Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Nemaju oni višegodišnje korisnike, ovo je treća kompanija od onda, i treba to svima da je jasno.
 
Upravo raskinuo ugovor (Total 40) istice 22 Nov, morao sam da platim 980 din “penale” zbog prevremenog raskida ugovorne obaveze (jel to generalno praksa?) - u West 65 sam odradio to.

Dobio sam papir na kome je stiklirano “Otkaz pretplatnickog ugovora” i “Prebacivanje korisnickog broja na prepaid”

Nadam se da je to to, da nesto nisam zeznuo…
Ne znam zašto penali 😡 Ja sam prešao na pripejd, platio naravno 15ak dana do kraja ugovorne obaveze iako su mi samim prelaskom maznuli silne minute i net i "častili" me za tih 15 dana ničim, ali nikakvih penala nije bilo. Najviše nervira brisanje vlasnika broja kao i nejasne informacije oko prava na prelazak u drugu mrežu, gde neki njihovi radnici tvrde da imam pravo odmah da ih napustim a neki drugi da mora proći 2 meseca 🤨.

Ovaj predstavnik njihove sekte piše kao da je neka mršava veštačka "intelegencija"
 
Joj ljudi niste svesni koliko malo ljudi koristi prenos broja. Evo ja imam poznanika na poslu koji doslovno ponavlja. Ahaj ja na jetelu prepaid imam za 800 dinara. 30 godina imam broj (ne znam kako ali ajde) i ja sad da menjam broj (iako sam mu pet puta objasnio da prenosi ne menja) i uz komentar ja uplatim kad imam, ovako da me vezu na ugovor... Iako sam mu objasnio 10 puta da prenosi na A1 prepaid za džabe. I onda ja Karic i slicne priče.... I takvih mogu misliti da je puna Srbija... Eto zašto neće preći nešto ekstremno puno na A1.
A mts i Globaltel sa druge strane odbijaju prvi prenos na pogresan broj. Iako je tačan. I to onda odbija ljude da nastave prenos. Jer u Srbiji su navikli da ce Naj##ati ako nešto pokušaju da se žale....
Welcome to Srbija gde.....
I nisam u nekoj rupi koje nema ni na mapi, Novi Sad....
 
Ne znam zašto penali 😡 Ja sam prešao na pripejd, platio naravno 15ak dana do kraja ugovorne obaveze iako su mi samim prelaskom maznuli silne minute i net i "častili" me za tih 15 dana ničim, ali nikakvih penala nije bilo. Najviše nervira brisanje vlasnika broja kao i nejasne informacije oko prava na prelazak u drugu mrežu, gde neki njihovi radnici tvrde da imam pravo odmah da ih napustim a neki drugi da mora proći 2 meseca 🤨.

Ovaj predstavnik njihove sekte piše kao da je neka mršava veštačka "intelegencija"
Video si sta mi je Yettel odgovorio na prethodnoj stranici (valjda je to to).
Valjda ce sve ici svojim tokom. Kao i svima koji su prosli kroz istu proceduru.

Meni i dalje u Yettel app stoji da sam na Total 40, GB su tu, radi 4G net, stoji trenutno dugovanje za moj paket itd, valjda jos nisam prebacen na prepaid…ne znam kako to sve ide u pozadini.

Pozz
 
Novi korisnici (prenosom broja u Yettel mrežu) šta najviše mogu da dobiju od popusta? Yettel 20 paket.
 
Da, da - toliko vam je stalo do starih korisnika da devet dana (a bilo bi i više samo da nisam odlučio da nema smisla više čekati vas) ne možete da nađete za shodno da kontaktirate i da slušate korisnika ali zato nakon podnošenja zahteva za prenos broja kod drugog operatera pozvali ste u najkraćem mogućem roku, čim ste dobili obaveštenje o podnetom zahtevu... Demagogija u najčistijem mogućem obliku!
Prilikom podnošenja zahteva za raskid, rok za rešavanje takvog zahteva je do 30 dana, te naše kolege zahteve rešavaju hronološkim redom.
Ne znam zašto penali 😡 Ja sam prešao na pripejd, platio naravno 15ak dana do kraja ugovorne obaveze iako su mi samim prelaskom maznuli silne minute i net i "častili" me za tih 15 dana ničim, ali nikakvih penala nije bilo. Najviše nervira brisanje vlasnika broja kao i nejasne informacije oko prava na prelazak u drugu mrežu, gde neki njihovi radnici tvrde da imam pravo odmah da ih napustim a neki drugi da mora proći 2 meseca 🤨.

Ovaj predstavnik njihove sekte piše kao da je neka mršava veštačka "intelegencija"
Ukoliko je ugovorna obaveza aktuelna ona se neće ponišiti usled zahteva za prelazak na pripejd, takva usluga se naplaćuje po potpisanom ugovoru sve do isteka iste kako je i precizirano opštim uslovima. Postoji rok za prelazak u drugu mrežu ukoliko prethodno izvršiš prelazak sa postpejda na pripejd tarifni sistem.
Novi korisnici (prenosom broja u Yettel mrežu) šta najviše mogu da dobiju od popusta? Yettel 20 paket.
Svim novim, kao i postojećim korisnicima se na broju učitava ponuda za prelazak na postpejd u roku od 72h nakon aktivacije broja u našoj mreži. Gde mogu biti izlistani svi naši paketi.
 
Kakav zahtev za raskid ugovora, ko je to pominjao - nakon 25 godina sam hteo da produžim UO na još dve godine uz kupovinu telefona i samo sam hteo da usaglasim uslove produžetka kao što sam godinama radio sa kompanijom dok se nazivala Telenor (kontaktiram putem twittera, neko pozove u narednih sat-dva najviše i sve se dogovorimo u max part minuta) ali sadašnji Yettel izgleda ne interesuje kada im se obrati stari korisnik ili bar ne dok ne pokrene postupak da pređe u bivši korisnik pošto tada više nema "strpite se, nazvaće vas neko u narednih par dana gde ono par teži ka beskonačno itd" nego tek tada zovete promptno.
Bolje batalite demagogiju i pravne floskule i potrudite se da ponovo uspostavite onaj pravi, korektni kontakt sa korisnicima od kojih ste se otuđili prelaskom pod Yettel!
 
Postoji rok za prelazak u drugu mrežu ukoliko prethodno izvršiš prelazak sa postpejda na pripejd tarifni sistem.


gde tacno u pravilniku ratela o prenosivosti broja mozemo videti dokaz za ovu vasu tvrdnju?
u pravilniku se spominje minimum 2 meseca od prethodnog prenosa broja iz druge mreze a prelazak sa postapida na prepaid se ne moze tako tretirati jer ste vi tako odlucili.

Screenshot_20241114_191541_Adobe Acrobat.jpg
 

Prilozi

  • 631b3b2289889.pdf
    88.1 KB · Pregleda: 2
Ne znam da li je ova tema pravo mesto ali da pitam. Pre mozda mesec dana sam imao Total 4 paket i u sklopu paketa mi je bila aktivna jedna aplikacija tj HBO Max i na dva android uredjaja imam instaliranu aplikaciju povezanu na nalog koji ide preko Yettel paketa. E sad, nedavno sam presao na Yettel 6 paket koji nema dodatnih aplikacija ali meni i dalje radi HBO Max nalog a u Yettel aplikaciji nemam nigde opciju ni da aktiviram ni da iskljucim HBO niti mi na racunu pisu neki dodatni troskovi.

Da li se ova usluga posle nekog vremena sama deaktivira i tada HBO Max aplikacija sama prijavi da mi je istekla preplata.
 
Pa kada ti je to nedavno? Ako je bilo u ovom mesecu, trebalo bi da imaš do kraja meseca...
 
Novi paket sam uzeo krajem Oktobra, ocekivao sam da ce od Novembra oreplata na HBO isteci.
 
Nope, jos uvek me niko nije zvao. Sutra, oko podneva, ce biti 24h od kada sam podneo zahtev za raskid i prelazak na prepaid.
Evo prodje 50h od zahteva za raskid i prelazak na prepaid, jos nista.
Videcemo od ponedeljka…😬😳
 
Danas imam jetelov net za plavi Petak pa je bila zgodna prilika da se odrade uporedni testovi, veoma zanimljivi rezultati 😄 Neko stručniji od mene će znati i odgovor zašto na ovom mršavom jetel netu vidimo glavni grad Madžarske.

