Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Jel ce biti povecana slova u update app, ova trentuno su najsitnija od 200 app koje imam , zalio im se , dobio odgovor povecajte u telefonu, he, pa reko povecana su na max, i onda morao da im posaljem slike od MOBI Bank gde su slova i brojevi najveci od svih app i sve se lepo vidi , i njihovih minijaturnih u yettel bank.
To sa dizajnom nove aplikacije su totalno zabrljali. Sitna slova i cifre i milion podataka na jednoj stranici, potpuna konfuzija. Mnogo preglednija je (bila) stara aplikacija. Trenutno ne vidim šta je bolje u novoj, osim što su omogućili skeniranje QR koda iz galerije. Ostalo je sve isto, samo zatrpano i zatureno u menijima, u sitnim redovima i kolonama sa jednim istim fontom, pri čemu se ništa ne ističe posebno i ispada da je sve jednako važno na stranici koja se izabere i posmatra.
Loše za starije i manje snalažljive korisnike, kao i za korisnike koji imaju čak i manje probleme sa vidom.
 
Evo da prijavim još jedan "izazov" - nova aplikacija može da se aktivira tek posle 00:00 sledećeg dana od otvaranja računa, ne radi isti dan. Kažu da znaju o čemu je reč i da rade na rešavanju, mada je to vrlo ozbiljna greška jer do sad u svakoj banci sam aplikaciju aktivirao odmah u filijali, a isto je i sa Mobi aplikacijom.

Peglaće se ovo još dosta.
 
Jel Yettel banka ima mogućnost otvaranja virtuelnih kartica?
 
Sudeći po tome šta im piše na sajtu, upravljanje limitima bi trebalo da dođe u paketu sa push notifikacijama i logovanjem u web aplikaciju. A s obzirom na to da za manje od 10 dana počinje naplata SMS-ova, rekao bih da će ove ili sledeće nedelje ponovo pasti neko ažuriranje.

Elem, da li je neko od vas otvarao račun uz opciju slanja ugovora na kućnu adresu, čisto me interesuje vremenski interval - koliko je prošlo od popunjavanja podataka do slanja ugovora, a potom i do aktivacije računa. I da li to utiče na čekanje kartice, tj. da li se izrada kartice inicira popunjavanjem podataka na sajtu ili tek posle potpisa ugovora.
Uzgred, kada ti pošalju karticu dobićeš email u kome te obaveštavaju da je kartica izdata i poslata na kontakt adresu.
 
Znam ja to, danas sam svakako otišao do poslovnice jer mi se ne da da čekam nedelju dana da mi kurir to donese na noge, tako da valjda za otprilike 2 nedelje stižu.
 
Rekao bih da očekujem push notifikacije (s obzirom da uskoro kreće novi hatišerif, ovaj, tarifnik, sa haračem za SMS), verovatno i web aplikaciju. Možda i promenu limita po karticama. Plus doradu već postojećih grešaka koje imaju.

Opet, znajući njih, ne bi me iznenadilo da ne uvedu ništa a da pokvare ovo što već imaju. Mada opet, bolje i ovako korak po korak, prošle godine je Erste sve radila odjednom za 1. maj pa je to prošlo kako je prošlo.
 
Hahaha, a kako je to prošlo u Erste? MOžda je više bolelo odjednom, ali je posle bilo bolje?
A ovde, već razmišljam koje konvencije i pretke da im spominjem ako budu stvarno uveli samo QR prijavu. Mada, to deluje prilično izvesno, jer nova aplikacija traži samo broj telefona i JMBG, nikakvo korisničko ime ili nešto slično. Potpuno su obrnuli igricu. U starom sistemu je web bio takoreći primaran, jer je za otvaranje mobilne app bilo potrebno korisničko ime, sad jok. Jedino ako slučajno ne ponude prijavu putem ručno unetog koda u web.
 
Rekao bih da očekujem push notifikacije (s obzirom da uskoro kreće novi hatišerif, ovaj, tarifnik, sa haračem za SMS), verovatno i web aplikaciju. Možda i promenu limita po karticama. Plus doradu već postojećih grešaka koje imaju.

