Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Ako bi se sada otvorio YB račun, da li bi se onda plaćalo održavanje ovaj prvi mesec, pa onda od narednog kada prva plata legne na taj račun ne bi zaduživali mesečno održavanje ili odma od ovog meseca?
 
Jeste, al da će uvođenje tih opcija baš trajati nekoliko nedelja, sumnjam. Njihova podrška, koliko god ljubazna, ume da bude neobaveštena poput Koštunice.

Verovatno će pasti još jedan vikend apdejt gde će popeglati ovo što je ostalo i to je to. Najveći problem je upravljanje karticama koliko vidim.
 
Na YT klipu ima opcija da se ugasi internet placanje preko ovog switcha, ali na android app to nema, imam najnoviju verziju app sa play store.

Pogledajte prilog 457465

Ako želiš da ugasiš internet plaćanje onda jednostavno u polje za dnevni limit za internet plaćanja uneseš iznos od 0 dinara i to bi trebalo da bude to! ;) :)
 
Појавили ми се канали плаћања и лимити у опцијама када се кликне на картицу (као што је на УТ-у)...
 
Јел отплаћује неко телефон преко јетел банке? У старој апп је могло интерним преносом да се пребаци одређена или цела свота новца за отплату кредита за уређај. У новој не видим нигде ту опцију...
 
Ma ne mora ni na mejl, samo nek dopuste da se skine na telefon i rešena stvar.
 
Sa sajta:

Ono što nedostaje ovim obaveštenjima na samim stranama Yettel bank web site-a jeste datim objave istih.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ova objava je od danas, jer je objavljena na društvenim mrežama.
Dakle, staru app gase sutra. Web ostaje. A niko da se seti da su napunili deset godina. Mislim, oni da se sete. Baš na današnji dan sam otvorio račun, pošto sam pre toga video demo web. TO je stvarno tada bilo za pohvalu, malo koja banka ima demo ebank koji možeš da vidiš i osetiš pre otvaranja računa. Meni se odmah svideo.
Valjda ostane stari web dok mi ne stigne nova kartica. Kažu, sto dvadeset hiljada korisnika je prepoznalo novu aplikaciju, blablabla. Samo? Mene bi bilo blam da se gađam tim brojkama, ali šta ja znam...
Bolje da pričaju o svom jubileju, mada nemaju jadni kad...
 
S obzirom na fijasko koga su ovim potezom napravili, bilo bi suvišno o desetogodišnjici pričati. Da im budem beta tester neću, a sreća pa mi nije glavna banka, tako da iz principa ću koristit samo eBanking da poplaćam račune na klik, dok ne srede mBanking.
 
Kako su krenuli s ovim sredjivanjem koje se u principu nigde i ne pomene, verovatno ce da rese vecinu stvari do NG.

Hteli ili ne, zavrsismo svi u beta test kanalu, neka je sa srecom :)
 
Svesni su oni toga. Ja mobilnu app nisam nikad ni koristio, ovu tek mi ne pada na pamet. Beta testiranje u svetu se plaća, ali ga izgleda ovde mi plaćamo.
 
Ne znam, meni je ovo sve izgledalo prilično neozbiljno. A opet, otvorio sam račun usred ove gungule pa nemam ni pravo da se mnogo žalim.

Bilo kako bilo, mislim da i o Yettelu i o drugim bankama dovoljno govori to da i ovakva, polu-proizvod, često bagovita i sa smanjenim brojem funkcija, aplikacija im je i dalje ispred dobrog broja velikih, "matorih" banaka. Ja sem OTP-a, Inteze i Raiffa zaista ne bih mogao da navedem bolju aplikaciju, a do sad sam prošao svih 10 najvećih banaka u ovoj državi.

Mada ostalo je da vidimo web banking, tu sam ipak malo skeptičan, ipak ne mogu da kopiraju češku braću u tom pogledu pošto je njihov ebank (sudeći po login stranici) bedniji od Mobi.
 
Nego, koliko uspevam da vidim podela transakcija kreditnom karticom na rate i dalje nije moguća u novoj aplikaciji. I dalje na sve transakcije kreditnom karticom kad se klikne na detalje izbacuje da nije moguće prikazati i da pokušam kasnije. I dalje se ne vidi ime prodavca u transakcijama kreditnom karticom, nego ime korisnika. U naslovu svake transakcije debitnom lepo stoji ime prodavca, dok u naslovu transakcija kreditnom stoji moje ime i prezime. Neverovatno...Oni sutra gase staru aplikaciju, a funkcije koje su klijentima u obavezi da izvrše prema ugovoru nisu omogućili u novoj aplikaciji.
 
Čini mi se da je TB aplikacija imala beta kanal, bar sam ga ja jednom video, pa ko je voleo, mogao je da se igra. Možda bi neko fino mogao da ih tuži za nepoštovanje ugovora, lepe pare da im makne.
 
Morace i UI da srede definitivno, ovaj polu bilbord stil je skroz bezveze.
 
Primetio sam još jednu beta bolest, koja bi nekima izbiljno mogla da uzme novce ako se tako vodi. Za neka svoja kartična plaćanja preko interneta, ispred imena prodajnog mesta mi piše: podizanje gotovine...
I sad, zamišljam nekog sa start paketom, šta će se desiti sa takvim brljotinama. Kakva crna gotovina. HOće li svaki put da mu naplati po 200 ili koliko već? I to takvih transakcija baš imam i od domaćih i stranih trgovaca.
 
Primetio sam još jednu beta bolest, koja bi nekima izbiljno mogla da uzme novce ako se tako vodi. Za neka svoja kartična plaćanja preko interneta, ispred imena prodajnog mesta mi piše: podizanje gotovine...
I sad, zamišljam nekog sa start paketom, šta će se desiti sa takvim brljotinama. Kakva crna gotovina. HOće li svaki put da mu naplati po 200 ili koliko već? I to takvih transakcija baš imam i od domaćih i stranih trgovaca.
Meni za dosta plaćanja u inostranstvu debitnom karticom na POS terminalu piše podizanje gotovine. No, nije naplaćena naknada za podizanje na bankomatu u inostranstvu.
 
Ovde nema terminala, sve je online bilo i znam da ranije to nikad nije pisalo. Sve i da se ne naplati, zbunjuje jer kad prvo vidim podizanje gotovine, na tren mi nije dobro.
 
Na Lite sam, imam samo Dinu, ali na jednom prodajnom mestu mi je proknjiženo kao podizanje gotovine. Mislio sam da je do toga što sam plaćao beskontaktno, a terminal je od OTP banke koja ima tu mogućnost pa sam računao da se protokolarno tako provuklo, ali sada vidim da je do banke. Pritom, uslov je da se nešto kupi pored podizanja i to je tako svuda.
Nisam prelazio na novu aplikaciju, ovo je izgledno sistemska omaška.
 
Aj što nema potvrde plaćanja u PDF-u, nego što su blokirali i hvatanje screenshota unutar aplikacije... U staroj je mogao screenshot da se napravi.

Znači od sutra za potvrde jedino na ebank.
 
Imas Share opciju iz transakcije koja menja screenshot, nadji je u listi transakcija.

Nije neko resenje ali bar imas nesto dok ne vrate staru funkcionalnost.
 
Ne znam, meni je ovo sve izgledalo prilično neozbiljno. A opet, otvorio sam račun usred ove gungule pa nemam ni pravo da se mnogo žalim.

Bilo kako bilo, mislim da i o Yettelu i o drugim bankama dovoljno govori to da i ovakva, polu-proizvod, često bagovita i sa smanjenim brojem funkcija, aplikacija im je i dalje ispred dobrog broja velikih, "matorih" banaka. Ja sem OTP-a, Inteze i Raiffa zaista ne bih mogao da navedem bolju aplikaciju, a do sad sam prošao svih 10 najvećih banaka u ovoj državi.

Mada ostalo je da vidimo web banking, tu sam ipak malo skeptičan, ipak ne mogu da kopiraju češku braću u tom pogledu pošto je njihov ebank (sudeći po login stranici) bedniji od Mobi.
Kakvo ti je misljenje o AIK mbankingu onda? Ja do sada nisam imao ni jedan problem, ali se verovatno zbog besplatnog odrzavanja, besplatne provizije i mogucnosti dizanja na bilo kojem bankomatu prebacujem u YB
 
Sta je pregledno od app drugih banaka, yettel neplanira kako vidim(nevidim) da povecava slova, bas su presitna , nemam nij jednu app sa tako sitnim slovima . Prvenstveno me zanima raifaizen debitna ako neko ima kakva je
 
Nazad
Vrh Dno