Inače kolega forumaš je postavio konkretno pitanje ovima iz jetela a nema odgovora gde tačno u RATEL pravilima pišu ona famozna dva meseca? Pritom vidim da je taj profil aktivan danas na nekim drugim temama gde reklamira usluge, ali ovde je nešto zapelo 🤔
 

Prilozi

  • Screenshot_2024-11-15-21-07-10-923_com.nperf.tester.jpg
    Screenshot_2024-11-15-21-07-10-923_com.nperf.tester.jpg
    103.4 KB · Pregleda: 64
  • Screenshot_2024-11-15-21-09-22-348_com.nperf.tester.jpg
    Screenshot_2024-11-15-21-09-22-348_com.nperf.tester.jpg
    103.8 KB · Pregleda: 66
  • Screenshot_2024-11-15-21-16-42-619_com.nperf.tester.jpg
    Screenshot_2024-11-15-21-16-42-619_com.nperf.tester.jpg
    107.8 KB · Pregleda: 58
  • Screenshot_2024-11-15-21-18-04-990_com.nperf.tester.jpg
    Screenshot_2024-11-15-21-18-04-990_com.nperf.tester.jpg
    107.4 KB · Pregleda: 56
Prilikom podnošenja zahteva za raskid, rok za rešavanje takvog zahteva je do 30 dana, te naše kolege zahteve rešavaju hronološkim redom.

Ukoliko je ugovorna obaveza aktuelna ona se neće ponišiti usled zahteva za prelazak na pripejd, takva usluga se naplaćuje po potpisanom ugovoru sve do isteka iste kako je i precizirano opštim uslovima. Postoji rok za prelazak u drugu mrežu ukoliko prethodno izvršiš prelazak sa postpejda na pripejd tarifni sistem.

Svim novim, kao i postojećim korisnicima se na broju učitava ponuda za prelazak na postpejd u roku od 72h nakon aktivacije broja u našoj mreži. Gde mogu biti izlistani svi naši paketi.
… samo znog toga što Vaše kolege u poslovnici obmanjuju da je rok 15 dana, čekam kraj meseca i da broj prenesem iz Yettela u drugu mrežu…
 
… samo znog toga što Vaše kolege u poslovnici obmanjuju da je rok 15 dana, čekam kraj meseca i da broj prenesem iz Yettela u drugu mrežu…
Tako je brate to je duh slobodnog coveka. Ti odredjujes kod koga ces biti i kada a ne oni. Ja sam pre 15k godina bio na mtsu isključivo jer je Telenor ili ko god imao ocajan signal u Novom Sadu. A sada sam na A1 i skroz sam zadovoljan zato ako imas signala gde si ti. Menjaj nedaj se da te masina lazne pripadnosti ili nekog drugog duha tipa porodica (nisu ti niko i nista) nemoj imati emocija prema njima. Navika je malo cudna ali osim toga nema razloga uzimaj ko šta bolje nudi kad trbi odgovara.
 
Meni UO ističe krajem godine, pa ću podneti zahtev za prenos broja u A1 na prepaid Mega tarifni plan, 500 min/sms, 10 gb za surf, 10 gb za društvene mreže, iskoristiću ovu promociju što daju, 12 meseci besplatno.
 
Vidim da Yettel nije ukinuo Total 12 paket koji se vodi kao nestandardni komercionalni paket. Može se zaključiti bez ugovorne obaveze ( 3150 dinara mesečno ) i sa ugovornom obavezom ( 2200 dinara mesečno ).
 
Koliko vidim, sa Yetellom se teško može pregovarati! Nakon isteka ugovora, ne samo da mi nisu ponudili ništa bolje od onog što inače nude na sajtu, nego me još uputili na drugu mrežu! Ja ih poslušao pa otišao u A1, prepaid MEGA, 0 dinara godinu dana!
 
Poslednja izmena:
Polako zvace te, cemu to odbrojavanje... Sto puta je ovde pisano, nekog zovu posle sat vremena a nekog posle 10-15 dana...
I ja sam danas oposlio sa Yettel sluzbom (zvali me), sve proslo kako treba, uzeo Yettel 100 50% popusta.
 
Nazad
Vrh Dno