Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Poređenje kvaliteta usluge mobilnih operatera nema veze sa temom o jednom od mobilnih operatera? Ja mislim da ima. Ako nema veze - neka neko ukloni post slobodno.
Meni nema veze sa vezom a sacu ti kazem i sto: pa tema je Yettel a u cemu je najbolji A1 mislim da to ovde korisnike ne zanima. Svako je odabrao sebi mrezu koja mu odgovara zbog necega.

A to sto je A1 najbolji u video pozivima, u igrackom iskustvu to ovde nikoga ne zanima. Meni je bitno kod bilo kog operatera da sam dostupan 24 casa a da neko pokusa da me dobije ono mu javljaju da sam nedostupan, da imam neogranicene minute da ne razmisljas kada nekoga pozovem hocu da pricam 5 minuta ili sat vremena ili da moram osobi sa druge strane da kazem e izvini imam jos 50 min na racunu ako hoces da pricamo nazovi me, to je ono sto je meni bitno a internet u paketu ok ako sam u gradu pa da se kaze da sam svima dostupan ako i bas tako trebam, kako kuci imam opticki internet onda mi nije ni bitna brzina interneta na telefonu. Nekome je i to bitno pa gleda mrezu zbog toga koju ce uzeti.

Ali doci u drugu temu i postaviti rezultate druge mreze je sto deca kazu ruganje ili stavljanje soli na ranu. Neko moze da pomisli da je odabrao losu mrezu ali nije tako, jeste da Yettel nije Telenor i da je vidan pad usluge ali idalje su na nivou da ispune uslove iz ugovora.

Meni licno to sto su oni najbolji ne sacinjava nista, jer svaki operater ima nesto zbog cega se mora stavljati tas na vagu i da se mere, ako uzmem ove dobijam ovo ali kod onih drugih gubim ono. I kada saberes i oduzmes koju god mrezu da sada neko izabere na neki nacin se zeznuo. A1 je prosirio mrezu to je lepo on njih ali meni ce oni da uvek ostanu trn u oku zbog loseg signala mreze. Ali koliko ce da budu najbolji? Posto sada dosta ljudi vrsi migracije sa jednog operatera na drugog ako popune kakapcitet i opet krenu problemi sta ona?


"...tema je Yettel a u cemu je najbolji A1 mislim da to ovde korisnike ne zanima." Postuj druge korisnike i clanove foruma.
Kako mozes tvrditi nesto u tudje ime? Ne generalizuj stvari.
Zanima me i to veoma, kako Yettel stoji u odnosu na druge operatore. Ustvari to i jeste najbitnije u celoj ovoj prici.
Naucimo se toleranciji. Naucimo da debatujemo. Pa valjda smo neki kao clanovi ovog FORUMA!
"Ali doci u drugu temu i postaviti rezultate druge mreze je sto deca kazu ruganje ili stavljanje soli na ranu." Ovde je pored drugih mreza naveden i Yettel.
Sve mreze su u necemu dobre a u necemu lose. Yettel je na zalost nakon sto je preuzeo Telenor, krenuo da srozava i kvalitet mreze i kvalitet usluge, Ovi drugi se koprcaju.
Mislim da si u pravu kada kazes da cemo sta god da izaberemo od mreza, da se zahebemo.
"...tema je Yettel a u cemu je najbolji A1 mislim da to ovde korisnike ne zanima." Postuj druge korisnike i clanove foruma.
Kako mozes tvrditi nesto u tudje ime? Ne generalizuj stvari.
Zanima me i to veoma, kako Yettel stoji u odnosu na druge operatore. Ustvari to i jeste najbitnije u celoj ovoj prici.
Naucimo se toleranciji. Naucimo da debatujemo. Pa valjda smo neki kao clanovi ovog FORUMA!
"Ali doci u drugu temu i postaviti rezultate druge mreze je sto deca kazu ruganje ili stavljanje soli na ranu." Ovde je pored drugih mreza naveden i Yettel. Znaci nije ruganje.
Sve mreze su u necemu dobre a u necemu lose. Yettel je na zalost nakon sto je preuzeo Telenor, krenuo da srozava i kvalitet mreze i kvalitet usluge, Ovi drugi se koprcaju.
Mislim da si u pravu kada kazes da cemo sta god da izaberemo od mreza, da se zahebemo.
 
