Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Pozdrav,

Da li neko zna, ako je obnovljen ugovor sa 50% popusta, da li se može smanjiti da total 7 na total 5 na primer, a da ostane popust?
 
I oni se promangupirali, tj. novi gazda. To kod Telenora nije bila praksa...
 
Koja je procedura za raskid ugovora, ako nemam uzet telefon na rate, a nemam ni 50% popusta na tarifu?
Javim se u poslovnicu i šta? Kako dalje?
 
Ako neko sazna kakva je fora sa raskidom u slučaju da neko ima popust na pretplatu i telefon preko Mobi banke, javite.

Nešto razmišljam ako raskinem, deo oko pretplate mi je jasan, ali, šta se dešava sa ratama u banci? Moraju da se isplate do kraja? Nema mi smisla da to nešto opraštaju...
 
Jes, stvarno ga preteraše sa poskupljenjem. Samo deluje da se spremaju za nove tarife i da će tako da ostanu na istom broju korisnika procentualno.
 
Zar nije bilo lakše promeniti pakete pa tu umuljati poskupljenje? Niko ne bi ni provalio. Ovako... Poskupljenja ovog tipa ne pamtim još od perioda Karića.
 
A jel postoji mogucnost da predjem na drugi aktuelni paket? Sa starog Total 4 na Total 5, i ako je proslo samo 12 meseci, ali sam zavrsio sa otplatim iPhone-a na 6 rata.
 
Da li mogu da ostanem na prepaidu nakon raskida ugovora ili raskid ugovora znači da "gase" broj?
 
Da li mogu da ostanem na prepaidu nakon raskida ugovora ili raskid ugovora znači da "gase" broj?
Zvao sam call centar. U slučaju raskida ugovora (nemam telefon, samo tarifu) ne moram da plaćam nikakve penale ALI broj telefona ostaje Telenoru. Ukoliko želim da zadržim broj telefona onda se ide na redovan raskid tj plaćam penale za raskid ugovora (u mom slučaju, Total 5 do septembra 2022 ispadne oko 17-19k).
 
To je budalastina. Ako raskidas ugovornu obavezu, broj ostaje postpaid bez UO (pa moze ili nova ili prebacivanje na prepaid ili kod drugog operatera). Nikakvi penali se ne placaju kad je raskid zbog njihove izmene uslova
Ako neko sazna kakva je fora sa raskidom u slučaju da neko ima popust na pretplatu i telefon preko Mobi banke, javite.

Nešto razmišljam ako raskinem, deo oko pretplate mi je jasan, ali, šta se dešava sa ratama u banci? Moraju da se isplate do kraja? Nema mi smisla da to nešto opraštaju...
Normalno, telefon otplatis, pretplatu sto si dosad platio to je to jer je raskid izazvan promenom cena
A jel postoji mogucnost da predjem na drugi aktuelni paket? Sa starog Total 4 na Total 5, i ako je proslo samo 12 meseci, ali sam zavrsio sa otplatim iPhone-a na 6 rata.
Pa otkad postoje postpaid paketi mogao si da predjes na drugi, bez obzira koliko je proslo, jesi otplatio telefon ili ne
 
@antena i ja sam to mislio, jer kao što kažeš radi se o raskidu UO a ne Ugovora. Kad se raskine (ili istekne) UO broj ostaje na istoj tarifi samo se računa puna cena jer se gube beneficije (popusti) po osnovu UO.

Hajde ako hoće /može neka još neko proveri..
 
Nema sanse da broj ostaje njima tj da se gasi, to je njihova navlakusa ako prodje prodje, da ljudi nastave da placaju, da ne raskidaju UO...
 
Zvao sam opet. Ovde se radi o raskidu Ugovora za broj a ne o raskidu UO, tako da raskidom Ugovora gasi se broj i ostaje Telenoru, ne može se prebaciti na prepaid, kod drugog operatera i sl. Dakle nije reč o raskidu UO.
 
Oni se pozivaju na član 11. opštih uslova u kojem piše:

"Prevremeni raskid pretplatničkog ugovora u smislu ovog člana podrazumeva deaktivaciju SIM kartice i pretplatničkog broja."

Da li raskid zbog promene uslova od strane operatora podleže ovom članu 11. je drugo pitanje...
 
Ja samo prenosim šta mi kažu u njihovom call centru. Kažu da imam pravo na raskid Ugovora za broj a ne UO. Sad je*em li ga, nisam pravnik, ne razumem se u statut, zakone i članove... Svakako imamo vremena do decembra da iskopamo šta je istina i koja su naša prava.
 
Veruj mi, pogrešno su ti rekli, možda ih još nisu obavestili o povećanju cena.
Imaš pravo raskida UO a ne ugovara, bez penala.
 
Ma ubacili su da i sam automat kad pozoveš priča o ovim promenama, tako da verujem da su obavestili i radnike. E sad, ne pobijam da postoji šansa da idu po sistemu ako prođe prođe u smislu da mi govore što njima odgovara a ne kakva je istina..
 
"u skladu sa članom 107 Zakona o elektronskim komunikacijama, imate mogućnost da raskinete pretplatnički UGOVOR bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom"
 
Namerno dovode narod u zabludu zarad veceg profita... Zivi bili pa videli, klasicna navlakusa...
 
Da, i u uslovima im pise
Član 29 - Izmena cenovnika
Telenor može da izmeni cene usluga i/ili druge komercijalne uslove, o čemu je dužan unapred da obavesti korisnika tako što će objaviti izmene na internet stranici www.telenor.rs/sr/otelenoru/onama/uslovi-koriscenja/cenovnici/ .
Telenor takođe može promeniti tarifni paket koji je korisnik izabrao ukoliko on više nije u njegovoj ponudi usled promene poslovne politike. U tom slučaju, Telenor je dužan da obavesti korisnika o nameravanoj promeni na svojoj internet stranici, kao i da mu automatski omogući korišćenje najsličnijeg tarifnog paketa.
Ako se najavljenim izmenama u smislu prethodna dva stava ovog člana bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen na način koji nije na korist korisnika, korisnik ima pravo da ugovor raskine bez plaćanja penala. O izmenama ove vrste Telenor će pretplatnika obavestiti, najmanje mesec dana unapred, i uz dostavljeni račun za pružene usluge.
mada im isto pise i za prevremeni raskid, uz penale tj. nigde u uslovima im se ne pominje ugovorna obaveza (osim minimalno trajanje iste) a redovno to rade
 
Verovatno se radi o ugovoru. Ipak, najbolje je da sačekamo da neko podeli konkretna iskustva sa raskidom ugovora/UO u narednim danima :)
 
Samo da potvrdim: ako raskinete ugovor bez plaćanja penala zbog promene cena, broj se gasi. Ne možete da ga zadržite 🙃 Sve su fino smislili.
 
Nazad
Vrh Dno