Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Zvala me večeras Yettel devojka, da nudi Yettel 50 za 2400. Do malo pre su me smarali i nudili Yettel 20 za 2400. Napredak, ali ne hvala. Priča mi kako mi ističe ugovor, kako ona vidi mojih 50%, kako će mi paket posle koštati 3700 ako ne uradim ništa. Ovo je inače prvi put da me Yettel zove za sve ove godine, a da ja to ranije nisam tražio. E da, kategorički tvrdi da ona ne može da mi ponudi 50%. Poslala mi je ponudu i rekla da razmislim, da će me zvati za dva tri dana. Tada se neću javiti na telefon. 40 dana je do isteka mog ugovora, a do tada svašta još može da se desi.
 
Pozdrav svima. potrebna mi je pomoć. Žena je išla danas da uzme telefon uz ugovor Yettel mobile M i uvalili joj Honor X6b. Rekla im da hoće neki mobilni približno karakteristikama Motorola G60 što bi bio, recimo Xiaomi redmi note 13. Ali oni videli da se ona ne razume u telefone i uvalili joj tu kanturinu. Bila sad pred zatvaranje radnje i rekli joj da ne može da zameni za Xiaomi redmi note 13. Šta da radimo sada? Da li da pretimo Ratelom? Baš mi krivo što se nije konsultovala samnom već joj drugarica rekla da ima "Honor" (a nije rekla koji) i da je zadovoljna.
 
Zvala me večeras Yettel devojka, da nudi Yettel 50 za 2400. Do malo pre su me smarali i nudili Yettel 20 za 2400. Napredak, ali ne hvala. Priča mi kako mi ističe ugovor, kako ona vidi mojih 50%, kako će mi paket posle koštati 3700 ako ne uradim ništa. Ovo je inače prvi put da me Yettel zove za sve ove godine, a da ja to ranije nisam tražio. E da, kategorički tvrdi da ona ne može da mi ponudi 50%. Poslala mi je ponudu i rekla da razmislim, da će me zvati za dva tri dana. Tada se neću javiti na telefon. 40 dana je do isteka mog ugovora, a do tada svašta još može da se desi.
Jel to sa zahtevom prelaska na prepaid, ili klasicno zvanje zaposlenih?
Izgleda mi kao klasicno zvanje, cim kazu da ne mogu da ponude bolju cenu/popust.

Ne verujem da moze ista da se postigne sem sa zahtevom prelaska na prepaid, nazalost.
 
Ovo je klasično zvanje zaposlenih, ali ni to mi se ranije nikad nije dešavalo. Oni bi zvali samo kada bih ja preko Twittera to tražio, i onda sam dobijao 50%. To su ona vremena. Čekaću tako neki 15 decembar, pa tražiti prepaid, pa kako bude. A ako tako ne bude moglo, uvek ima kako može. :)
Inače, verovatno zbog novogodišnje kampanje, nas decembarske ugovorce pokušavaju da prevare u novembru. Isto rade i drugarici u A1, kojoj ugovor ističe 9. decembra. Samo treba ostati pametan i ne dirati ništa pre decembra.
 
Budite strpljivi, trebalo bi da krenu "popusti" na uređaje od crnog Petka a od decembra ide garant i neki poklon net.
 
Daće oni decembra nešto ali o smanjenju cena na paketima od toga nema ništa kod sva tri operatera, nekad bilo, zadnjih godina toga nema.
Yetel može da izadje u susret da da telefon na tri godine ali da ukupna cena bude kao kada se otplaćuje na dve godine, nšta ih ne bi koštalo a dobili bi više novih ugovora.
 
Mnogo toga operatere kod nas ništa ne košta ali su se stisli ko da imaju enormne troškove pa to moraju po svaku cenu da pokriju.
 
Naravno da nisu troškovi problem već njihova alavost i mi smo krivi što to dozvoljavamo. Velika većina korisnika ide po inerciji i potpiše to što mu se ponudi.
 
Neki su jednostavno nedovoljno neinformisani i ne znaju da mogu proći bolje, neki budu zadovoljni ponuđenim i razmišlja "Ovo mi je OK, što da se dodatno cimam za nešto malo bolje" - a time je operaterima i više nego OK kada korisnici tako prihvate i potpišu i kada onda pogledaš tu situaciju dobiješ privid "Svi sretni, svi zadovoljni"!
 