Ne bih da mešam druge ljude, ali ovde lepo stoji post U OVOJ TEMI o testiranju kvaliteta usluge mobilnih operatera, gde je mts ocenjen kao najbolji. Dakle, nisam ja prvi u ovoj temi pomenuo kvalitet usluge mrežnih operatera. Valjda treba uvek dovoditi u pitanje kvalitet usluge operatera i kakve su njegove komparativne prednosti i mane u odnosu na druge operatere, kao i šta drugi ljudi misle.

E sad što se tiče ovog mog posta:
Ja sam tu jasno naveo da link vodi ka PR tekstu (tekst naručen i napisan od strane A1). Dakle, time sugerišem da tekst može biti tendenciozan po svom naslovu i sadržini, ali je to tekst iz kog sam uzeo informaciju. Slika koju sam poslao je komparativni prikaz kvaliteta SVE TRI mreže prema merenju navodno nezavisne agencije Opensignal.

Ja lično ne tvrdim ni da je istraživanje objektivno niti nezavisno niti da se sa njime slažem. Ja sam u Telenoru veoma dugo, i iako se pojedini žale na pad kvaliteta, ja nikada nisam imao neko osetno loše iskustvo sa Telenorom, ali je važno znati da ako vama na mestu gde vi živite A1 nema domet i slično, očito postoje mesta gde je situacija obrnuta i u korist A1. Takvi korisnici sigurno postoje, inače ovakva istraživanja ne bi bila pravljena.
 
Pa sve je krenulo jer se ponavlja A1 je lošija mreža mts je losija mreza i slično. Nije najbolja u svemu ima manjkavosti. Nikad nisam nedostupan na A1 gde nidam bio i sa Yettelom. Koristim sve tri mreže i stvarno nema smisla da se ponavlja "ali A1 ti je lošija mreža" naravno niko ne zna ni zašto da kaže. Ili povlači neke probleme od ranije.
Meni je čovek na mtsu bio 48 sati na baznoj stanici da ne može da mu prodju poziv, zvao me na viber da vidi sta se dešava... Mislio da menja telefon. Ali pričao sam neki dan poslovno sa yettel korsnikom koji se nalazio u sred Beograda. Majko mila ništa ga nisam razumeo. Nema tu nikakvog kvaliteta. Nista to ne valja. Biras šta tebi radi, sve mreže su plus minus tu i tamo i to je to...
 
"...tema je Yettel a u cemu je najbolji A1 mislim da to ovde korisnike ne zanima." Postuj druge korisnike i clanove foruma.
Kako mozes tvrditi nesto u tudje ime? Ne generalizuj stvari.
Zanima me i to veoma, kako Yettel stoji u odnosu na druge operatore. Ustvari to i jeste najbitnije u celoj ovoj prici.
Naucimo se toleranciji. Naucimo da debatujemo. Pa valjda smo neki kao clanovi ovog FORUMA!
"Ali doci u drugu temu i postaviti rezultate druge mreze je sto deca kazu ruganje ili stavljanje soli na ranu." Ovde je pored drugih mreza naveden i Yettel.
Sve mreze su u necemu dobre a u necemu lose. Yettel je na zalost nakon sto je preuzeo Telenor, krenuo da srozava i kvalitet mreze i kvalitet usluge, Ovi drugi se koprcaju.
Mislim da si u pravu kada kazes da cemo sta god da izaberemo od mreza, da se zahebemo.
Ako ti znas sta si hteo da napises, j*bo me konj.
 
Istekao mi ugovor kod Yettel-a (Go Data+), pa pošto nisam hteo da se mlatim i da kukumavčim da mi daju neke bolje uslove na konto toga što kod njih imam ugovor već par godina, odmah sam podneo zahtev u A1 za prebacivanje broja na Neo 15, pošto sam sa ovim Data Go+ uvek bio kratak sa minutima i trebao mi je neki sa neograničenim, pa neka je i skuplji.
Zvali me iz Yettel-a u roku od 24h, devojčica me kulturno pitala da li sam zadovoljan sa kvalitetom mreže i zašto bi da odem, pošto sam rekao da jesam zadovoljan sa kvalitetom mreže. Objasnio joj, saslušala i ponudila mi da ostanem i da dobijem neograničene minute, neograničen sms i 12gb mesečno za iste pare koliko sam plaćao paket Go Data+ (1500 rsd). Lepa ponuda, pa sam prihvatio.
Eto, čisto da znate šta može da se dobije.
 
