Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Kod mene radi sve ok na Supernovi i na MTS
 
Ponovo sam resetovao lozinku da bi mogao da se ulogujem, snimio ekran da se vidi stanje pa kako bude večeras, defintivno neki "glič" imaju.
 
Meni i dalje ne radi na mts optika wifi. Na mts mobilni podaci radi bez problema. Isti telefon, ista android app.
 
Yettel internet preko MTS optike, ne radi. Nisam probao preko mobilnog interneta, nije mi palo na pamet. Kakve to veze ima sad i šta su zeznuli. Znam, izdaće saopštenje da je zbog snega. 😂
 
Pored problema sa logovanjem imam i problem sa internet plaćanjem ceo dan, katastrofa totalna..
 
Evo postupak kako sam uspeo da zaobidjem problem sa logovanjem:
Na početnom ekranu idite na IPS, ulazite pomoću očitavanja lica koje radi. Prebacite na IPS pokaži i izabrete generiši novi QR kod.
Ponovo će tražiti očitavanje lica koje prolazi. Kada se kod generiše samo se vratite na početni ekran i normalno ulogujte.
Ovo radi na iOS 18.2, poslednja ver. aplikacije
 
Svaka cast ali zasto bi to neko radio. Da mi nije proradilo na normalan nacin vala bih ugasio racun.
 
Primetih sad na novom webu, kad istekne QR kod, izađe ovako:

"QR kod istekao
Molimo te da generišeš nov QR kod"
I nema više automatskog generisanja, iako i dalje traje samo 15 sekundi. TU je dugme da se generiše novi. POšto ja ovo svakako ne mogu da koristim, zanima me da li vam je sada ovo olakšalo ili otežalo prijavljivanje? Ne znam čega se igraju sa ovim. Ja tako uđem na desetak dana u nadi da će nešto možda kao da promene, dok u februaru konačno ne ugasim račun.
 
Njihova služba za prigovore je čudo. Odgovaraju na moj drugi dopis o QR kodovima posle tačno 14 dana, da slučajno ne probiju zakonski rok. TO što u odgovoru ne piše apsolutno ništa uverljivo, niti se navodi jedan jedini korak rešavanja problema, nema veze. Klasični maniri zapadnjačkie korporativne komunikacije koja je toliko sažvakana i providna. Tužno i jadno. Zamazivanje očiju i vozanje ukrug u stilu, vi ste i onako svi idioti.
 
Primetih sad na novom webu, kad istekne QR kod, izađe ovako:

"QR kod istekao
Molimo te da generišeš nov QR kod"
I nema više automatskog generisanja, iako i dalje traje samo 15 sekundi. TU je dugme da se generiše novi. POšto ja ovo svakako ne mogu da koristim, zanima me da li vam je sada ovo olakšalo ili otežalo prijavljivanje? Ne znam čega se igraju sa ovim. Ja tako uđem na desetak dana u nadi da će nešto možda kao da promene, dok u februaru konačno ne ugasim račun.
Desktop e-banking su totalno upropastili i devastirali!
Danas sam probao da platim nešto i uđem u e-banking i vidim da je to sada poluproizvod:

1. U polje svrha plaćanja su bukvalno ostavili da može samo 10-ak karaktera da se upiše.
2. Kada uđeš u transakcije više ne možeš da pošalješ potvrdu o transakciji na mail.

Kao da neko namerno hoće da ukine tu desktop e-banking aplikaciju, nekako sam navikao da plaćam sa desktopa i da sve podatke samo kopiram sa računa i nalepim ih u šablon i da kada transakcija bude izvršena da dobijem potvrdu o plaćanju na mail... ali to sada više nije moguće iz e-bankinga!
 
Ne koristim Web pristup, samo preko mobilne app, za sada je sve bolje u odnosu na staru Mobi u koju nisi ni mogao da uđeš (čuvena greška "pogrešan pin"). Osim što u utorak uveče nije moglo da se uloguje to je to, rešeno je brzo. Nije banka kojoj bih poverio platu i da mi bude izbroj br. 1 za moje potrebe (bankomati često prazni, juče nisam mogao uplatiti eur na dva mesta), ali kao br. 2 svakako je ok. Da vidite tek opcije na NLB aplikaciji, ova bi bila top.
 
@zexoni70 to sam primetio i pisao sam par postova o tome. Potvrdu mejla možeš sa stare Mobi banke preko web-a da pošalješ i tako ja radim za nalog za uplatu. Pitao sam ih za to i rekli su da nema potrebe više za tim, jer sve imaš u izvodu. Šou program. Ovo za karaktere je katastrofa i to me najviše nervira. Navodno im program ne dozvoljava više. Meni nije jasno gde su našli te programere, a sve mi više liči da su kopirali neki stari template od neke teme i njega krenuli da dorađuju. Vreme je da se menja banka ako ovako nastave.
 
