Šta je novo?

Yettel.bank ex Mobi Banka (2024 / 2025)

Da li nekome kasni racun na klik za EPS u NS? Uvek izgleda salju poslednjeg dana
 
Bilo bi lepo da im pišeš kroz zahtev u app/sajt, da vidimo da li ćeš dobiti isti odgovor... 😄
Svakako, što ih više ljudi bude smaralo, možda i primete i promene nešto.

Pisao sam im, čekam. Mada sad vidim i da je za USD dosta bolji kurs od onog kalkulatora na sajtu Mastercarda. Tako da ispadne negde bolje negde lošije...
 
Koliko treba vremena da kurir donese ugovor za tr da se potpise
 
Ja sam morao u Yettel radnju, nije bio opcije donosenja ugovora.
Pa mislim preko aplikacije sam majci pokrenuo postupak i na sajtu pise da jos nije kreiran racun pa mi je chat podrska rekla da ce da kurir donese pa samo da potpise i bice aktivan e sad, ja sma isto tako probao jos 14 septembra mislim ali sam iso do poslovnice 23.9
 
Pa mislim preko aplikacije sam majci pokrenuo postupak i na sajtu pise da jos nije kreiran racun pa mi je chat podrska rekla da ce da kurir donese pa samo da potpise i bice aktivan e sad, ja sma isto tako probao jos 14 septembra mislim ali sam iso do poslovnice 23.9
Ako sam ih dobro razumela ako je preko Yettel.Bank nove aplikacija otvoren racun mora u poslovnicu/prodavnicu da se ide da se potpise ugovor, a ako je preko Mobi onda moze kurir. Sad valjda se za kurira moze cekati oko 7-10 dana ali to nisam zaista sigurna. Ja sam isla do Usca (rade od 10-18h) i potpisala sve tamo u par minuta. Samo sad cekam kartice vec dve nedelje 🙄
 
Jel realno da za povracaj novca naplacuju naknadu?
 
Ako sam ih dobro razumela ako je preko Yettel.Bank nove aplikacija otvoren racun mora u poslovnicu/prodavnicu da se ide da se potpise ugovor, a ako je preko Mobi onda moze kurir. Sad valjda se za kurira moze cekati oko 7-10 dana ali to nisam zaista sigurna. Ja sam isla do Usca (rade od 10-18h) i potpisala sve tamo u par minuta. Samo sad cekam kartice vec dve nedelje 🙄
Mislim da je meni trebalo jedno 15-17 dana za karticu, a za ovo stvarno ne znam mucni su mnogo ali icicemo do poslovnice nije prob al kako mogu da se reklamiraju kao skroz digi banka kad idalje moras do nje :)
 
"Ujedno, želimo da vas obavestimo da ćete od sutra biti u mogućnosti da koristite i novu Yettel Bank web aplikaciju."
Veseli se, kućni domaćine...
Noćas radovi, pa će sutra da vidimo.
 
Dobro jutro, i doviđenja na ovoj temi. Neki će konačno moći da odahnu jer više neće čitati moje poruke, a mogu i da se raduju.
Stigao je novi web. Prijavljivanje je samo QR kodom. Iako sam se uspešno prijavljivao i na GOogle poruke i na Whatsapp, ovde jednostavno ne mogu. Kod traje samo 15 sekundi. Učinili su sve da ljudima maksimalno otežaju. Svaka čast. Zakucali su poslednji ekser, ili, zabili su mi prst u oko, ako je tako slikovitije. I ne samo meni.
Slepi, slabovidi, ljudi koji imaju tremor ruku, ljudi koji čak ne mogu ni da koriste pametne telefone jer imaju motoričke probleme pa ne mogu ni da dodiruju ekran, niko od navedenih kategorija se neće prijaviti. Programeri iz srednje ETŠ koji su ovo radili verovatno nikad nisu čuli za standarde pristupačnosti, za WCAG, za drugo i drugačije od sebe. Važno je samo da je lepo, fensi i šmensi, da blješti i šljašti. Koga briga što neka hiljada korisnika neće moći više da koristi online banku. Digitalna banka koja ne razmišlja apsolutno ni o čemu, a zna kakve korisnike ima (znam da zna), treba da nestane.
Pisaću im prigovore, organizovaću ljude da ih bombardujemo mejlovima, pozivima, ali unapred znam da ih neće biti briga. Ironijom sudbine, trenutno radim za američku firmu koja se bavi pristupačnošću sajtova. Znam da od sledeće godine EU uvodi zakon o pristupačnosti weba, ali u YB nisu čuli za to, iako je njihova matična banka u EU.
Sreća je što YB nikom nisam preporučio ove godine iz navedenih kategorija, jer da jesam, bilo bi me sramota. Bila je ovo banka koju nijedna druga nije mogla da mi zameni, niti će, iako ću morati da je zamenim. Sve će to biti neke bledunjave kopije onoga što sam imao poslednjih deset godina.
Pa eto tako, uzdravlje. Ja vas više ne bih zadržavao.
 
