Šta je novo?

[Yettel. ex-Telenor] Postpaid paketi i promocije

ja mislim samo na popust 50 % koji se ne dobija u poslovnicama već putem službe za brigu o korisnicima - čitaj zadržavanja korisnika.
Ne znam na koje popuste misliš a da se dobijaju u poslovnici.
 
Prešao sam u A1
Pre toga me zvali iz yettela i ponudili total 40 za 1830 dinara, naravno odbio.
Sutradan ponovo zvali i isti paket nude za 1575 din.
Sa njima treba biti samo uporan😂
 
Samo da znas da je kod A1 70 din🤣
Ma jasno da su svi na sličan kalup napravljeni pa cu i njih kad do toga dodje menjati. Samo ceo ovaj postupak i nacin na koji šibicari Yettel (počev od produženja pod razlicitim okolnostima - da li si podneo zahtev ili ne, onda pozivanje i nagovaranje, pa sve do ovih naplata za naplate) zgadio mi se bas. Mozda zato sto sam dugo bio korisnik jedne ozbiljne telekomunikacione kompanije kao sto je bio Telenor, a navike su cudo. Posle odlaska je sve gore i gore
 
Pa to je sad pijaca svuda. Dobro kazu ljudi da je ,menjanje operatera na 2g, najpametnija odluka. Smanjis zivciranje i natezanje ,pilicarenje i to je to.
 
Jel zna neko pravila ove nagradne igre preko Yettel Shoppinga za iPhone 14? U pravilniku piše da se treba samo sačuvati "što veći broj kupona" to mi je i potvrdila podrška na instagramu, ali kada sam zvao call centar rekli su da se korisnici rangiraju po tome ko je najviše kupona istrošio, tako da mi sada ništa nije jasno...
 
Ja sam shvatio - ko najviše kupona potroši/iskoristi.
Tad sam i odustao od učešća..
A i nelogično je da ih samo aktiviraš i dobiješ telefon.. svi bismo onda navalili na aktivaciju
 
promeniti naziv teme u "kako da čitavog života imam 50% popusta na yettel pakete"...
Nema to veze sa tim: kako dobiti popust 50%. Bolje bi bilo tema da bude: realna cena paketa kod TO. Nesto slicno kao maxi pčelice 50% (a u stvari realna cena). A extra profit operateri zaradjuju na onima koji ne znaju, mrzi ih da se cimaju ili jos bolje: vole da daju još više (kupovinom telefona preko njih).
 
Nema to veze sa tim: kako dobiti popust 50%. Bolje bi bilo tema da bude: realna cena paketa kod TO. Nesto slicno kao maxi pčelice 50% (a u stvari realna cena). A extra profit operateri zaradjuju na onima koji ne znaju, mrzi ih da se cimaju ili jos bolje: vole da daju još više (kupovinom telefona preko njih).
nemoj molim te, to može daleko da nas odvede...onda možemo tako da otvaramo teme za bilo šta, da li je realna cena hardvera ili softvera ili o čemu se već piše na forumu...

spadam inače u one koji ne žele da se cimaju, jer mislim da se novac štedi na druge načine, ovo je sitna ušteda koju čovek svakog dana potroši na gomilu gluposti...i zato bih voleo ovde da pročitam nešto korisnije od "drugovi, šta da radim, želim 50 posto popusta a oni mi nude samo 40 posto?"...
 
nemoj molim te, to može daleko da nas odvede...onda možemo tako da otvaramo teme za bilo šta, da li je realna cena hardvera ili softvera ili o čemu se već piše na forumu...

spadam inače u one koji ne žele da se cimaju, jer mislim da se novac štedi na druge načine, ovo je sitna ušteda koju čovek svakog dana potroši na gomilu gluposti...i zato bih voleo ovde da pročitam nešto korisnije od "drugovi, šta da radim, želim 50 posto popusta a oni mi nude samo 40 posto?"...
Ništa sto 50 puta do sad smo spomenuli. Ili kod drugog operatera prenos na prepaid (A1 prepaid svi koristimo za prenos, ako predjemo slučajno imas dobar paket do daljnjeg na prepaidu kod A1)
Ili prenos broja na prepaid u Yettelu pa tad tražiš 50 posto da ostaneš na postpaidu.
Ili preneses na A1 neo neo za 1225 do 1274 dinara mesečno (toliko sam viđao taj paket se naplaćuje u praksi...) Osim ako nisi u Neradinu ili tako negde gde samo Yettel ima normalan signal...
 
nemoj molim te, to može daleko da nas odvede...onda možemo tako da otvaramo teme za bilo šta, da li je realna cena hardvera ili softvera ili o čemu se već piše na forumu...

spadam inače u one koji ne žele da se cimaju, jer mislim da se novac štedi na druge načine, ovo je sitna ušteda koju čovek svakog dana potroši na gomilu gluposti...i zato bih voleo ovde da pročitam nešto korisnije od "drugovi, šta da radim, želim 50 posto popusta a oni mi nude samo 40 posto?"...