@zexoni70 to sam primetio i pisao sam par postova o tome. Potvrdu mejla možeš sa stare Mobi banke preko web-a da pošalješ i tako ja radim za nalog za uplatu. Pitao sam ih za to i rekli su da nema potrebe više za tim, jer sve imaš u izvodu. Šou program. Ovo za karaktere je katastrofa i to me najviše nervira. Navodno im program ne dozvoljava više. Meni nije jasno gde su našli te programere, a sve mi više liči da su kopirali neki stari template od neke teme i njega krenuli da dorađuju. Vreme je da se menja banka ako ovako nastave.
Ma znam i ja sam ih zvao i ukazao na te dve mane ali izgleda da ih boli uvo!
Takođe i ja sam to radim uđem u staru ili mobilnu APP i onda pošaljem potvrdu, ali je totalno glupo i neozbiljno sa njihove strane da moraš da ulaziš i šaltaš se u dve do tri aplikacije da bi završio posao....
 
Pozdrav ljudi, koliko je Yettel Banka zapravo bezbedna i pouzdana za cuvanje novca tamo? Hteo bih da prebacim neka sredstva tamo i koristim proizvod stednja po vidjenju.
 
Bezbedna je i pouzdana sve dok sistem ne pukne iznenada i dođe do privremenog prestanka rada, oscilacija stanja na računu što podrazumeva fantomske minusne vrednosti ili tome slično. Tako da, shodno navedenom, lično je ne smatram sigurnom bankom, jer mi se baš u vreme otežanog podizanja sa bankomata i nedostupnosti elektronskih servisa desilo da sam jedva preneo sa avista štednje na tekući, bankomat nije mogao sve da isplati pa sam seckao tu isplatu više puta, ostavivši oko 15k na računu, ne mogavši da izvučem sve, ali sam srećom uspeo da podignem veći deo.
 
Šalju mejl kako su uveli liveness. Jupi jupi jeee! Sad za aktivaciju aplikacije na novim uređajima mora i lice da se skenira. Ne mogu da reše osnovne probleme, ali daj zvona i praporce. Imamo QR, imamo skeniranje lica, sledeće će da bude da bocnemo iglicu u prst, da utvrde DNK.
 
Pozdrav ljudi, koliko je Yettel Banka zapravo bezbedna i pouzdana za cuvanje novca tamo? Hteo bih da prebacim neka sredstva tamo i koristim proizvod stednja po vidjenju.
Pouzdana je kao i svaka druga naša banka. Slobodno prebaci sredstva u yettel, dobijaš za štednju po viđenju ubedljivo najbolju kamatu na tržištu, uz 3bank koja ima identičnu kamatu ali nema uopšte aplikaciju ni web pa se ljudi na nju ne žale kao ovde na yettel (jer nemaju na šta da se žale).
 
Samo se vi radujte tim novim opcijama koje su uveli od pre neki dan, na kraju vas čeka veća cena održavanja računa. :D Ništa me ne bi čudilo.
 
Da, i ja imam taj progresiv plus od 2014 mislim kada je krenuo, pošto mi leže plata i imam održavanje računa. :D Možda zato što imam i kreditnu karticu gde imam evre, nisam siguran. Ne znam od čega oni žive onda ako se ne plaća održavanje? Sada si me zbunio?
 
Da, i ja imam taj progresiv plus od 2014 mislim kada je krenuo, pošto mi leže plata i imam održavanje računa. :D Možda zato što imam i kreditnu karticu gde imam evre, nisam siguran. Ne znam od čega oni žive onda ako se ne plaća održavanje? Sada si me zbunio?
Od provlačenja kartica i od kredita pošto ubiše sa pozivima
 
Meni je lično veći problem svih problema što kada namestim srpski, aplikacija opet vrati na engleski, prateći podešavanje jezika u telefonu, a do poslednjeg ažuriranja nije tako bilo.
Još uvek je tako.

Poslali su mi mail sa uputstvom kako da aktiviram debitnu karticu, ali u aplikaciji nemam tu opciju.
 
Cenim da moraš da aktiviraš na starom webu, još uvek tamo postoje opcije vezane za kartice.
 
Poslali su mi mail sa uputstvom kako da aktiviram debitnu karticu, ali u aplikaciji nemam tu opciju.
Ako si obavio prelazak na Max paket kroz stari web Mobi banke, kartica još uvek najverovatnije nije ni inicirana. Samo u aplikaciji i na novom web-u kompletna promena paketa ide automatski.
 
Da li neko ima problem sa placanjem online? Master kartica.
Ne mogu da platim na TEMU recimo, odbija karticu. Isto na nekim drugim platformama putem paypala.
 
Nazad
Vrh Dno