Istekao mi ugovor kod Yettel-a (Go Data+), pa pošto nisam hteo da se mlatim i da kukumavčim da mi daju neke bolje uslove na konto toga što kod njih imam ugovor već par godina, odmah sam podneo zahtev u A1 za prebacivanje broja na Neo 15, pošto sam sa ovim Data Go+ uvek bio kratak sa minutima i trebao mi je neki sa neograničenim, pa neka je i skuplji.
Zvali me iz Yettel-a u roku od 24h, devojčica me kulturno pitala da li sam zadovoljan sa kvalitetom mreže i zašto bi da odem, pošto sam rekao da jesam zadovoljan sa kvalitetom mreže. Objasnio joj, saslušala i ponudila mi da ostanem i da dobijem neograničene minute, neograničen sms i 12gb mesečno za iste pare koliko sam plaćao paket Go Data+ (1500 rsd). Lepa ponuda, pa sam prihvatio.
Eto, čisto da znate šta može da se dobije.
A 50% preko mail-a, twitter-a, da te pozove služba za brigu o korisnicima....
Šta je sa tom ponudom?
 
Niko me nije zvao dok nisam podneo zahtev da pređem u A1, ja ih nisam zvao.
 
50% sam do sada uvek bez problema produžavao na tri broja preko maila, kasnije preko Twitera. U avgustu mi ističe ugovor na dva broja, videćemo kako će se odvijati pregovori. Uvek postoji opcija prelaska na pripaid pa prelazak na postpaid posle 7 dana uz 50% popusta.
 
danas me zvala sluzba za brigu o korisnicima, ponudili su mi da biram paket 50% od regularne cene.....uzeo sam total 12.......rece mi devojka iz call centra da mogu u svakom trenutku da promenim paket i da ne gubim popust bilo da prelazim na skuplji ili jefitniji.....jedino gde se gubi popust jeste ako bih uzimao telefon, onda se pravi drugaciji ugovor.
 
Istekao mi ugovor kod Yettel-a (Go Data+), pa pošto nisam hteo da se mlatim i da kukumavčim da mi daju neke bolje uslove na konto toga što kod njih imam ugovor već par godina, odmah sam podneo zahtev u A1 za prebacivanje broja na Neo 15, pošto sam sa ovim Data Go+ uvek bio kratak sa minutima i trebao mi je neki sa neograničenim, pa neka je i skuplji.
Zvali me iz Yettel-a u roku od 24h, devojčica me kulturno pitala da li sam zadovoljan sa kvalitetom mreže i zašto bi da odem, pošto sam rekao da jesam zadovoljan sa kvalitetom mreže. Objasnio joj, saslušala i ponudila mi da ostanem i da dobijem neograničene minute, neograničen sms i 12gb mesečno za iste pare koliko sam plaćao paket Go Data+ (1500 rsd). Lepa ponuda, pa sam prihvatio.
Eto, čisto da znate šta može da se dobije.
Tih 1500din je 50% na Total 12,to je standardna ponuda za sve..Trebao si da trazis duple Gb do kraja ugovorne obaveze.
 
Pre 10-ak dana prijavi na sajtu da mi je istekao ugovor, da želim da produzim ali A1 i GlobalTel imaju bolju ponudu, ali pošto sam dugogodišnji korisnik (skoro 10 god.), Želeo sam da ostanem i da me kontaktiraju.
Imao sam Prenesi 400 paket, a rekao sam im da sam zainteresovan za Total 5 ili Total 12 bez telefona.
Zvali su nakon 2 dana (07.06. i odmah mi ponudili Total 25 za 1350 dinara mesečno (pitao sam koliko bi bilo za Total 12, kaže 1600 i neki dinar, začudio sam se ali žena mi kaže da je to neka specijalna ponuda za Total 25 koja ne važi za ostale pakete).
Redovno sam dobio prvih 12 meseci 4 puta više interneta.
Prvih 6 dana u mesecu dok sam imao drugi paket su mi otpisali dug, i rekla mi je da će računati kao da sam od početka meseca imao ovaj novi paket (stari paket sam plaćao 2250 dinara, a zaduženje za trenutni mesec mi je 1200 dinara).
 
danas me zvala sluzba za brigu o korisnicima, ponudili su mi da biram paket 50% od regularne cene.....uzeo sam total 12.......rece mi devojka iz call centra da mogu u svakom trenutku da promenim paket i da ne gubim popust bilo da prelazim na skuplji ili jefitniji.....jedino gde se gubi popust jeste ako bih uzimao telefon, onda se pravi drugaciji ugovor.
Znači ima još.
Super
 
