Prosto me sramota da kazem u kojoj sam mrezi vise. Nema vise lokacije , na kojima se ja krecem, da je brzina visa od 10/2-3.
 
Nazalost samo tako, od nerviranja nema nista, ako nesto uradis samo si sebi napravio problem pa onda policija pa sud pa samo problemi, ovako neka ode uzme na KP mozda je nezgodno sto mora sve pare da da odmah i sto je izvisio za 4x vise neta.

Mada sam i ja isto za to izvisio, meni je ugovor krenuo da vazi od 16.05 ove godine da bi vec od prvog juna uveli to da se dobija 4x vise neta i ja pisao podrsci da mi dodele taj benefit jer nema 2 nedelje kako sam potpisao ugovor i samo su mi rekli ne mozemo da uradimo nista po tom pitanju. Tako da kada mi bude isteko ugovor onda cekam tih 2 nedelje da vidim sta ce da ponude jer mi je receno da uvek od 1 juna idu letnje akcije i oko nove godine.
 
To jeste malo glupo da ako si se odlucio vec za nesto po tim uslovima i spreman si da potpises ugovor zbog toga onda treba da ga ispostuju, ali to nije samo kod njih nego kod svih je tako
Poštovanje ugovora, kažeš?
Evo moje prepiske povodom toga, sve će da ti bude jasno:

Screenshot_2022-09-01-19-28-57-916_org.mozilla.firefox_1.jpg
Screenshot_2022-09-01-19-29-32-960_org.mozilla.firefox_1.jpg
Screenshot_2022-09-01-19-29-40-193_org.mozilla.firefox_1.jpg

Ne da neću da obnovim ugovor, nisam hteo ni da čujem šta su mi nudili kad su me zvali nakon podnošenja zahteva za prenos broja u drugu mrežu. Ne zanima me, jednostavno. Za mesec-dva mi ističe drugi ugovor, za Kućni Net, i tu ću da ih odjebem.
Plus, već su ranije jednostrano povećali iznos koji plaćam kad ih je preuzeo Yettel, uprkos ugovoru. Nosite se, bre...
 
On je prešao iz razloga pecanja posto na Bosutu gde peca samo Yettel ima signal. Najgore od svega sto je prešao uz taj dogovor i sada ne može. Iskreno ovo je teška sprdnja
 
Poštovanje ugovora, kažeš?
Evo moje prepiske povodom toga, sve će da ti bude jasno:

Pogledajte prilog 354081
Pogledajte prilog 354082
Pogledajte prilog 354083

Ne da neću da obnovim ugovor, nisam hteo ni da čujem šta su mi nudili kad su me zvali nakon podnošenja zahteva za prenos broja u drugu mrežu. Ne zanima me, jednostavno. Za mesec-dva mi ističe drugi ugovor, za Kućni Net, i tu ću da ih odjebem.
Plus, već su ranije jednostrano povećali iznos koji plaćam kad ih je preuzeo Yettel, uprkos ugovoru. Nosite se, bre...
Jednostavno slucaj prijavi RATELU, imas sve potrebne dokaze, kada si potpisao ugovor kada istice i kada ti je stgla poruka da treba da platis vise. RATEL samo ceka takve stvari pa da ih klepi po usima.

Ja sam uvek reko ako nesto valja treba hvaliti i preporucivati ali ako nesto ne valja udariti drvlje i kamenje po tome dok se ne nauce pameti.

Dgodo postuju ugovor i imam ono sto placam sve ce da bude uredu ali ako pokusaju da me zavrcu, samo pocupam kablove i sve im vratim istog trenutka.
 
Meni je istekla UO u Yettelu danas. Isto su mi poslednjeg meseca UO (avgusta) zaračunali punu cenu (bez popusta) a ostavili benefite (dodatna 2 GB). Sa današnjim danom, isticanjem UO, vidim u aplikaciji, skinuli su i benefit.
Neću nista pokretati, platiću im tih 900 rsd preko ugovorene cene, samo neću više da ih vidim. Stalno gledam u aplikaciju, da platim karticom kada izbace račun za avgust i odmah im platim i tog momenta započinjem "prelet" u MTS, na Omoriku 3 sa 25 TB. Ako budu zvali u toku prenosa broja, prvo cu im to (sto su izračunali više, a UO još trajala) nabiti na nos.🤬
 
Svi sto prelaze mogu da dobiju. Ne siri dezinformacije.
 
