Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Za stednju po vidjenju u dinarima koliko se mesecno dobije kamate na recimo 10.000 dinara?
I da li moze stednja mesecno ili mora godisnje?
 
33.33 dinara mesečno, gleda se svaki dan (dakle, ne mora ni mesečno ni godišnje).
 
Kada u aplikaciji odem na stednji po vidjenju, i prikaze mi njihov automatski reprezentativni primer na 100k din, piše iznos kamate nakon 12 meseci: 2.204 din.
Da li je to neka greska, ili ja ne umem da izracunam?
Ili su nesta promenili? Ako je 4%, trebala bi kamata biti 4k din ?
 
Oni računaju da ti vremenom povlačiš deo para
 
  • Like
Reagovanja: s5p
Zašto mi je u kalkulatoru unutar mobilne aplikacije prikazan manji iznos kamate, kao da se obračunava 2% umesto bonus kamatna stopa od 4%?

Kod štednje po viđenju, iznos kamate koji će biti primljen zavisi od iznosa novca koje klijent drži na računu, vremenskog okvira, tj. trajanja štednje i primenjene kamatne stope. S obzirom da se radi o proizvodu koji omogućava dodavanja i povlačenje sredstava u toku korišćenja, da proizvod nema rok trajanja, postoji neograničeni broj mogućih rezultata u zavisnosti toga na koji način klijent upravlja sredstvima. U skladu sa ovim ograničenjem, a u cilju informisanja klijenta o iznosu kamate koji će da dobije posle određenog vremenskog perioda, Odlukom o uslovima i načinu obračuna efektivne kamatne stope i i zgledu i sadržini obrazaca koji se uručuju korisniku je propisan način na koji se prikazuje ekektivna kamatna stopa kod ove vrste štednje: pretpostavlja se da će klijent svakog meseca povlačiti 1/12 uloženog novca i smanjivati svoju glavnicu na koju se kamata obračunava. Iz tog razloga je iznos koji vidite na aplikaciji manji. Naravno, ukoliko novac ne povlačite, pored toga što će vam biti obračunata kamata na inicijalno uloženi novac, imajte u vidu da se i iznos kamate pripisuje položenom iznosu štednje pa i na taj iznos dobijate kamatu ukoliko ga ne podižete
 
  • Like
Reagovanja: s5p
Jel za kreditnu (interesuje me ako se koristi na odloženo do 30 dana) dolazi obaveštenje za prethodni mesec koliki je dug? I kad to stiže?
 
Jel za kreditnu (interesuje me ako se koristi na odloženo do 30 dana) dolazi obaveštenje za prethodni mesec koliki je dug? I kad to stiže?

Odloženo je do 45 dana, pošto je rok plaćanja 15. u sledećem mesecu. Ne stiže obaveštenje. Iznos možeš videti u izvodu pod stavkom Iskorišćeni limit i dospele rate ili na starom Mobi Banka webu pod stavkom Revolving potrošnja i dospele rate. U novom Yettel Bank webu ta stavka ne prikazuje tačan iznos, a u mobilnoj aplikaciji ta stavka i ne postoji. U Mobi Banka webu, iznos za prethodni mesec je obično vidljiv prvog radnog dana u narednom mesecu, dok je izvod vidljiv u aplikaciji Yettel Bank par dana kasnije.
 
Neprijatno sam iznenađen činjenicom da Yettel banka nije u sistemu IPS Prenesi ( plaćanje na račun preko unosa mobilnog telefona ). Da li postoje neko razumno objašnjenje zašto nisu implementirali ovaj servis ?
 
Oni ntrenutno ne znaju gde biju i kako se zovu od milion problema u softveru i tranziciji koja će trajati, pa me ovo uopšte ne iznenađuje. Hteli su ovo da uvedu u starom softveru, video sam tu opciju u demo nalogu, a u novom nema ni govora o tome.
 
Oni imaju najveću glupost koji su mogli da smisle: ako nekome dam broj svog tekućeg računa, automatski sam mu dao i broj mobilnog telefona! Zašto?
Zato nikad neće biti moja primarna banka.
 
Ako se nešto nije menjalo, ovo nije sasvim tačno. Broj računa je mogao da bude broj telefona, potpuno i samostalno odabran, ili nasumično odabran. Moj
račun je potpuno odabran broj, ja sam odlučio koji će broj da bude.
 
Ja to nisam znao da je moglo da se bira... Niisu mi rekli...mada nije mi neki problem ni ovako...
 