Opet, znajući njih, ne bi me iznenadilo da ne uvedu ništa a da pokvare ovo što već imaju. Mada opet, bolje i ovako korak po korak, prošle godine je Erste sve radila odjednom za 1. maj pa je to prošlo kako je prošlo.
"Rekao bih da ocekujem"...a nabroja sve sto su i oni obecali za kraj finalne faze :ROFLMAO:
 
Ne, nego nabrojah ono što su najavili za kraj leta. Push, web i promenu limita. Posle toga im ostaju i virtuelne kartice, i otvaranje računa online, upravljanje ovlašćenim licima i ugovaranje proizvoda u novoj aplikaciji (mislim da nema šanse da to odrade pre NG). Imaju još mnogo da rade.

Da je neka druga banka više bih verovao u ono što su obećali, ali ko se o mleko opeče taj i u jogurt duva pa nisam nešto siguran da će sve ovo ubaciti sutra.

Hahaha, a kako je to prošlo u Erste? MOžda je više bolelo odjednom, ali je posle bilo bolje?
A ovde, već razmišljam koje konvencije i pretke da im spominjem ako budu stvarno uveli samo QR prijavu. Mada, to deluje prilično izvesno, jer nova aplikacija traži samo broj telefona i JMBG, nikakvo korisničko ime ili nešto slično. Potpuno su obrnuli igricu. U starom sistemu je web bio takoreći primaran, jer je za otvaranje mobilne app bilo potrebno korisničko ime, sad jok. Jedino ako slučajno ne ponude prijavu putem ručno unetog koda u web.
Erste i dalje ima izuzetno tromu aplikaciju kojoj fale neke zaista osnovne funkcije koje ostali imaju, npr. uvoz IPS koda iz galerije. Ali hajde, njima nek bude opravdanje da čekaju Đorđa. Daleko su od kraja

Mislim da sve i da u početku logovaje bude samo preko QR koda, da će u nekom trenutku uvesti i mToken, ipak je to standard koji svi primenjuju i bilo bi glupo da izmišljaju toplu vodu. A inače, i u OTP se aplikacija aktivira uz pomoć broja telefona i broja računa ili broja kartice, čak se ni cifre JMBG ne unose. I Raiff ima tu opciju u aplikaciji ali su je onemogućili time što sad uslovljavaju da se pozove kontakt centar radi slanja aktivacionog koda (inače je i kod njih to išlo sve samostalno)
 
Ne, nego nabrojah ono što su najavili za kraj leta. Push, web i promenu limita. Posle toga im ostaju i virtuelne kartice, i otvaranje računa online, upravljanje ovlašćenim licima i ugovaranje proizvoda u novoj aplikaciji (mislim da nema šanse da to odrade pre NG). Imaju još mnogo da rade.

Da je neka druga banka više bih verovao u ono što su obećali, ali ko se o mleko opeče taj i u jogurt duva pa nisam nešto siguran da će sve ovo ubaciti sutra.


Erste i dalje ima izuzetno tromu aplikaciju kojoj fale neke zaista osnovne funkcije koje ostali imaju, npr. uvoz IPS koda iz galerije. Ali hajde, njima nek bude opravdanje da čekaju Đorđa. Daleko su od kraja

Mislim da sve i da u početku logovaje bude samo preko QR koda, da će u nekom trenutku uvesti i mToken, ipak je to standard koji svi primenjuju i bilo bi glupo da izmišljaju toplu vodu. A inače, i u OTP se aplikacija aktivira uz pomoć broja telefona i broja računa ili broja kartice, čak se ni cifre JMBG ne unose. I Raiff ima tu opciju u aplikaciji ali su je onemogućili time što sad uslovljavaju da se pozove kontakt centar radi slanja aktivacionog koda (inače je i kod njih to išlo sve samostalno)
Erste ne bih ni komentarisao na ovoj temi (ne znam ni da li je zabranjeno).Jeste im aplikacija mnogo bolja i modernija od stare (mada ne moze da se poredi sa Hr i CG),funkcionalnosti ok za to sto ja koristim,ali gomila bespotrebnih koraka.
Prvo mi se pojavi neka teta sa kafom,pa moram da stisnem dugme da mi otvori unos pina (skroz bespotrebno)..onda kada hocu da izadjem,ne moze na back dugme,nego opet neko posebno dugme u cosku (i da bar hoce da izadje,nego me opet vrati na tetu pa onda moram back dugme..bolje na back da me pita jel hocu da izadjem, ako mora dodatni klikovi a onda da mi zatvori sve)
 
