Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Veci racun ovog mjeseca, pogledam sta je i pise prepaid dopuna. Poslao mail zalbu jer nikom nisam dopunjavao, odgovorili da je uplaceno na taj i taj broj i odbija se zalba.
Sjutra cu da zovem broj, nema viber pa dako se javi neko al ne znam kako je to moguce a telefon mi nikad ne napusta ruke i em sto je on zakljucan zakljucana je i yettel aplikacija. I to neki random iznos 333 dinara tako nesto
 
To će ti se javiti ponovo, pokupio si sa neta onaj broj što pravi račun preko sms poruka. Nije to klasična dopuna ali oni to vide tako. Majka je jednom imala problem sa tim, morao sam da ih zovem da me odjave sa tog lopovskog servisa.
 
Bas htedoh da pitam da li je neko davao stari telefon ili tablet za tih do 10000 dinara popusta za reciklazu i koliko realno daju? Jer kada se kaze "do" moze da bude i 1000 dinara. Imam stari tablet koji mi skuplja prasinu pa rekoh da ga iskoristim. Nikada nisam uzimao telefon preko ugovora vec preko KP-a.
Matori ćalac i ja uzeli telefone. Dao sam dva stara modema za reciklažu. Model telefona Realme C21 Y.
Ćalac dobio telefon za 5600 rsd, na dve godine, kredit ide preko Mobi banke. Njegov postpejd ugovor za paket je 800 dinara, Go start valjda, 100 minuta i 100 poruka, 1 Gb neta.
Moj telefon je dobijen za manje pare, budući da imam veći Go start + paket od 1200 dinara . Go start * paket 200 minuta, neograničene poruke, 2 GB interneta prvih godinu dana. 3200 rsd na dve godine otplate.
Što veći postpejd paket, to manja cena telefona. Mislim da postoje kategorije u okviru kojih se dele određeni modeli telefona. Uz pakete koji su skuplji, idu bolji telefoni.
 
Poslednja izmena:
Hvala ti na informaciji.
 
Ja sam dobio total 12 sa dodatnih 48gb neta i 50% popusta ako nekoga zanima cimnuo sam ih na twitteru i oni su sami pozvali, devojka je sama dala ponudu, nista je ja nisam forsirao
 
Ja sam dobio total 12 sa dodatnih 48gb neta i 50% popusta ako nekoga zanima cimnuo sam ih na twitteru i oni su sami pozvali, devojka je sama dala ponudu, nista je ja nisam forsirao
48 gb neta za 12 meseci (standardna ponuda) ili za 24 meseca (cela UO)???
 
Imal li neko ko je skoro probao telefonom da dobije call centar na broj 0639000.
Zvao sam ih opcija 1 pa opcija 9 razgovor sa operaterom na engleskom posto nema opcija na srpskom i posle 22 minuta cekanja prekidoh.
Probao na Twiter-u rade od 9-17 radnim danima do 21h.
Bas napredno nema sta.
Zvao sam sa pripaid broja htedoh da iskoristim popust i predjem na post paid al sad se poluljah verovatno cu preci u globaltel njih sam dobio za 3 min....
 
Čini mi se da je nula za razgovor sa operaterom. Ali ne iz osnovnog menija, već kad udjes dublje u meni..
 
Da, ukinuli su odmah nulu za razgovor sa operaterom, mora prvo neka od opcija da se odabere pa iz nje razgovor sa operaterom...
 
Nema na srpskom bar sa pripaid kartice. Al nebitno ni na engleskom se niko ne javlja 22 minute!!! Sramota. Podrska =0
 
Imal li neko ko je skoro probao telefonom da dobije call centar na broj 0639000.
Zvao sam ih opcija 1 pa opcija 9 razgovor sa operaterom na engleskom posto nema opcija na srpskom i posle 22 minuta cekanja prekidoh.
Probao na Twiter-u rade od 9-17 radnim danima do 21h.
Bas napredno nema sta.
Zvao sam sa pripaid broja htedoh da iskoristim popust i predjem na post paid al sad se poluljah verovatno cu preci u globaltel njih sam dobio za 3 min....
Zbog čega ih zoveš ako imaš u Yettel aplikacij opciju da pređeš na postpaid sa 50% popusta? Prihvati ponudu i idi u poslovnicu da potpišeš ugovor.
 
Meni su za obnovu ugovora ponudili 400 din. popusta na Total 5...čibu, bre. Idem lepo u A1...
 
Meni su za obnovu ugovora ponudili 400 din. popusta na Total 5...čibu, bre. Idem lepo u A1...
pozoves 063 9000 i trazis da te zove sluzba za brigu o korisnicima radi ostanka u mrezi.
Toj sluzbi ces posle traziti jedino 50 % uz bilo koji paket bez uredjaja.
Total 5 te izadje 1125 din a dobijes 4x vise neta prvih 12 meseci i imas dve aplikacije dodatno po izboru.
 
Net i aplikacije mi nisu bitni jer imam 150GB Kućni Net na SIM kartici u drugom telefonu...a i tih 4x više neta je privremeno.

Tražiću po 50% popusta i na Total i Kućni Net. Sada plaćam 1400 za stari Total 2 i 1600 za Net a potrošim 200 minuta i do 25 GB...ako obnovim ugovor sa njihovom ponudom, plaćaću još 500 preko toga. Neka, hvala.
Ako ne dobijem, prelazim u A1 na prepaid i njihov mobilni net za duplo manje para no što sada dajem Yettelu. Plaćam previše a uopšte ne trošim mnogo...
 
Veci racun ovog mjeseca, pogledam sta je i pise prepaid dopuna. Poslao mail zalbu jer nikom nisam dopunjavao, odgovorili da je uplaceno na taj i taj broj i odbija se zalba.
Sjutra cu da zovem broj, nema viber pa dako se javi neko al ne znam kako je to moguce a telefon mi nikad ne napusta ruke i em sto je on zakljucan zakljucana je i yettel aplikacija. I to neki random iznos 333 dinara tako nesto
Ma ja sam dopunio podsjetio me drug no sam popio malo tu noc a i proslo mjesec dana hahahahaha
 
Trenutno sam na go data paketu i imam 50% popusta. Ako iz aplikacije predjem na go data+, da li zadrzavam tih 50% i od kada pocinje da vazi paket (pre svega mislim da izbor aplikacija, zbog cega prevashodno i menjam paket) ?
 
Ako traje ugovor popust ostaje. Sav preneti saobraćaj se briše.
 
Trenutno sam na go data paketu i imam 50% popusta. Ako iz aplikacije predjem na go data+, da li zadrzavam tih 50% i od kada pocinje da vazi paket (pre svega mislim da izbor aplikacija, zbog cega prevashodno i menjam paket) ?
Ja malopre pitao podršku na Tviteru i kažu mi da gubim 50% ako iz aplikacije menjam…
Edit: zapravo kaže i ako u poslovnici menjam gubim, mada mislim da to nije tačno ali još ću da proverim…
 
Poslednja izmena:
Da kucnem u drvo kada je podrska u pitanju uvek ih dobijem. Evo veceras sam dva puta zvao i odmah ih dobio.
 
Ja bih to kucanje u drvo sačuvao za rečenicu tipa, evo 10 godina sam kod istog operatera i nisam imao potrebe da zovem podršku :)
 
Nije 10 vec 22 godine. ;)
 
Nije 10 vec 22 godine. ;)
Džaba, kad si bio prinuđen da zoveš korisnički servis ;)

Da prevedem moju poruku, nije poenta da si zahvalan što lako dobijaš korisnički servis, već ne bi trebalo uopšte da imas potrebu za njim.

To bi značilo da sve funkcioniše bez problema, a sve potrebne (i jasne) informacije možeš da dobiješ na drugim kanalima informacije, recimo internet sajt.

Ja sam na 63 mreži od 2001.godine, a korisnički servis sigurno nisam zvao od kad su Telenor. Iz vremena Mobtela se ne sećam. Ali nije da nisam slao mailove.
 
A sad kad je yettel ti je sve jasno sa sajta?
 
Ja imam jednostavno pitanje za koje se nadam da ću dobiti i jednostavni odgovor - zbog čega mi za aplikaciju Deezer za koju sam uz paket dobio 10GB i ne troši te namenski dodeljene GB već mi troši one iz paketa?

Iz priloženog se vidi da je acc premium i to aktiviran baš kodom od Yettela a da utrošak po premium usluzi ne postoji!
 

Prilozi

  • SmartSelect_20220712-101006_Yettel.jpg
    SmartSelect_20220712-101006_Yettel.jpg
    101.7 KB · Pregleda: 29
  • SmartSelect_20220712-101719_Gallery.jpg
    SmartSelect_20220712-101719_Gallery.jpg
    66.2 KB · Pregleda: 28
Izgleda da fali samo još i oni saznaju za to i pokušaju da reše te probleme!

Ili će ponovo pokušati sve da svale na partnere...
 
Nazad
Vrh Dno