Svako ko je račun otvarao online, imao je tu ponudu. Bar je tako bilo u starom sistemu, sad me opet ništa ne bi iznenadilo.
 
Zavisi to sve od filijale, ja kada sam otvarao Lite prošle godine u jednom gradu gde postoji samo jedna Yettel prodavnica rekao sam radnici da ne želim da mi broj računa bude broj telefona i da želim da biram, da bi mi ona rekla "to tako ne može, sistem to ne dozvoljava".

U prevodu nije joj se dalo bakćati da kuca brojeve računa dok ne nađe neki koji je slobodan, a koji sam ja birao (a čim sam ušao u prodavnicu rekao sam da sam proces započeo online i da sam došao samo da dovršim tačnije da potpišem dokumentaciju, ali to kod nje nije moglo te je ona inicirala otvaranje računa - valjda imaju neki target ako samostalno otvore račun).

Pritom mi je rekla da potpis mora biti u onom formatu "Prezime - Inicijal imena" ili puno preuzme i puno ime (ili obrnuto), nakon što sam se potpisao kako sam ja hteo (i kako mi je u ličnoj karti).

Od dokumentacije sam dobio samo informativnu ponudu (da, samo to, nikakav ugovor, opšte uslove, itd.).

Na moje insistiranje da bi trebalo da može da se otvori račun, a da se bira broj dobio sam samo čudan pogled i famozno "sistem neda".

Račun sam zatvorio kroz dva dana iz aplikacije i iskreno ne znam da li ponovo da ga otvaram.

Mogli bi da naprave otvaranje računa online kao Raiff, OTP, ProCredit, itd..
 
Da li postoje neko razumno objašnjenje zašto nisu implementirali ovaj servis ?
Imaju svoj ekvivalent u vidu usluge zvane "plati na broj mobilnog". Nije baš isto, ali postojalo je još u bivšoj Telenor banci, mnogo pre nego što je NBS uvela sistem Prenesi, a i uopšteno IPS, pa verovatno ne žele da odustanu od svoje originalne ideje. Imali su ranije i "plati na imejl", ali od toga su odustali.

Naravno, sve to pokriva odlazne transakcije. Za dolazne se verovatno uzdaju u to da je većini broj računa jednak broju telefona.

S tim u vezi, potvrđujem da je koliko pre dva meseca mogao da se odabere proizvoljan broj računa. Bilo je, međutim, više ažuriranja usput, pa je moguće da je ukinuto. Najnoviji snimak (ovde, od 46. sekunde nadalje) prikazuje kao da postoje samo dve opcije: broj telefona i automatski generisan broj. Svakako nije obavezno da bude broj telefona.

Mogli bi da naprave otvaranje računa online kao Raiff, OTP, ProCredit, itd..
Baš sam razmišljao na tu temu, ali pretpostavljam da nemaju kapacitete za to, a Yettelove poslovnice su prilično rasprostranjene i ne čeka se dugo.
 
TO je ddaleko od ekvivalenta. Najveća uplata je mogla da bude 5000, i samo u okviru banke. Kao što rekoh, planirali su u starom softveru da uvedu NBS-ov sistem, tragove toga sam viđao, ali sad jok. A na televiziji sinoć viđam pet novih reklama za banku, za bank max paket. Eh, da su malo od tih novaca uložili u dobre pprogramere...
 
Ozbiljno? Reklamiraju kao da može... "Poseti najbližu Yettel prodavnicu."
 
Može u svim Yettel poslovnicama koje imaju savetnika Yettel banke.
 
Čudno mi je to iskreno, ionako samo očitaju ličnu kartu. Ja kad sam otvarao nisam ni razmišljao gde idem, neprijatno bih se iznenadio da su me odbili. Ali gledam sad, stvarno po ovom spisku ispada da sam bio u radnji u kojoj ima savetnika, iako je bilo malo mesto, a u tom trenutku je samo jedna devojka i radila. Malo mi je karta i nelogična, ispada da npr. Vranjanci moraju u Leskovac da bi otvorili račun, iako u Vranju ima čak i bankomat (može na Guglu ga se nađe slika, a i ovde je na spisku bankomata). S druge strane, savetnika imaju neka manja mesta koja su pritom i znatno bliža drugim većim mestima.
 