S jedne strane, kao neko od struke, savršeno mi je jasno da ovako korenite migracije na novi sistem kad si banka umeju da traju godinama (Intesi je recimo trebalo 3+ godine da izmigrira na novu platformu uz minimum problema), a prokletstvo Yettel-a je što je technical debt u jednom trenutku narastao toliko da danas imamo to što imamo. Kad sam svojevremeno ovde pisao da delim kancelariju sa bivšim šefom supporta odatle, svi su bili u fazonu da lupam gluposti, ali sad je valjda konačno svima jasno koliko su stvari iznutra bile suštinski loše, jer nijedna banka nije imala ovoliko puno najavljenih održavanja gde su delovi sistema nedostupni krajnjim korisnicima, pa makar to bilo i preko vikenda u sitnim satima.

Koliko su puta do sada imali održavanja sistema, mogli su ceo JP Morgan da naprave od nule, ali to je što je. Lično bih voleo da nakon ove odiseje postanu prava digitalna banka, onako kako je to slučaj u EU, ali posle svega što sam video i čuo, cenim da taj film nećemo gledati. Upristojiće se to sve, biće novih funkcionalnosti tu i tamo, ali ništa epohalno što već nemaju druge banke, a onda ostaje i ljudski faktor, tj. kompletna nesposobnost support odeljenja za bilo šta što ispada iz šablona, i tu nikakva održavanja i tehnološka unapređenja ne pomažu. Živi bili pa videli za par godina na šta će sve ovo da liči. Srećno im bilo sad za vikend i da konačno već jednom vidimo celu ponudu u novom ruhu pa da iznesemo konačan sud.
 
Iskreno mislim da ljude ovde boli uvo kako je bilo pre vec kako ce da bude ubuduce.

Za support je generalno uzasno stanje, nije ograniceno samo na Mobi/Yettel.
 
Sto se mene tice,ja sam sasvim zadovoljan bio i Telenor i Mobi bankom,da ne kazem-prezadovoljan.
Prvo sto su mnoogo pre Korone bili prva online banka (i kartice i Ugovor i sve na kucnu adresu,bez odlasla u bilo koju "poslovnicu"),em to sto je sve moguce moglo kroz mBanking aplikaciju.99% banaka ni danas nema te opcije.Gomila vas i dalje obavezuje da zovete call centar kada zaboravite pin i da idete na njihov bankomat ako zelite da promenite.Mali broj dozvoljava sa kreditne na debitnu da prebacujete,sve mogu obrnuto..oni su bas ispred vremena bili,moje bar misljenje i u svoje vreme.
Ne znam sta im je ovo trebalo (aplikacija koja ne obecava nista,puba reklami i ponuda banke itd.),mogli su samo kao i do sada (bar imaju iskustva u tome) da promene logo i boju..i teraj
 