Istekao mi ugovor kod Yettel-a (Go Data+), pa pošto nisam hteo da se mlatim i da kukumavčim da mi daju neke bolje uslove na konto toga što kod njih imam ugovor već par godina, odmah sam podneo zahtev u A1 za prebacivanje broja na Neo 15, pošto sam sa ovim Data Go+ uvek bio kratak sa minutima i trebao mi je neki sa neograničenim, pa neka je i skuplji.
Zvali me iz Yettel-a u roku od 24h, devojčica me kulturno pitala da li sam zadovoljan sa kvalitetom mreže i zašto bi da odem, pošto sam rekao da jesam zadovoljan sa kvalitetom mreže. Objasnio joj, saslušala i ponudila mi da ostanem i da dobijem neograničene minute, neograničen sms i 12gb mesečno za iste pare koliko sam plaćao paket Go Data+ (1500 rsd). Lepa ponuda, pa sam prihvatio.
Eto, čisto da znate šta može da se dobije.
Ово је баш лоша понуда. МТС је дао мојој супрузи неограничене минуте/смс + 13Гб + неограничени Вибер + 10Гб за инста за 999 дин... Ово му дође 50% скупље...
 
Da li ova ponuda 4x više interneta uz Total pakete prvih 12 meseci važi i za popust od 50% na odabrani Total paket kada se predje sa pripejda?
 
To je malp glupo, bukvalno sam 15 dana pre ove promocije potpisao ugovor i da nemam pravo na ovo.
 
Pa ne obnavljaš ugovor dok ne bude neka promocija....
 
Kako da ne obnovi ako istekne ugovor u vreme kad nema promocija,da ceka i nada se a za to vreme na pri pejd?
 
Ko može da te natera da obnoviš ugovor ako ti nećeš? Ljudi koriste pakete koji ne postoje nekoliko godina....
 
Da, ali ovde vecina nas koristi pakete sa popustom, tako da sa istekom ugovora gubi se popust i niko nece da placa 5-6 meseci punu cenu i ceka neku akciju... Ovo je dobro samo za one kojima ustice ugovor u junu, i oko NG jer tada su 99% akcije...
 
Ko može da te natera da obnoviš ugovor ako ti nećeš? Ljudi koriste pakete koji ne postoje nekoliko godina....
Ali po tebi ako mi istice ugovor u martu ili septembru,ne obnavljam ugovornu obavezu jer tad ionako ne postoje promocije..Znaci idem na pripejd i raskidam ugovor?A trebaju mi minuti,necu da dopunjavam kredit i na taj nacin trosim nebulozno novac kao pre 15-17 god kad se uplacivala dopuna.Ako zelim ostati u mrezi,moram produziti ugovor,nagadjas se za 50%,obicno se dobije,ako ne daju,odes na pri pejd pa kroz 2-3 dana opet uzmes 50% kroz aplikaciju..Ali ne obnavljati ugovor ako nema promocije je malo ono...Zna se kad daju promocije,Jun/Decembar..
 
Nisam spominjao prelazak na pripaid, ne znam odakle si to iskopao. Nastaviš normalno da koristiš paket kao i do sada i čekaš promociju....Ako imaš 50% kao ja na tri broja onda me promocije i interesuju....
 
Ne obnoviš ugovornu obavezu i gubis popust, nastavljaš da placas punu cenu paketa dok ne bude neka promocija…
 
Ljudi koja je procedura oko E-SIM kod telenora ?
Se placa nesto ako si vec postpaid i da li to bas mora u poslovnici , moze online da dobijem taj qr code pa da skeniram.
 
Besplatno, mora u poslovnici.
 
Hvala Stevo , a sta se desava a mojom 4g sim karticom koja je u drugom telefonu ?
Izvini ako smaram ali nisam se zamarao sa time ima par godina.
Dakle mogu li da zadrzim klasicnu sim karticu koju cu po potrebi da koristim u nekom drugom telefonu kada ne koristim recimo e sim.
 
Ne može, običan sim će biti deaktiviran čim ti izdaju eSim.
 
Bas tako, cim ti aktiviraju esim, obična SIM kartica ti postaje neupotrebljiva.
 
Nazad
Vrh Dno