Ne sirim ja nista samo ono sto sam procitao u A1 temi i MTS.

Uostalom kada udje u proces prelaska znace na cemu je.
 
Meni je istekla UO u Yettelu danas. Isto su mi poslednjeg meseca UO (avgusta) zaračunali punu cenu (bez popusta) a ostavili benefite (dodatna 2 GB). Sa današnjim danom, isticanjem UO, vidim u aplikaciji, skinuli su i benefit.
Neću nista pokretati, platiću im tih 900 rsd preko ugovorene cene, samo neću više da ih vidim. Stalno gledam u aplikaciju, da platim karticom kada izbace račun za avgust i odmah im platim i tog momenta započinjem "prelet" u MTS, na Omoriku 3 sa 25 TB. Ako budu zvali u toku prenosa broja, prvo cu im to (sto su izračunali više, a UO još trajala) nabiti na nos.🤬
Zahtev za prenos se podnosi cim istekne UO a kasnije se placaju racuni (u tvom slucaju za avgust a bice i deo septembarskog, dok se prenos ne zavrsi)
 
^^
Nema veze, platicu im ceo avgustovski odmah sutra, a septembarski ostatak ću u toku prenosa.
 
Aj ziv bio i dobio ali nemoj da se iznenadis kada te budu zvali da potpises ugovor, prvo dobro procitaj isti pa vidi jesi dobio.

A znam sta sam procitao i to pisem, ako u drugim temama pisu laz onda i ja pisem ali osim jednog koji je pokazao deo ugovora da mu pise da ima 25 TB.... niko drugi se nije javio i potvrdio vest.

A ti @dtikvicki kada budes znao ishod prelaska javi jesi dobio 25 TB ili neku random ponudu.
 
EVO DRUGOG ;)))
samo usao u poslovnicu i trazio tu promociju ...podneo zahtev za prenos i potpisao ugovor odmah i dobio povrh svega i 100 GB za prenos pored 25TB:)
sto prethodni kolega nije dobio.
sad mogu da izvozim net ;_)))
niti sam dobio poruku preko vibera .. niti zvao call centar ..niti bilo pitanja sa koje se mreze prenosi broj ...0-02-05-c4fbd7b719475d61eeb7197993bd6f832248510120cf8ec024b26fe40f021ed0_ab92115d27bf8a35.jpg
 
Cek bre 25TB za 24 meseca, to mu dodje malo vise od 1TB mesecno, 1024Gb... Leleee, jel lepo kapiram?
 
Aj ziv bio i dobio ali nemoj da se iznenadis kada te budu zvali da potpises ugovor, prvo dobro procitaj isti pa vidi jesi dobio.

A znam sta sam procitao i to pisem, ako u drugim temama pisu laz onda i ja pisem ali osim jednog koji je pokazao deo ugovora da mu pise da ima 25 TB.... niko drugi se nije javio i potvrdio vest.

A ti @dtikvicki kada budes znao ishod prelaska javi jesi dobio 25 TB ili neku random ponudu.
Juče , u pošti, potpisao ugovor i sada čekam prenos.
 
Potvrđujem da se za prelazak (kod mene konkretno povratak sa A1) na Omorika 3 paket dobija 25TB jednokratno, a troši se 24meseca, na koliko se ugovor potpisuje.
Ja nisam dobio 100GB, samo ono što sleduje u paketu Omorika 3 + 25TB. Cena 1350 mesečno.
 
Yettel je ekstremno bezobrazna mreža, burazer 22.08 ode kod njih i uradi prebacivanje broja. Broj je aktiviran 25.08 i pravi ugovor Total 5 gde dobija 20gb neta mesečno u promociji, takođe ostavlja im stari telefon za popust od 10.000din i odabere za suprugu A33 Samsunga. Kažu nemaju ga, poruce ga i da ne birne telefon dobija za koji dan uz sve akcije 4x više neta i popust na uređaj. Danas stiže uređaj i zovu ga da dođe u poslovnicu, u poslovnici mu kažu da je danas istekla akcija i ako hoće telefon mora novi ugovor bez akcije na net i popust na uređaj. Znaci ovo samo postoji kod nas i Yettel mreži, toliko su mu digli živac da je jedina sreća bila sto sam bio sa njim jer bi toj prodavacici zveknuo samar.
Ili ta osoba ne zna da radi posao ili je prica izmisljena.
Broj je aktiviran 22.08 i zbog letnje promocije ide 4x ili 2x vise interneta, ugovor je "samo kartica" tj samo paket.
Reciklazu ako je odradio 22.08. ima vaucer koji vazi 30 dana. U medjuvremenu je reciklaza produzena, mose i u septembru da se reciklira za 10k popusta (jedino aparat ili oprema koja se kupuje mora da bude skuplja od 15k).
Uz postojeci ugovor moze u svako doba da napravi anek za kupovinu telefona i izabere hoce li na 12 ili 24 rate.
Moj ti je predlog da ode u drugu poslovnicu ili onlajn da naruci telefon.
Samo nek proveri na 0639000 dal aneksom gubi onaj dodatni internet, mislim da ne al provericu i ja pa cu napisati.
Jos bolje nek napise mejl, da ima sve crno na belo.
 