Primer mog brata, lada mu ističe ugovor počinje da mi se žali šta da radim. Ja ga učim kako da pokuša da dobije neki popust i naravno on i ne pokuša, ode u A1 i uzme šta mu ponude kao naj bolju opciju a siguno je mogao proći bolje da se je malo potrudio.
 
Mene operateri nikad nisu voleli, posebno ne ljudi u prodaji. Nikad još nisam pristao na njihove kao super ponude i skoro uvek iz pregovora sa mnom izađu agresivni i uvređeni, kao da sam čašu vode iz njihove ruke odbio. A što se tiče cena, od onda revolucionarnih Vip Neo paketa iz 2017. gde je za 1000 dinara dobijano sve neograničeno i 2 gb neta, dogodine ćemo stići da takav najmanji paket košta 3500 dinara. A1 promenio rukovodstvo i evo gde su sada sa debilnim ponudama. MTS poskupljuje kao da su već uveli 6G, A yettel ih lagano prati. Svetla budućnost je pred nama. Konkurentnost nula. Gledamo samo šta nam tehnički više odgovara i gde možemo za nešto da ih izvaćarimo. Sećam se kad su počeli Neo Paketi, pola sata sam utrošio na čitanje uslova, tražeći neka sitna slova jer je ponuda za onaj trenutak zvučala neverovatno. Sad ovi paketi koji su svi izbacili 2024, više ne zvuče neverovatno. Nema ni potrebe za traženjem sitnih slova. Ovi paketi zvuče u najmanju ruku bezobrazno i glupo. Na prvo čitanje je jasno da je važan samo novac i ništa više.
 
Mene operateri nikad nisu voleli, posebno ne ljudi u prodaji. Nikad još nisam pristao na njihove kao super ponude i skoro uvek iz pregovora sa mnom izađu agresivni i uvređeni, kao da sam čašu vode iz njihove ruke odbio. A što se tiče cena, od onda revolucionarnih Vip Neo paketa iz 2017. gde je za 1000 dinara dobijano sve neograničeno i 2 gb neta, dogodine ćemo stići da takav najmanji paket košta 3500 dinara. A1 promenio rukovodstvo i evo gde su sada sa debilnim ponudama. MTS poskupljuje kao da su već uveli 6G, A yettel ih lagano prati. Svetla budućnost je pred nama. Konkurentnost nula. Gledamo samo šta nam tehnički više odgovara i gde možemo za nešto da ih izvaćarimo. Sećam se kad su počeli Neo Paketi, pola sata sam utrošio na čitanje uslova, tražeći neka sitna slova jer je ponuda za onaj trenutak zvučala neverovatno. Sad ovi paketi koji su svi izbacili 2024, više ne zvuče neverovatno. Nema ni potrebe za traženjem sitnih slova. Ovi paketi zvuče u najmanju ruku bezobrazno i glupo. Na prvo čitanje je jasno da je važan samo novac i ništa više.
Ni mene "gospoda" u prodaji ne vole. :ROFLMAO: Kada sam podneo zahtev za prelazak na pre paid u poslovnici Yettela me lik odmah počeo "masirati" sa nekim "wow" ponudama, samo sam ga prekinuo i rekao da odradi šta hoću, a da tu "fantastičnu ponudu na korporativnom jeziku" sačuva za nekog drugog. Nažalost, kartelsko poslovanje sva tri provajdera je danas vidljivo i na prvu loptu. Paketi liče kao jaje jajetu, poskupljenja se dešavaju bukvalno istovremeno. Telekomunikacije prate sve ostale segmente srpskog društva.
Mene lično ne pogađaju promene paketa (dok god postoji 50% popusta), jer je to manje više slična usluga za isto para, a svakako mi treba brdo neta (odvikao sam se od wi fi), plus net u Zapadnom Balkanu i EU. Digitalne servise stvarno koristim.
Međutim, vidi se gde vodi ta njihova politika. Da se maksimalno oderu korisnici koji manje koriste mob. Yettel 20 paket zvanično košta 3100, ali uz popust može da se dobije za 2400!??
Znači ako neko ne zna za gimnastiku cimanja zvanu 50% popusta, može da odabere "velikodušnih" 2400 dinara! A ja za Yettel mobile M (mnogo bolji paket) plaćam 2150 din.
Ovo nije bezobrazno i glupo već džukački. Bukvalno nemaju mere.
 
Meni nude kroz SMS Yettel 100 za 1.799din (minus jos 100din za e-racun) sto je rekao bih dobra ponuda.
Ali mi trenutno Total 4 uz jednu aplikaciju i 4GB neta koji se prenose tri meseca radi posao, a to placam 1150din.

