Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024)

Skinuo novu Yetell bank aplikaciju, hocu da se ulogujem ali trazi last 4 digits od "personal number", sta je personal number?
 
Mišljenja sam da stari terminali poput Ingenico ICT 220 ne podržavaju beskontaktno plaćanje za nacionalnu Dinu (kako sam informisan, UnionPay kartice su za te firmvere nepodržane, a od njih je licencirana tehnologija) dok IPP 350 možda i prolazi. Uglavnom, kada mi bude stigla, isprobaću gde i kako se ponaša, a u neposrednoj blizini imam prodajna mesta sa raznim terminalima. U Dr Max apoteci pa recimo imaju Castles terminal, što je čak zanimljivo, jer sam ga viđao samo u pošti.
Skinuo novu Yetell bank aplikaciju, hocu da se ulogujem ali trazi last 4 digits od "personal number", sta je personal number?
Trebalo bi da je JMBG
 
Trebalo bi da je JMBG
Nije sad sam probao, ne znam jel treba skroz novi nalog da pravim, zasto nisu samo update-ovali Mobi bank aplikaciju, a ne ovako dve razlicite sad postoje..
 
@Boris Lozac ako broj telefona nije unet u formatu +3816x zato ne prihvata. Trenutno su obe aplikacije paralelno u funkciji pošto nova ima nedostatke koji se regulišu u hodu. Planirano je ukidanje mCash usluge, a to stara još uvek ima. Iz istog razloga ne planiram da prelazim, pošto trenutno čekam karticu. eBanking još uvek nije u funkciji za Yettel banku. Takođe, podignuta je minimalna Android verzija sa 4.4 na 9.
 
Meni su danas stigle i Dina i Mastercard.Totalno razocarenje u kvalitet i dizajn,ali svakako stvar ukusa.
Sada mi u aplikaciji stoje sve cetiri kao aktivne iako sam prethodne dve trajno blokirao.Pretpostavljam da nisam jedini i da je to neki bug tj da ce te stare vremenom nestati.
 
Ja radio juče, jeste Jmbg.
Iz stare Android aplikacije više ne mogu da plaćam (datum naloga zaglavljen na 14.7)
Sad sam probao isto sve kao ranije danas (sa +381..) i ovog puta je proslo, hvala.
 
Ima li neko iskustva storniranja, povrata sredstava na Dina karticu. U ponedeljak je prodavnica odobrila vraćanje robe i inicirala vraćanje novca, pa iako će proći sad već 48 sati od toga nema ništa. Znam da sa Master to ide dosta glatko ali sa Dinom još nikad nisam imao ovakav slučaj. Nadam se samo da podržava to u protokolu i da neću ući u večiti krug sleganja ramenima i čuvene rečenice: "Nismo mi nadležni..."
 
Naravno da podržava. Čekanje često i ne bude do kartice/banke, već do prodavca. To što su odobrili povrat i javili da su ga inicirali, ne znači i da su ga izvršili.
 
Treba mi info koliki je maksimalni iznos transakcije preko limita od 400.000 putem aplikacije i internet bankarstva u yettel banci? Npr. ako treba prebaciti 10.000.000 dinara na račun u drugoj banci.
 
Treba mi info koliki je maksimalni iznos transakcije preko limita od 400.000 putem aplikacije i internet bankarstva u yettel banci? Npr. ako treba prebaciti 10.000.000 dinara na račun u drugoj banci.
Limit od 300.000 određen je kliring i instant platnim sistemom, a sve preko toga ide u RTGS i čeka se na realizaciju naloga. Ako je potrebno da kod primaoca legne odmah, prerasporedi veći iznos na instant naloge po 300.000 dinara pa ih ponovi. U često postavljenim pitanjima nisu navedeni limiti za dinarska plaćanja pa je nepoznato da li ih ima ako uopšte postoje, već samo po karticama.
Ima li neko iskustva storniranja, povrata sredstava na Dina karticu?
Čekaš tri radna dana da se novac vrati do banke, a onda da ga banka ručno proknjiži. Koliko je ažurna služba za kartice Mobi banke, to mi nije poznato, ali računaj još barem tri radna dana. Imao sam storno transakciju zbog duple naplate na Dinu u Komercijalnoj i pare su vraćene posle 4 dana.
 
Limit od 300.000 određen je kliring i instant platnim sistemom, a sve preko toga ide u RTGS i čeka se na realizaciju naloga. Ako je potrebno da kod primaoca legne odmah, prerasporedi veći iznos na instant naloge po 300.000 dinara pa ih ponovi. U često postavljenim pitanjima nisu navedeni limiti za dinarska plaćanja pa je nepoznato da li ih ima ako uopšte postoje, već samo po karticama.
1721215427570.png

Nemam uslova da probam sad da uplatim 300.000 ili 400.000 pa posle još toliko, ali po ovome što vidim u aplikaciji, stoji da je dnevni limit 400.000 po kanalu (mobilno/internet) RTGS. Teorijski, mogao bih 800.000 dnevno. Mene zanima da li je neko preko tog limita tražio od banke da mu odobre i koji je maksimum po jednoj transakciji (naravno ne instant)?
 