Tako se ni ja nisam cimao i godinama plaćao račune po 5000-6000 dinara za neki stari paket koji je u to vreme bio davno nepostojeći. Misliš da me je neko od njih nazvao i ponudio da pređem u neki od paketa koji su u međuvremenu izbacili, a pri tom po 3 puta jeftiniji i jači, kao starom i odanom korisniku koji na vreme namiruje svoje račune. Ne. Da slučajno nisam saznao za 50% popusta i dalje bi bio na tom paketu i uredno plaćao i dalje tu cifru. Nikoga nije bilo briga što sam njihov korisnik još od Mobtela i što sam im ostavio milione, ali bukvalno. Novim korisnicima su nudili povoljnije opcije, a mene drali. S obzirom na to, stvarno ne znam šta je korisnije od toga, a i naslov teme je “Postpejd paketi i promocije”, pa ako tih 50% nije promocija, onda ne znam šta je. Takođe ne znam ni šta je većini korisnije. Jedini problem je kako doći do nje, a po svemu sudeći, sve teže. U zadnje vreme se ubiše da raznim smicalicama one koji to ne zaslužuju, izbace iz grupe sa popustima, a popune je novim preletačima, koji svake dve godine odu kod onih koji nude 100din manju pretplatu.😉 Shodno tome, razumem zašto se uglavnom piše:
"drugovi, šta da radim, želim 50 posto popusta a oni mi nude samo 40 posto?"
Zadnje vreme došlo, nažalost.
 
Poslednja izmena:
Ako kojim slucajem uzmem bilo koji telefon uz paket npr. Total data. u ovom mesecu, i recimo za dva, tri, četiri, meseca isplatim telefon. Da li mogu da tražim nakon isplate telefona reviziju ugovora i dobijem ponovo 50% Total Data paket? Već imam taj popust i godinama sam na 50% pretplate samo što ovog puta ne mogu u startu da uzmem telefon za keš.
 
Ako kojim slucajem uzmem bilo koji telefon uz paket npr. Total data. u ovom mesecu, i recimo za dva, tri, četiri, meseca isplatim telefon. Da li mogu da tražim nakon isplate telefona reviziju ugovora i dobijem ponovo 50% Total Data paket? Već imam taj popust i godinama sam na 50% pretplate samo što ovog puta ne mogu u startu da uzmem telefon za keš.
Možeš ali pod uslovom da nisi iskoristio popust za reciklažu. Nemoj da me držiš za reč, ali tako mi je rekla prodavačica u jednom njihovom shopu još pre godinu i kusur dana. A moje iskustvo je da sve što kažu treba uzeti sa rezervom.
PS, i naravno, da telefon uzmeš na rate preko Mobi banke a ne preko Yettela.
 
Možeš ali pod uslovom da nisi iskoristio popust za reciklažu. Nemoj da me držiš za reč, ali tako mi je rekla prodavačica u jednom njihovom shopu još pre godinu i kusur dana. A moje iskustvo je da sve što kažu treba uzeti sa rezervom.
PS, i naravno, da telefon uzmeš na rate preko Mobi banke a ne preko Yettela.
Hvala na brzom odgvoru. Na prvu bih uradio kupovinu preko Yettela, u čemu je razlika između Mobi Banke i Yettela. Sad gledam nešto i vidim da OTP ima dil sa Gigatronom i još gomilom drugih radnji različite namene, možda sutra okrenem Gigatron da ih pitam jer daju na 24 rate.

Računica je sledeća.

1. Yettel bez reciklaže, jer verujem da bi me zakinuli ako hoću prevremeno da platim telefon i vratim se na 50%, je mesečno 4,644 na dve godine (3049 paket + 1595 tel) *24 = 111,456, od toga telefon 38200, sa reciklažom je 4,224.

2. Gigatron, 55559 rsd / 24 = 2,314 telefon + Yettel 2000 rsd = 4, 314 na dve godine.

Koliko mi je poznato Gigatron je u sklopu vladajuće državne strukture pa nisam nešto srećan, krastavac.

Iz toga sledi da je bolje da ostanem na 50% da se ne zakucavam ugovorom na još dve godine, a telefon uzmem u radnji na rate, pa ako postoji prilika da i njega otplatim prevremeno ako može.

Moje mišljenje o Yetelu je da su postali baš bzvz, koriste jeftine pilićarske trikove i koliko vidim nije nešto preterano briga o korisnicima.
 
Ne vidim zašto ne bi moglo preko Yettela, isto se može prevremeno otplatiti ugovor, ja odradio pre mesecak dana bez problema. Onda možeš preći na prepaid pa na 50% iz aplikacije ako se ne varam.
 
Ja sam trenutno na 50% popusta. Mozda mi zato nude taj Total data+ u aplikaciji za 3224 din. a Total data za 1824din. mesecno. To je vise od 50% popusta.
A šta ako neko nije na 50%, ali je dobio popust u poslovnici kada se zaključivao ugovor. Koji paketi će se onda prikazivati i po kojoj ceni?
 
Jel ima neko iskustva, ako kontaktiram sluzbu za brigu o korisnicima preko maila, gde bi im objasnio da hocu da predjem u Yettel iz A1 ali uz neki popust na paket, da li je to moguce ostvariti ili da ne pokusavam uopste :D.
 
Ako prelaziš iz A1 u jelet onda jedino da prebaciš broj u jetel ali da bude na pripejd dopuni pa da ti se nakon dva dana učita promo 50% popusta za postpejd. Oni ti ovako neće zvanično nuditi bilo šta van regularne ponude za postpejd.
 
15 dana pred datum isteka ugovorne obaveze podneseš lično zahtev za raskid uz napomenu da broj ostane aktivan na pripejd dopuni
Zašto baš tačno 15 dana..to je maksimalni zakonski rok da to urade ??
A šta će se desiti ako oni to obrade i odobre nakon samo 7 dana..da li će se u tom slučaju plaćati neki penali ?
 
Ne, već samo ti naplate sve do tvog ugovorenog datuma isteka ugovorne obaveze po ugovorenoj ceni sa ugovorenim popustima.
 
Za nešto više od 15 dana mi ističe ugovorna obaveza kod MTS-a. Prešao bi u Yettel na 50% ali me zanima da li je moguće kod prelaska odmah u poslovnici dobiti 50% ili se mora ići proverenom metodom - prelazak na prepaid pa čekanje 2 dana dok se pojavi promocija?
Da li u Yettel-u ima kao u MTS ograničavanje potrošnje(postavljanje limita u aplikaciji/pozivom korisničkom na iznos dodatne potrošnje)?
Može li se iz aplikacije ugasiti data za roming? Da li je uopšte moguće gašenje samo data rominga(da ostanu pozivi aktivni)?
Prešao bi na GO Data paket(potrebno mi je do 100min, do 20 SMS i bar 3-5GB interneta mesecno)
Trenutno sam na kombinaciji Morava paketa od 1200din i globatel backup broj (Morava ima samo 1GB interneta i Globatel mi je backup nekoliko puta godišnje kada mi zatreba više od 1GB interneta)
 
Jedno pitanje, ako neko ima iskustva..

Dobio sam u Yettelu zamenu uredjaja na osnovu neispravnosti, manje od 6 meseci je prošlo od kupovine.

Međutim, kako neispravnosti koje sam naveo prate celu edge 40 pro seriju, pa ne želim da gledam u pasulj, da li ce biti problema ili ne i kada ce se Motorola smilovati i rešiti ih, zanima me da li mogu da zahtevam drugi model uređaja, sličnog cenovnog ranga?
 
Ја сам имао проблем са Едге 40 где је отказао звучник и спикерфон (мало се и грејемо више него што треба) на црном моделу након 20 дана од куповине. Након месец дана чекања су ми одобрили замену и узео сам зелени модел, да не урекнем, ради све перфектно. Могуће да је само до тог модела али ти види шта ћеш. Не знам јел можеш да захтеваш неки други, једино ако га више немају у систему па постоји опција за то.
 
Za nešto više od 15 dana mi ističe ugovorna obaveza kod MTS-a. Prešao bi u Yettel na 50% ali me zanima da li je moguće kod prelaska odmah u poslovnici dobiti 50% ili se mora ići proverenom metodom - prelazak na prepaid pa čekanje 2 dana dok se pojavi promocija?
Da li u Yettel-u ima kao u MTS ograničavanje potrošnje(postavljanje limita u aplikaciji/pozivom korisničkom na iznos dodatne potrošnje)?
Može li se iz aplikacije ugasiti data za roming? Da li je uopšte moguće gašenje samo data rominga(da ostanu pozivi aktivni)?
Prešao bi na GO Data paket(potrebno mi je do 100min, do 20 SMS i bar 3-5GB interneta mesecno)
Trenutno sam na kombinaciji Morava paketa od 1200din i globatel backup broj (Morava ima samo 1GB interneta i Globatel mi je backup nekoliko puta godišnje kada mi zatreba više od 1GB interneta)
Popust od 50% se ne odobrava u poslovnicama. Najbolja opcija je da pređeš na prepaid pa kad se pojavi promocija u aplikaciji, odeš do poslovnice. Za net limit ne znam (valjda neko zna kakva je situacija) jer sam na total data paketu pa mi to ne treba.
 
Jedno pitanje, ako neko ima iskustva..

Dobio sam u Yettelu zamenu uredjaja na osnovu neispravnosti, manje od 6 meseci je prošlo od kupovine.

Međutim, kako neispravnosti koje sam naveo prate celu edge 40 pro seriju, pa ne želim da gledam u pasulj, da li ce biti problema ili ne i kada ce se Motorola smilovati i rešiti ih, zanima me da li mogu da zahtevam drugi model uređaja, sličnog cenovnog ranga?
Da dam odgovor:
Moze!
 
Nazad
Vrh Dno