Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

U Planeta sportu video sam ovo obaveštenje za patike koje me zanimaju. Da nema neko ovaj kod a da mu ne treba? Hvala.
___________
EKSKLUZIVNO ZA TELENOR KORISNIKE
35% popusta uz kod dobijen putem Plavog Petka. Popust se odnosi na važeću maloprodajnu cenu i ne može se sabirati sa drugim popustima.
___________
 
Pogledaj PM.
 
Meni se pojavljuje u telenor aplikaciji pored mog postpaid broja i telenor interneta, mislim da je registrovan
 
Dešava li se u BG da dobijate poruke o propuštenim pozivima? Ovo se pre nije dešavalo, takođe me nekad ne čuju, moram da ponavljam.
 
Dešava li se u BG da dobijate poruke o propuštenim pozivima? Ovo se pre nije dešavalo, takođe me nekad ne čuju, moram da ponavljam.
e i meni se dešava češće posebno u poslednje dve nedelje. stižu sms-ovi propuštenih poziva a imam mrežu i u bg sam. baš čudno.
 
Nisam primetio to u regionu Novog Sada,doduse ja imam VoJelTe pa ne padam na 3g nikad.
 
Meni juče 2x a pre toga ne znam ikada da li sam dobio tu poruku…
 
Dešava li se u BG da dobijate poruke o propuštenim pozivima? Ovo se pre nije dešavalo, takođe me nekad ne čuju, moram da ponavljam.
to ne zavisi samo od tvoje mreze, nego i od mreze sagovornika, jacine njegovog signala i kvaliteta njegovog telefona. Licno imam 3 postpaid broja kod telenora i nikakvih problema nemam, jedino ponekad sa sagovornicima koji su u vip-ovoj mrezi, jer oni cesto imaju probleme u mrezi, nekad im i ne zvoni ili im ne stigne sms.
 
Gledao sam ponudu Telenor interneta i naišao na to da uz pripejd broj može da se aktivira dodatak "Neograničen internet" za 1000 dinara koji nudi za 30 dana: 100GB po maksimalnoj brzini (nakon toga, nastavlja se saobraćaj brzinom od 2Mbps). Nije mi jasno - zar to nije bolje od njihovog paketa Telenor Home 100 (1200 dinara - 100GB po brzini 10/10Mbps; nakon 100GB, saobraćaj se obustavlja).

Ima li nekih ključnih razlika (benefita) Telenor Home 100 paketa, u odnosu na pripejd karticu sa dodatkom "Neograničen internet", jer ako nema - onda se pripejd više isplati. Značio bi mi odgovor, ako neko zna nešto više o ovome.

Napomena: Već imam ruter Huawei B315, pošto sam do skoro koristio Telenor Home, pa sam ga dobio uz ugovor, tako da mi novi ruter uz Telenor Home ne treba, ako bismo to računali kao benefit.
 
Poslednja izmena:
@Alleksa
"Neograničen internet" za 1000 dinara koji nudi za 30 dana: 100GB po maksimalnoj brzini (nakon toga, nastavlja se saobraćaj brzinom od 2Mbps" je ponuda samo u decembru i može se aktivirati samo jedanput.
Posle toga 10 GB je 1000 dinara.
 
@Alleksa
"Neograničen internet" za 1000 dinara koji nudi za 30 dana: 100GB po maksimalnoj brzini (nakon toga, nastavlja se saobraćaj brzinom od 2Mbps" je ponuda samo u decembru i može se aktivirati samo jedanput.
Posle toga 10 GB je 1000 dinara.
Da, prigodno samo to nisu nigde istakli. Hvala.
 

Телеком Србија је остварио најбољи укупни резултат освојивши 85,66 поена, а затим следе А1 Србија са 82,73 и Теленор са 82,14 поена, од максимално могућих 100.
 
Na pitanje Telenoru vezano za popust za Total 5 na onaj email dobio sam odgovor:

"Obnovu ugovora možete realizovati u najbližoj poslovnici Telenora uz neki od aktuelnih paketa iz naše ponude u koje spada naravno i Total 5 paket.

Želimo da znate da je u toku Novogodišnja kampanja, u toku koje, uz obnovu ugovora, možete ostvariti dodatni benefit u vidu neograničenog interneta.

Sve detalje saznaćete prilikom obnove ugovora od naših kolega na prodajnim mestima.

Želimo Vam prijatan ostatak dana i svako dobro."


Sem tog dodatnog benefita za internet da li u prodavnicama daju neki popust ili je ovo bilo klasično otkačinjanje? U prodavnicama ove u NS je velika gužva pa ne bih baš da čekam da mi neko kaže da je sve to na sajtu...
 
Na pitanje Telenoru vezano za popust za Total 5 na onaj email dobio sam odgovor:

"Obnovu ugovora možete realizovati u najbližoj poslovnici Telenora uz neki od aktuelnih paketa iz naše ponude u koje spada naravno i Total 5 paket.

Želimo da znate da je u toku Novogodišnja kampanja, u toku koje, uz obnovu ugovora, možete ostvariti dodatni benefit u vidu neograničenog interneta.

Sve detalje saznaćete prilikom obnove ugovora od naših kolega na prodajnim mestima.

Želimo Vam prijatan ostatak dana i svako dobro."


Sem tog dodatnog benefita za internet da li u prodavnicama daju neki popust ili je ovo bilo klasično otkačinjanje? U prodavnicama ove u NS je velika gužva pa ne bih baš da čekam da mi neko kaže da je sve to na sajtu...
Ne cekaj red bez veze, otkantli te. Ovi u poslovnixi ne mogu nista vise od zvanicne ponude.

Jesi imao neki popust pre ili ?
 
Ne cekaj red bez veze, otkantli te. Ovi u poslovnixi ne mogu nista vise od zvanicne ponude.

Jesi imao neki popust pre ili ?
Bio je neki mali popust ali ništa spec. Tom broju je istekao prvi ugovog od 2 god. Pre toga sam ga prebacio iz VIP-a.
Znači ili da prebacim u prepaid pa da čekam popust na app ili zahtev u prelaz u drugu mrežu pa app.
 
Bas tako. Nemoj u drugu mrezu, mislim da bi te mogli stvarno pustiti. Bolje na pripejd.
 
Mreža im je u problemu definitivno što se tiče BG. Danas propišteni pozivi, ljudi me ne čuju (zamalo poslah telfon na servis, a plus mislio baterija oslabila, međutim signal varira i cedi bateriju).
Evo i sada, dve kartice telenora i različit signal, non stop varira.
 
4G piše peko koje kartice ide internet (ne može istovremeno imate dva interneta sa obe kartice) i uvek je ta kartica gore prva, tako je na iPhone, a na obe je 4G.
Evo jutros ista lokacija, isto mesto, na stolu gde stoji telefon, sada pun signal na obe.
 
E pa i ja polako privodim kraju priču oko raskida zbog povećanja cena, danas zvali i prebacili me na prepaid i uputili su me u poslovnicu da podnesem zahtev za povraćaj novca. Prošlo je sve dobro i pohvale za zaposlene u poslovnici.
 

Bio je neki mali popust ali ništa spec. Tom broju je istekao prvi ugovog od 2 god. Pre toga sam ga prebacio iz VIP-a.
Znači ili da prebacim u prepaid pa da čekam popust na app ili zahtev u prelaz u drugu mrežu pa app.
Na koji mejl si slao pitanje, zahtev ?
 
Ja ne kontam sto i dalje ovako papreno naplacuju (zasto i uopste) pozivanje sbb-a korisnickog centra,3 poziva skoro 600rsd
 
Nazad
Vrh Dno