^ nema šta da izmišljam, nisam dete da sa ovakvim stvarima skupljam postove. Samo kažem kako je burazer prošao. Kad je 01.09 pozvao 0639000 rekao mu je operater da mora imati papir da je predao uređaj na reciklazu ali mu to nisu dali. Kad je rekao to u poslovnici ovi se prave ludi i neće da vrate uređaj, rekao im je da će pozvati policiju odmah su vratili. Poslao je žalbu putem e-mail pa se čeka odgovor. Najgore sto u Šidu gde živimo ima jedna poslovnica i nije Yettelova nego je reseller.
 
^ nema šta da izmišljam, nisam dete da sa ovakvim stvarima skupljam postove. Samo kažem kako je burazer prošao. Kad je 01.09 pozvao 0639000 rekao mu je operater da mora imati papir da je predao uređaj na reciklazu ali mu to nisu dali. Kad je rekao to u poslovnici ovi se prave ludi i neće da vrate uređaj, rekao im je da će pozvati policiju odmah su vratili. Poslao je žalbu putem e-mail pa se čeka odgovor. Najgore sto u Šidu gde živimo ima jedna poslovnica i nije Yettelova nego je reseller.
Ista su pravila i za reseller-e. Dobro je da je napisao reklamaciju, dobice odgovor . Gore sam napisao kakva je situacija , reciklaza je produzena znaci popust 100% moze a onaj dodatni net to vec ne znam. Greška je što nije preko webshop-a narucio zeljeni telefon, tada bi mu se sve racunalo jer je kreirana narudzba u trenutku dok vazi promocija za net.
 
Ista su pravila i za reseller-e. Dobro je da je napisao reklamaciju, dobice odgovor . Gore sam napisao kakva je situacija , reciklaza je produzena znaci popust 100% moze a onaj dodatni net to vec ne znam. Greška je što nije preko webshop-a narucio zeljeni telefon, tada bi mu se sve racunalo jer je kreirana narudzba u trenutku dok vazi promocija za net.
Sad cemo znati za ubuduce, isli smo ljudski i po dogovoru da bi na kraju izvisili.
 
Istekla mi UO odavno posle NG. Plaćam 2 200. Dobijam sms za total 12 i 10 000 popusta. Gledam ponudu ono od 99 mi se ne sviđa. Ono sto je ok je 500. Ja kao dugogodišnji korisnik treba da plaćam više 24 mes. Meni se ta ponuda ne sviđa. Ne znam, ići ću do poslovnice sutra da čujem šta nude uživo. Po ovome ja bih prešao drugde.
 
Istekla mi UO odavno posle NG. Plaćam 2 200. Dobijam sms za total 12 i 10 000 popusta. Gledam ponudu ono od 99 mi se ne sviđa. Ono sto je ok je 500. Ja kao dugogodišnji korisnik treba da plaćam više 24 mes. Meni se ta ponuda ne sviđa. Ne znam, ići ću do poslovnice sutra da čujem šta nude uživo. Po ovome ja bih prešao drugde.
Možeš da tražiš 50% popusta na pretplatu za neki paket (recimo Total 12), ali to nećeš dobiti u poslovnici. Piši im na [email protected] da želiš da te kontaktiraju za produženje ugovora i da tražiš 50% popusta. Naravno, ako želiš da uzmeš uređaj uz paket, onda te očekuje samo standardni popust na pretplatu, pa idi u poslovnicu (mada je moj savet uvek uzimati uređaj negde drugde, a na pretplatu tražiti 50% popusta).
 
Nazad
Vrh Dno