Evo sad će moj račun da napuni deset godina i da, stvarno sam sve vreme zadovoljan. Bar mene tretiraju odlično, ako se nešto zezne rešava se, nekad brže nekad malo sporije, ali me još nikad nisu ostavili bez rešenja.
Promene softvera su neizbežne, to je jasno. Ali oni ovo rade predugo. Koji je ono novembar bio, sad ću nađem mejl, kad su pompezno najavili tranziciju. Majka mu stara, za devet meseci bi dobri programeri napisali potpuno novi softver, a cenim da su oni ovo uzeli od Čeha. Pa kako li migrira neka kineska banka sa trista miliona klijenata..
Verovatno nisam dobro upućen, ali ne znam u kojoj banci možemo sve da radimo sami kao ovde. Kartice na kućnu adresu, viševalutni račun, potpuna kontrola kartica, dodeljivanje i promena pina, privremena i trajna blokata, postavljanje limita, upravljanje kanalima potrošnje i nula odlazaka na šalter. Ovih deset godina je stvarno sve bilo pesma, ne znam da li sam korisnički servis pozvao pet puta. Jesam, da mi aktiviraju Google pay, iz nekog razloga nije nudilo SMS.
Ako sve ovo nabrojano negde postoji, i da može račun da se otvori preko interneta, voleo bih da znam gde. Možda OTP, čini mi se. Svuda je nešto polovično. Ili moraš da ih zoveš hiljadu puta, ili ne može račun da se otvori online, ne može da se upravlja karticama. Evo sad ja RF mobilnu aplikaciju ne mogu da aktiviram na drugom telefonu, moram da ih zovem. Zašto, zaboga? Kakve su im to procedure?
E sad, što ovi mogu da me ukanale novim softverom, to je već posebna priča i ako se to desi, sumnjam da ću uspeti da ih nateram da nešto promene.
 
Proradila aplikacija. Ne primećujem nikakvu promenu.
 
Ne još uvek, planirano krajem godine.
A zna li se hoce li ti biti virtuelne kartice (na nacin da mozes da generises virtuelnu karticu sa novim brojem kartice, datuma isteka itd i koja je nezavisna od fizicke kartice) ili digitalna kartica. Neki su pominjali ovde i jedno i drugo pa ne znam zna li se na kraju sta ce biti.
 
Uvođenje virtuelnih kartica su pominjali ovde kao insajdersku informaciju, nisu to zvanično najavljivali iz banke. Pošto trenutno peglaju da im u novoj app prorade stvari koje im inače rade u staroj, ne bih se kladio da im je prioritet da uvedu takav novitet. A i s obzirom da ta mogućnost postoji u samo jednoj našoj banci verovatno nije jednostavno to implementirati, inače bi imali i ostali.
 
Uvođenje virtuelnih kartica su pominjali ovde kao insajdersku informaciju, nisu to zvanično najavljivali iz banke. Pošto trenutno peglaju da im u novoj app prorade stvari koje im inače rade u staroj, ne bih se kladio da im je prioritet da uvedu takav novitet.
Uz Raiffeisen iRačun se dobijaju i virtualne kartice, ne plaća se mesečno održavanje i sve se završava online - do banke ne mora da se ide...
Da aplikacija je dobra, jedino što imaju buđavi RaiPay umesto GooglePay, ali j*b*g ne može sve.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Oni zapravo hoće da imaju funkcionalnost kao u Intezi što je, da od tokenizovane glavne se napravi disposable kartica za jednokratnu ili višekratnu upotrebu, sa određenim vremenskim rokom koja nestaje kad istekne, a refund se vraća na glavnu.
 
Uvođenje virtuelnih kartica su pominjali ovde kao insajdersku informaciju, nisu to zvanično najavljivali iz banke. Pošto trenutno peglaju da im u novoj app prorade stvari koje im inače rade u staroj, ne bih se kladio da im je prioritet da uvedu takav novitet. A i s obzirom da ta mogućnost postoji u samo jednoj našoj banci verovatno nije jednostavno to implementirati, inače bi imali i ostali.
Hajde da ovo računamo kao zvanično 🤞

 
Oni zapravo hoće da imaju funkcionalnost kao u Intezi što je, da od tokenizovane glavne se napravi disposable kartica za jednokratnu ili višekratnu upotrebu, sa određenim vremenskim rokom koja nestaje kad istekne, a refund se vraća na glavnu.
Neka srede oni prvo ovo osnovno - aplikaciju/online, a i broj bankomata im je kritičan...
Raiffeisen ako se nešto desi barem imaš fizičku lokaciju gde sa odeš, veći broj bankomata, neko koristi čekove pa mu je i to plus...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno