Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

Broj ne može da se prenese ni u slučaju da je od prethodne promene operatora prošlo manje od dva meseca ili se broj koristi kraće od dva meseca.

Dakle, ne unutar jednog operatora s postpejda na pripejd.
 

Dakle, ne unutar jednog operatora s postpejda na pripejd.
Znači da nigde nema niti da kredit mora da vazi niti da broj ne može da menja klasifikacije unutar mreže. Znači da su to sve operateri sami izmisli da bi zaje#avali ljude...
 
Dobro veče svima. Situacija je sledeća : osoba je obnovila ugovor preko Yettel aplikacije 31.10.2024. Da li ga je moguće raskinuti bez penala ( onaj rok 14 dana ) pošto je na daljinu zaključen? Hvala svima unapred!! Ili mrka kapa..?
 

Dakle, ne unutar jednog operatora s postpejda na pripejd.
Upravo o ovome se radi. Neko je ovde pisao da je yettel JEDINI operater koji prelaskom sa postpejda na pripejd poništava vlasništvo nad brojem, što je nepošteno poslovanje. Opet i u tom slučaju, nisam promenio operatera i sukladno tome nemaju pravo da me zadržavaju.

Što bi značilo da sam dobio ispravan odgovor od radnice iz njihovog call centra da mogu da ih napustim odmah ali da generalno LAŽU što je bio slučaj kada sam sutradan preko istog tog call centra proveravao informaciju. Njima ionako nedam više ni dinar, imam već drugu karticu ali sav taj bRezobrazluk nervira 🤨
 
Dobro veče svima. Situacija je sledeća : osoba je obnovila ugovor preko Yettel aplikacije 31.10.2024. Da li ga je moguće raskinuti bez penala ( onaj rok 14 dana ) pošto je na daljinu zaključen? Hvala svima unapred!! Ili mrka kapa..?
Naravno! Zar nisi prosao kroz slicno? Nista se tu nije promenilo od tada.
 
Srećno sa dokazano najsporijim mobilnim internetom u Srbiji kao i sektaškim, vaćaroškim načinom poslovanja 👍

Poštujem, ali pozdravljam se sa njima u skorom roku, i mobilna mreža a i Hipernet.
 
Može neko u DM da mi pošalje ako ima kod za dodatnu opremu od Yettel Petka?
 
Ja prešao iz yettel u drugu firmu zbog cene, a donekle i zbog kvalitetnijeg mobilnog neta.
Iskreno, zažalio sam.
Još godinu dana...***a
 
Od sva tri zla, Yettel neću menjati osim ako ne moram. Sveukupni utisak je da još uvek za moj novac pružaju meni najbolju uslugu na lokacijama gde se krećem i boravim. Stvar je uvek individualne prirode i oko toga se ne treba ubeđivati. MTS mobilna za mene i ne postoji, jedino ako mi nešto besplatno daju.
 
Ja prešao zbog cene i zbog nikakvog odnosa prema starim korisnicima u Yettelu i za sad ne žalim zbog toga. Usluge kod novog operatera (MTS) ništa lošije nego ranije kod Yettela a za odnos ćemo tek da vidimo kad istekne UO mada teško da može biti gori od odnosa Yettela prema nekom ko je bio kod njih 25 godina.
 
Meni je stvarno žao što ljudi i dalje očekuju da iko ima odnos prema starim korisnicima. Njima je stari korisnik siguran korisnik i mnogo ih briga. Sva tri operatera se ponašaju isto, znam jer sam od sva tri odlazio posle više godina. DA li ste negde 5 ili 30 godina, nikog nije briga. Što pre to shvatimo, bolje po nas. Meni je samo žao što mi niko neće ponuditi ništa ni blizu mog trenutnog ugovora koji mi ističe, a ne očekujem nikakva zvona što sam svaki račun platio na vreme i što sam negde vek proveo. To možda negde u svetu funkcioniše. Kod nas, ama jok. BIlo bi jedino divno da se sva tri operatera ponudama otimaju o nas, ali ne, oni su se svi dogovorili i svima im lepo. Konkurentnost se odavno svela na legendu.
 
Sve ste u pravu ali deo dog odnosa (krivice) kako se svi operateri odnose prema korisnicima su i sami korisnici. Ne mi mali broj sto ovde pratimo i cinamo se, nego vecina lako prihvata uslove sledece UO. Bez da se raspitaju saznaju za povoljnije ili kazu hej, ajde da predjem kod drugog malo na pripejd ili drugu mrezu. A opertateri su bas pretetali pogotovo ove godine sa poskupljenjima.
 
Meni se čini da je u Beogradu sličan kvalitet mreže za sva tri operatera. Bio sam kod MTS, sad kod Yettel, i uzeo sam A1 prepaid da proverim da li će mi raditi posao, sve radi vrlo slično. Jedino ne znam kako bi se A1 ponašao sa VOLTE (bilo je priče da ne radi baš sjajno na pixelima), ali prešao bih preko toga. Ruku na srce, čini mi se da trenutno MTS daje najbolje ponude za stare korisnike, i to je prvi put postao trend posle više godina kada su novi korisnici dobijali značajno bolje ponude. Nekome na Yettelu znače deezer, MAX i slično, ja ih za 2 godine nisam upalio.

