Šta je novo?

Yettel Call centar

Nikolinica

Zapažen
Učlanjen(a)
25.03.2022
Poruke
1
Poena
21
Istekao mi je ugovor u Yettelu i odlucila sam da prebacim broj u A1. Nakon nekoliko dana dobila sam poziv iz Yettel call centra i super ponudu paket plus uredjaj ako ostanem sto sam i prihvatila, da bi me opet zvali nakon pet dana i rekli da uredjaj nije dostupan i da im je bas zao. Malo je reci da sam se iznervirala.
 
A neki drugi uredjaj da ti ponude?
 
Istekao mi je ugovor u Yettelu i odlucila sam da prebacim broj u A1. Nakon nekoliko dana dobila sam poziv iz Yettel call centra i super ponudu paket plus uredjaj ako ostanem sto sam i prihvatila, da bi me opet zvali nakon pet dana i rekli da uredjaj nije dostupan i da im je bas zao. Malo je reci da sam se iznervirala.
Zdravo,

Žao mi je što se ovo dogodilo 😕 Volela bih da popravimo stečeni utisak, pa bih te zamolila da nam proslediš broj telefona o kom je reč u privatnoj poruci, proveriću sve.

~Mila
 
1. Да ли МТС корисници фиксне телефоније могу да мигрирају у Јетел?
2. Уколико МТС корисник фиксне телефоније мигрира у Yettel фискну телефонију да ли може да буде без уговорне обавезе?
3. Колика је месечна претплата јетел фискне телефоније?
 
Zdravo,

Prenos iz bilo koje mreže, ili provajdera u Yettel je svakako moguć, na drugo pitanje ću možda odgovoriti odgovorom na treće, a to je da usluga fiksne telefonije kao zasebna usluga još uvek nije moguća i nije deo naše komercijalne ponude, ali svakako da naše usluge Hiperneta mogu biti bez ugovorne obaveze. @David.1992

~Nemanja A.
 
Da li u poslovnici mogu da kupim telefon na 24 rate preko Yettel računa.
Hvala
 
ovi iz korisničkog će ti reći da možeš, a u radnji će ti reći da ne možeš, nego da mora samo preko banke, ja sam zato i odustao generalno od cele yettel priče, em me zavlače za telefon da ga nemaju već skoro 3 meseca, em im je korisnički žali bože, kao da su pravili konkurs za ove sa IQ<50 pa njih zaposlili, niko ništa ne može pametno da ti kaže...
 
ovi iz korisničkog će ti reći da možeš, a u radnji će ti reći da ne možeš, nego da mora samo preko banke, ja sam zato i odustao generalno od cele yettel priče, em me zavlače za telefon da ga nemaju već skoro 3 meseca, em im je korisnički žali bože, kao da su pravili konkurs za ove sa IQ<50 pa njih zaposlili, niko ništa ne može pametno da ti kaže...
Zato što se ovi iz korisničke podrške bave upravo time a ne ugovorima i zavrzlamama oko popusta, plaćanja, rata itd.
Za to je najbolje da preko privatne poruke sa korisničkom podrškom na društvenim mrežama (ja sam na Tviteru, a valjda mogu i Instagram i Fejsbuk), zatražiš da te nazove neko u vezi sa sklapanjem ugovora i uskoro ti se javi neko ko zna sve fore i fazone, a takođe je ovlašćen i da ti eventualno ponudi bolje uslove od zvanično reklamiranih na sajtu. Ovi iz call centra npr. nisu za to ovlašćeni niti ih to interesuje, pa ne vredi s njima ni da razgovaraš o finesama. Oni mogu samo da ti ponavljaju ono što i sam možeš da pročitaš na sajtu. Zato zatražiš da te nazove neko ko se bavi samo time.
 
Kupila sam telefon na rate preko Yettel računa u Yettel prodavnici u TC BEO Shoping centar, bez problema i uz popust na reciklažu i Hipernet.
Znači da može, ali zavisi od prodavca.
 
Zato što se ovi iz korisničke podrške bave upravo time a ne ugovorima i zavrzlamama oko popusta, plaćanja, rata itd.
Za to je najbolje da preko privatne poruke sa korisničkom podrškom na društvenim mrežama (ja sam na Tviteru, a valjda mogu i Instagram i Fejsbuk), zatražiš da te nazove neko u vezi sa sklapanjem ugovora i uskoro ti se javi neko ko zna sve fore i fazone, a takođe je ovlašćen i da ti eventualno ponudi bolje uslove od zvanično reklamiranih na sajtu. Ovi iz call centra npr. nisu za to ovlašćeni niti ih to interesuje, pa ne vredi s njima ni da razgovaraš o finesama. Oni mogu samo da ti ponavljaju ono što i sam možeš da pročitaš na sajtu. Zato zatražiš da te nazove neko ko se bavi samo time.
Те боље услове су овлашћени да дају они агенти који нуде услугу од врата до врата. Они не баш тако ретко имају понуде које су боље од званичних, или другим речима ако тражите бољу понуду и боље услове, са њима се можете договорити. Тако је у свим фирмама, call centar одговара на сервисна питања око понуде и решава рекламације.
 
Da li postoji mogucnost naknadnog porucivanja freebuds sluski koje nisam dobio uz HUAWEI Watch GT4 prilikom kupovine?
 
@rseke to moraš da vidiš sa trgovcem, odnosno kontaktiraš Huawei.
 
Nazad
Vrh Dno