Poslednja izmena:
  • Like
Reagovanja: uji
Pogledajte prilog 450552

Nemam uslova da probam sad da uplatim 300.000 ili 400.000 pa posle još toliko, ali po ovome što vidim u aplikaciji, stoji da je dnevni limit 400.000 po kanalu (mobilno/internet) RTGS. Teorijski, mogao bih 800.000 dnevno. Mene zanima da li je neko preko tog limita tražio od banke da mu odobre i koji je maksimum po jednoj transakciji (naravno ne instant)?
Jasno. Proverio sam i ja sad ovo upravo u ličnim podešavanjima, tako da dnevno možeš maksimalno da pustiš 800.000 (na eBankingu i mBankingu po dva instant naloga, ukupno 4). Jedino da pitaš preko chat-a ili pozoveš call centar da li postoji mogućnost da odobre povećanje dnevnih limita za dinarska plaćanja na maksimalni. Za mCash sam već pitao i ne može više od 30.000, odnosno mesečnih 115.000, a i planirano je da se ukine. U Rajfajzenu su probali da mi povećaju e/mBanking za fizičko lice, iako sam tražio povećanje po biznis kartici i ne može više od tih maksimalnih koji se uvećavaju 7 dana od puštanja naloga za prenos u istoj satnici (sms otp 150k, jednokratna lozinka 150k, pin 300k, biometrija 300k i mobilni potpis 300k).
 
Poslednja izmena:
Treba mi info koliki je maksimalni iznos transakcije preko limita od 400.000 putem aplikacije i internet bankarstva u yettel banci? Npr. ako treba prebaciti 10.000.000 dinara na račun u drugoj banci.

Nije iz Yettel banke, ali jeste iz dve druge. Kada imaš transfer preko limita, zoveš call centar, najaviš transfer i odobre prenos za prvu narednu transakciju. Mislim da je u Intesa pored "prva naredna" bilo i vremenski ograničeno na taj kalendarski dan tj do ponoći.
 
^ da, tako je kod Intese, do ponoći. Imati u vidu da podizanje dnevnog limita nema uticaja na mesečni limit. Dakle, može da se desi da tom jednom transakcijom udariš u mesečni limit, i eto novog problema (ovako je kod Intese).
 
Prosle godine u Raiffu bio u poslovnici da podignem limit za jednu transakciju, prebacivao 3M na svoj racun u Unicreditu.
Odradio bez problema transfer preko ebankinga, ako se dobro secam mislim da je usledio jedan poziv, cisto da potvrde transakciju i uspesno je proslo sve.

PS: Nije bilo nikakve provizije i slicno.
EDIT: iznos.
 
  • Like
Reagovanja: uji
Mislim da sam jednom pitao za limite (prilikom poziva call centra za neku drugu stvar) i da su mi rekli da postoji mogucnost resetovanja limita (nisam trazio,ali ne kosta da se raspitas) tj ukoliko dodjes do granice dnevnog limita,da pozoves da ga resetuju.
 
  • Like
Reagovanja: uji
@scylla da li ti je tad stajao niži limit za taj kanal? Pošto mi je tada savetnica povećala na 2M za mBanking pin i imam svoj potpisani primerak, ali ostalo je isto 300k.
 
Uh, ne secam se iskreno.
 
Izjavili su da će izdavati digitalizovane kartice (mobile wallet-friendly) po uzoru na iRačun RF, i sa tim bi trebalo da krenu koliko već sad krajem jula. Ovde se radi o virtuelnim karticama za onlajn plaćanja po uzoru na Intesu.
 
Virtuelne kartice su mnogo dobra stvar pogotovu u danasnje vreme. Koristim ih kod druge banke a nije RF. U slucaju da si placao sa njom na nekom neproverenom sajtu, ne moras da blokiras glavnu karticu vec samo nju. A uvek mozes da je "zamrznes" da ne bude aktivna stalno, vec samo pri placanju.

Nadam se da ce biti tako resenje i u Yettelu a ne virtuelna kartica koja bi zamenila fizicku, sa tim se nista posebno ne dobija.
 
Samo jedno naglas razmišljanje. Reklamiraju eko kartice, a ovamo reklamiraju sipanje goriva i plaćanje tim istim karticama. A gorivo je baaš zelenoooo...
 
Ma ja ne podržavam ni jedno ni drugo, znam da je EV još gore, ali to licemerstvo je užasno.
 
I support the (insert current thing here).

To je trenutno trend u svetu.
 
Kako da predjem na Progresiv 5 plus ako već imam tamo platu? Koliko vidim Master je za dzabe da ne bi plaćao na Starteru.
 
@Nista opcije (tri vodoravne crte u gornjem levom uglu), katalog ponuda, tekući računi, Progresiv > počni da koristiš i od 1. avgusta bićeš prebačen
 
Nazad
Vrh Dno