Pa imaju obicno neki cosak u radnji gde je radnik za banku.
Inace ja kad sam 2016 otvarao racun mogo sam da biram koji ja ocu broj,svi kecevi su bili zauzeti pa sam uzeo sve dvojke,i dan danas me pitaju da nije neka greska kad dajem racun😂
 
Ja sam otvorio 21.02. račun i stavili su mi broj telefona u srednji niz cifara. Niko me ništa nije pitao. Otvaranje računa je trajalo 10 min i zaista nije cimanje. Zamerka mi je ovo čekanje na kartice 15-20 dana bez mogućnosti da koristim digitalne verzije kartica.
 
Ja sam otvorio 21.02. račun i stavili su mi broj telefona u srednji niz cifara. Niko me ništa nije pitao. Otvaranje računa je trajalo 10 min i zaista nije cimanje. Zamerka mi je ovo čekanje na kartice 15-20 dana bez mogućnosti da koristim digitalne verzije kartica.
Ranije se sve radilo na daljinu,ja sam preko sajta online sve odradio,stigla kartica i ugovor da potpisem na kucnu adresu posle mozda desetak dana.
 
Nego, stvarno mi nisu jasni. Ne mogu mesecima da srede aplikaciju i odrade neke korisne stvari, ali zato su namestili sistem da na svakih nedelju dana tačno u minut od ubacivanja kartice u digitalni novčanik (u mom konkretnom slučaju na smartwatchu), ako niste koristili tu karticu na tom uređaju konkretno, stiže prve nedelje SMS: "Podsećamo vas da je pre 7 dana Vaša kartica **** povezana na Google Pay...blabla". Druge nedelje, opet tačno u minut: "Zaboravili ste karticu? Nema problema!...blabla". Čekam novu poruku za nedelju dana u 11:17. Aman zaman :ROFLMAO:
 
Moguće je da stvarno u poslovnicama nemaju izbora, pošto su još neki to prijavili, ali definitivno ne mora ako započneš otvaranje preko aplikacije.


Jeste, šteta što su to ukinuli ako stvarno ne može u svim prodavnicama da se potpiše ugovor. Ja sam onda imao sreću što mi je adekvatna radnja blizu.
To i jeste bila prednost telenor banke i u tome su bili jedinstveni,na tome su najvise klijenata i stekli,i mene je to privuklo jer nisi morao nigde da ides nego sve online,to sto su promenili nema nikakvog smisla.
 
Ova iskustva o kojima pričate sa otvaranjem računa mi zvuče kao, štajaznam, 2006 godina. Da mi neko priča, ne bih mu verovao. Račun otvoren u noći 10. septembra 2014. Sve završeno online na webu, odabran broj računa, paket usluga... Izašlo samo da u Telenor prodavnici potpišem ugovor. Otišao u Telenor, dobar dan, dobar dan. Devojka za tri sekunde pronašla moj zahtev, pročitala mi, pitala da li je to sve tako, potpisao, ona kliknula dvaput ovde, triput onde... Gotovo! DOk sam stigao kući, račun je bio otvoren i na njemu tri nulice.
Kakvi savetnici, kakve određene poslovnice i ostale PM.
Moglo je da se otvori bukvalno bilo kad, bilo gde. Sve ljude koje sam praktično doveo u banku su do 2021 otvarali račune na daljinu, potpisivali ugovore na daljinu preko kurira. Ovo sad zvuči tako 15 godina unazad. Baš se digitalizuju, nema šta.
 
Ova iskustva o kojima pričate sa otvaranjem računa mi zvuče kao, štajaznam, 2006 godina. Da mi neko priča, ne bih mu verovao. Račun otvoren u noći 10. septembra 2014. Sve završeno online na webu, odabran broj računa, paket usluga... Izašlo samo da u Telenor prodavnici potpišem ugovor. Otišao u Telenor, dobar dan, dobar dan. Devojka za tri sekunde pronašla moj zahtev, pročitala mi, pitala da li je to sve tako, potpisao, ona kliknula dvaput ovde, triput onde... Gotovo! DOk sam stigao kući, račun je bio otvoren i na njemu tri nulice.
Kakvi savetnici, kakve određene poslovnice i ostale PM.
Moglo je da se otvori bukvalno bilo kad, bilo gde. Sve ljude koje sam praktično doveo u banku su do 2021 otvarali račune na daljinu, potpisivali ugovore na daljinu preko kurira. Ovo sad zvuči tako 15 godina unazad. Baš se digitalizuju, nema šta.
Pa bas to je cudno,krenuli su kao online banka a sad sve obrnuto,mozda je bilo zloupotrebljavanja pa su morali da batale taj pravac sta znam.
 
Nazad
Vrh Dno