Sad mi je iskreno žao što sam odlazio iz MTS jer je njihov box skroz lepo zaokružen za ono što mi treba (simetrični net i mob), i može da se prođe možda malo jeftinije (recimo orion net i a1 prepaid, s tim da je manje stabilan orion, lošiji routing i sl.), ali mala je razlika. TV mi ne treba svakako.
 
možda. Meni se čini, možda subjektivno, da MTS ima još uvek neke čudne ispade iz mreže. Dešava mi se i dalje npr, da pozovem nekog u Beogradu i da svaki sedmi osmi put ne bude dostupan, iako znam da jeste. Što ne bi smelo da se dešava u ovo doba. Ne znam kako i kada daju VoLTE i na kojim paketima. A1 valjda nešto zeza, a Yettel mi je dao bezuslovno.
 
Meni se to dešava na MTS-u da nisam dostupan jer mi je taj broj pripaid, često izgubi mrežu na nekoliko sekundi. To se nije dešavalo dok mi je broj bio na postpaid, kako sam prešao na pripaid to je konstantno.
 
Ovo se dešava sa ljudima koji su godinama postpaid i koje pozovem jednom, nedostupni su. Već sledeći put, jesu. A nikad ne dobiju poruku o propuštenim pozivima. Neko tako može i da odustane, da pozove samo taj jedan put. Neko ko ne zna o čemu se tu radi.
 
Upravo raskinuo ugovor (Total 40) istice 22 Nov, morao sam da platim 980 din “penale” zbog prevremenog raskida ugovorne obaveze (jel to generalno praksa?) - u West 65 sam odradio to.

Dobio sam papir na kome je stiklirano “Otkaz pretplatnickog ugovora” i “Prebacivanje korisnickog broja na prepaid”

Nadam se da je to to, da nesto nisam zeznuo…
 
Meni je stvarno žao što ljudi i dalje očekuju da iko ima odnos prema starim korisnicima. Njima je stari korisnik siguran korisnik i mnogo ih briga. Sva tri operatera se ponašaju isto, znam jer sam od sva tri odlazio posle više godina. DA li ste negde 5 ili 30 godina, nikog nije briga. Što pre to shvatimo, bolje po nas. Meni je samo žao što mi niko neće ponuditi ništa ni blizu mog trenutnog ugovora koji mi ističe, a ne očekujem nikakva zvona što sam svaki račun platio na vreme i što sam negde vek proveo. To možda negde u svetu funkcioniše. Kod nas, ama jok. BIlo bi jedino divno da se sva tri operatera ponudama otimaju o nas, ali ne, oni su se svi dogovorili i svima im lepo. Konkurentnost se odavno svela na legendu.
Jesi li baš siguran da im je stari korisnik siguran korisnik? I da, ja sam shvatio da ih nije briga tako da generalno ni mene nije briga a to što oni tek nakon podnošenja zahteva za prelazak u drugu mrežu, zovu, mole, kume i nude kule i gradove kako bi se ostalo kod njih a pojedinci za malo uštede pređu preko principa i ostanu kod njih je druga priča jer kada bi se desio malo veći egzodus tako da oni to malo osete kroz profit možda bi ih i bilo briga, ovako naravno da ih nikad neće biti briga.
 
Ja prešao iz yettel u drugu firmu zbog cene, a donekle i zbog kvalitetnijeg mobilnog neta.
Iskreno, zažalio sam.
Još godinu dana...***a
Kako si uspeo da se zeznes pored tolikih aplikacija i ratelovih mapa. Jos i sopstvenog testiranja mreža. Odoka alati bar za signal su nam kao da imamo S500, THAAD i HQ9 radarske stanice za osmatranje neba istovremeno i ne vidis avion velicine a380...
 
Upravo raskinuo ugovor (Total 40) istice 22 Nov, morao sam da platim 980 din “penale” zbog prevremenog raskida ugovorne obaveze (jel to generalno praksa?) - u West 65 sam odradio to.

Dobio sam papir na kome je stiklirano “Otkaz pretplatnickog ugovora” i “Prebacivanje korisnickog broja na prepaid”

Nadam se da je to to, da nesto nisam zeznuo…
Ako si samo hteo da prebaciš na pripejd nisi trebao da raskidaš UO i da plaćaš penale, nego samo podneseš zahtev za prelazak na pripejd.
 