Ovo je fijasko. Po indikativnoj ponudi na novom web-u naknada obrade zahteva za kreditnu karticu je 7000 dinara. Niko nije lud da pristane na taj trošak!
 
Stari web i dalje radi, valjda dok ne srede ovu tragediju.
Ceo odeljak sa upravljanjem karticama fali, na primer.
Bitno da mi je baner za Bank Max preko pola ekrana.
 
Nisam ni premetio da ima nov web... imam snimljen link za stari i očekivao sam da će tu biti nova aplikacija. Iznenadio sam se kada sam zatekao staru.
Tek sad sam shvatio da ima dva linka. Za novu https://online.yettelbank.rs/ i za staru https://online.mobibanka.rs/ i oba trenutno rade.
Malo mi je nezgodno da koristim aplikaciju na mobilnom da bi pristupio aplikaciji na webu. Pokušavam da shvatim smisao, ali za sada mi ne ide. Kad sam se već ulogovao na mobilni, verovatno ću tamo odraditi šta sam želeo.
Takođe, 15 sekundi refresha QR koda mi je malo. Prvi put mi je baš istekao link dok sam na telefonu prihvatio, pa sam morao ponovo, samo brže. Drugi QR se u međuvremenu pojavio ali sam dok sam sve odradio bio pri isteku 15 sekundi, pa onda sačekao treći i čim se pojavio brzo sam skenirao i odradio login.
Nisam zadovoljan ovakvim rešenjem.
Da li neko zna kako se u novom webu skida spisak transakcija? Ovo sam redovno radio na staroj aplikaciji da bih pratio svoje finansije. Imam lokalno sačuvane sve transakcije od 1. januara 2020. i glupo mi je da sad prekinem import ako nema više te opcije.
 
Čuo sam se sa operaterom. Trentno ne postoji opcija za download transakcija na novom webu. Uputili su me da koristim download izvoda iz mobilne aplikacije. To nikada nisam koristio i sada sam probao da vidim kako izgleda. Kad uradi download, ne nudi da ga otvoriš i pogledaš. Ne znam ni gde je uradio download u mobilnom (verovatno u download folder).
Ima opcija da se čekira da izvod stiže na mail, ali kad čekiraš samo iskoči obaveštenje "Ako želiš da ti mesečni izvodi stižu na mejl, piši na [email protected] ili pozovi 063/9005". Stvarno čudno rešenje.
 
Skini bilo koji ok File manager, imace sekciju documents, ako ne izbaci odmah imace neku verziju Recent ili Last Week kao kod mene, to sto skines bude prva stvar
 
Ma znak kako da dođem do fajlova na moblnom (u Downloads je fajl). Nego to mi ne služi puno fajl na mobilnom telefonu. S vremena na vreme, sednem za računar, uradim download transakcija u XLS ili CSV i ažuriram svoje podatke. Ako mi ukinu stari web, moraću da se snalazim. Na primer, da uradim download PDF izvoda na telefonu, pa da prebacim na računar taj PDF, pa da uradim neki extract PDF u neku verziju sa kojom može da se barata, i onda to da importujem u svoje podatke. Radim to, možda jednom mesečno, ali ne sviđa mi se što mi se zakomplikovalo bez razloga. Download podataka na računar u neki normalan oblik mi je nešto što bi trebalo da postoji.
 
Hahahahaha, pa ovi nas sprdaju. QR kod od 15 sekundi i error 500 kod pokušaja brzi gonzales logovanja, dakle svakako bar u ovom trenutku ne radi.

Ja sam se nadao da će konačno ubaciti sve opcije u novu mobilnu aplikaciju, a umesto toga ćorak...
 
  • Like
Reagovanja: uji
Ko nema otisak, ne može ni da stigne da se uloguje, osim ako nema poprilično brzu motoriku.
 
Ja ovo ne kontam,jel meni sad sta treba dva telefona da bih skenirao ovo?😂
 
Uspesno sam se prijavila pomocu QR koda u roku od 15 sekundi, ali mi je znacajno pomoglo sto imam FaceID. Slazem se da je 15 sekundi za QR kod prekratko i da bi trebalo dodati dugme Prijavi se (ispod Registruj se), kao i onda omoguciti da 2FA kod stize na e-mail. Na primer, moze se desiti da neko zeli da se uloguje na web, ali mu je telefon u drugoj sobi, ili, u gorem slucaju, da mu je telefon ukraden pa zeli da blokira kartice. S obzirom na to da jos uvek nisu sve opcije, ukljucujuci kartice, dostupne na webu, nadam se da ce ga dodatno unaprediti.
 
Pazi kad nisam se setio opcije ako ti ukradu telefon.
Možeš da zoveš banku da ti blokiraju kartice i to je to. Nemaš više opciju da sam to uradiš, što je po meni loše.
 
Nazad
Vrh Dno