Generalno su lopovi, vec odavno se vise ne radi o fer poslovanju ne samo kod mobilnih operatera, vec u svim sferama gadjaju ljude tamo gde su slabi, koristeci psiholoske fore i nudeci im velikodusne popuste (kao na primer kako je McDonald's pre 10-ak godina prodavao za istu cenu malu, srednju i veliku kolu; tacno pomislis kako si super prosao kupujuci veliku kolu, a na kraju navuces dijabetes i njima svakako zagarantovan profit :D ).
 
Mislim da su meni to ponudili jer trenutno imam "slab" paket, pa da se odusevim i prihvatim :D
 
Bogata zemlja velike cene, jadni italijani cak 720 dinara za 200gb ,200sms i neo razgovori mesecno na pripejdu. Sta li tek dobijaju na postpejdu..
Vreme da se bezi u druge mreze kojih kod nas nema. 😄
 

Prilozi

  • Screenshot_20241119_141607_Opera.jpg
    Screenshot_20241119_141607_Opera.jpg
    75.3 KB · Pregleda: 58
Poslednja izmena:
Jadni Italijani, Rumuni, Grci, Slovenci, svi jadni. Srbende najbogatije. Hrvatsku ne smem ni da gledam. Nekad su im paketi bili višestruko skuplji nego kod nas.
 
Ali mi trenutno Total 4 uz jednu aplikaciju i 4GB neta koji se prenose tri meseca radi posao, a to placam 1150din.
Ovo je suština: sve što oni mogu "VIŠE" da nam ponude nije više nego višak, jer nam ne treba, koliko god da spuste cijenu.
 
Zvala me večeras Yettel devojka, da nudi Yettel 50 za 2400. Do malo pre su me smarali i nudili Yettel 20 za 2400. Napredak, ali ne hvala. Priča mi kako mi ističe ugovor, kako ona vidi mojih 50%, kako će mi paket posle koštati 3700 ako ne uradim ništa. Ovo je inače prvi put da me Yettel zove za sve ove godine, a da ja to ranije nisam tražio. E da, kategorički tvrdi da ona ne može da mi ponudi 50%. Poslala mi je ponudu i rekla da razmislim, da će me zvati za dva tri dana. Tada se neću javiti na telefon. 40 dana je do isteka mog ugovora, a do tada svašta još može da se desi.
predas zahtev za pripejd pa da te zovu specijalci opet za 50% ili da predes u a1 dok traje akcija do kraja decembra 2024 za besplatno godinu dana
 
… upravo tako - za manje para nide ono što nam ne treba, a da je znatno skuplje od onog što trenutno koristiš…
 
Na koju adresu se sad piše mail za podogodnosti i produženje ugovora?
Vidim spominjete društvene mreže sad
 
Nema pisanja. Podnesi zahtev za prelazak na prepaid ili u drugu mrežu.
 
Više ni na jednu adresu, ni na jednu mrežu, Jedno osamsto šesnaest puta je objašnjeno na prethodne 3 stranice.
Inače, danas opet dobih sistemsku ponudu za Yettel 20 2400. Peti put, valjda.
 
Više ni na jednu adresu, ni na jednu mrežu, Jedno osamsto šesnaest puta je objašnjeno na prethodne 3 stranice.
Inače, danas opet dobih sistemsku ponudu za Yettel 20 2400. Peti put, valjda.

Ne može više ni prepaid, ni zahtev za promenu mreže?!

Još ja gledam, spreman da platim malo više i ostanem bez jedne aplikacije, ali izgleda da će posle 23-24 godine da se rastajemo u januaru...
 
Poslednja izmena:
Više ni na jednu adresu, ni na jednu mrežu, Jedno osamsto šesnaest puta je objašnjeno na prethodne 3 stranice.
Inače, danas opet dobih sistemsku ponudu za Yettel 20 2400. Peti put, valjda.
Da li ste podneli zahtev za prelazak na dopunu/drugu mrežu?
Na koju adresu se sad piše mail za podogodnosti i produženje ugovora?
Vidim spominjete društvene mreže sad
Podneti zahtev za prelazak u drugu mrežu, najbrža varijanta za dobijanje 50% popusta na mesečnu pretplatu.

Podneti zahtev za prelazak na dopunu. Proces traje do 15 dana ali će Vam i tada ponuditi 50% popusta na mesečnu pretplatu.
 
Nazad
Vrh Dno