Ako si samo hteo da prebaciš na pripejd nisi trebao da raskidaš UO i da plaćaš penale, nego samo podneseš zahtev za prelazak na pripejd.
Nadam se da to nece uticati na ne-zvanje Yettel sluzbe da mi ponude popust…
 
pred istekom sam UO. Prebacio bih se na pripejd i zadržao karticu (e-sim).
Koja je procedura? Da li sačekati do datuma kraja UO? Od aplikacija koristim Bookmate i Deezer. A Facebook dodatak mi je automatski uključen iako ga nisam tražio (pretpostavljam da je neka promocija i svima je tako, jel?). Šta može da se desi ako ne odem na vreme do poslovnice, da li se obračunavaju i aplikacije po važećem cenovniku ako ne raskinem kad treba?
Hvala.
 
Dobro veče svima. Situacija je sledeća : osoba je obnovila ugovor preko Yettel aplikacije 31.10.2024. Da li ga je moguće raskinuti bez penala ( onaj rok 14 dana ) pošto je na daljinu zaključen? Hvala svima unapred!! Ili mrka kapa..?
Žao nam je ukoliko nisi zadovoljan iz bilo kog razloga, pa bi se odlučio na takav korak, rado bismo detaljnije proverili samu situaciju i uputili te u dalje mogućnosti, javi nam se putem privatne poruke.
Meni je stvarno žao što ljudi i dalje očekuju da iko ima odnos prema starim korisnicima. Njima je stari korisnik siguran korisnik i mnogo ih briga. Sva tri operatera se ponašaju isto, znam jer sam od sva tri odlazio posle više godina. DA li ste negde 5 ili 30 godina, nikog nije briga. Što pre to shvatimo, bolje po nas. Meni je samo žao što mi niko neće ponuditi ništa ni blizu mog trenutnog ugovora koji mi ističe, a ne očekujem nikakva zvona što sam svaki račun platio na vreme i što sam negde vek proveo. To možda negde u svetu funkcioniše. Kod nas, ama jok. BIlo bi jedino divno da se sva tri operatera ponudama otimaju o nas, ali ne, oni su se svi dogovorili i svima im lepo. Konkurentnost se odavno svela na legendu.
Svakako nam je stalo podjednako do svih naših korisnika, bez obzira na staž, tip ugovorne obaveze ili servisa. Što se tiče same ponude, trudimo se da je kreiramo tako da odgovara svim našim korisnicima, to dodatno pospešujemo raznim promocijama i kampanjama koje su naši korisnici vrlo pozitivno prihvatili. Takođe, možeš nam poslati svoje podatke u privatnoj poruci, možemo proveriti za tebe sve detalje i ponude.
Upravo raskinuo ugovor (Total 40) istice 22 Nov, morao sam da platim 980 din “penale” zbog prevremenog raskida ugovorne obaveze (jel to generalno praksa?) - u West 65 sam odradio to.

Dobio sam papir na kome je stiklirano “Otkaz pretplatnickog ugovora” i “Prebacivanje korisnickog broja na prepaid”

Nadam se da je to to, da nesto nisam zeznuo…
Ukoliko je ugovorna obaveza aktuelna prilikom raskida, tada može doći do naplate naknade za tako nešto. Svakako u oba slučaja, raskida ili prelaska na pripejd potrebno je da se "otkupi" sama ugovorna obaveza, ukoliko je aktivna u tom trenutku.
pred istekom sam UO. Prebacio bih se na pripejd i zadržao karticu (e-sim).
Koja je procedura? Da li sačekati do datuma kraja UO? Od aplikacija koristim Bookmate i Deezer. A Facebook dodatak mi je automatski uključen iako ga nisam tražio (pretpostavljam da je neka promocija i svima je tako, jel?). Šta može da se desi ako ne odem na vreme do poslovnice, da li se obračunavaju i aplikacije po važećem cenovniku ako ne raskinem kad treba?
Hvala.
Predlažemo ti da uslugu koristiš do samog isteka ugovorne obaveze, nakon toga možeš podneti zahtev za prelazak na pripejd tarifni sistem, ukoliko ugovorna obaveza istekne tada se tarifa naplaćuje po punoj ceni, bez popusta koji je predviđen obnovnom ugovora. Sve ostalo ostaje isto (dobijaš i dalje istu uslugu, istu količinu, isti servisi, aplikacije) menja se samo cena paketa, na koju ponovo možeš ostvariti određeni popust obnovom.
@Yettel Srbija odmah prebacim sa prepaida broj za ovu ponudu. 😉
Pošalji nam broj u privatnoj poruci, odmah proveravamo ponudu 🙂
 
Svakako nam je stalo podjednako do svih naših korisnika, bez obzira na staž, tip ugovorne obaveze ili servisa.
Da, da - toliko vam je stalo do starih korisnika da devet dana (a bilo bi i više samo da nisam odlučio da nema smisla više čekati vas) ne možete da nađete za shodno da kontaktirate i da slušate korisnika ali zato nakon podnošenja zahteva za prenos broja kod drugog operatera pozvali ste u najkraćem mogućem roku, čim ste dobili obaveštenje o podnetom zahtevu... Demagogija u najčistijem mogućem obliku!
 
Nazad
Vrh Dno