Šta je novo?

Xiaomi novembarska akcija

einstein

Čuven
Učlanjen(a)
19.12.2001
Poruke
1,294
Poena
660
Jel neko pokušao da iskoristi ovo? Ja sam se prijavio ali nisam dobio nikakav odgovor od njih.
 
Ja sam pokušavao juče više puta, server je za sve moguće kombinacije input-a bacao grešku (HTTP 500).

Danas sam uspeo, ali sam ostao bez nekog potvrdnog mejla, samo ono što je izašlo kao obaveštenje nakon submit-a forme.
 
Da, ja nisam uspevao u nedelju, nije hteo submit da prođe (bukvalno nema response-a) a onda mi je juče prepodne prošlo, isto tako, samo obaveštenje. Pisao sam na onaj email prijava ali nikakav odgovor za sada
 
Bila je ista stvar kada sam uzimao 11T Pro pre cca mesec dana, prijavio sam se preko obrasca na sajtu, dobio potvrdu, a mejl potvrde je stigao nakon nekih 2 dana možda, a poklon par dana posle mejla potvrde. Kontam da im je sada veća gužva oko toga pošto je ova BF akcija za 11 Lite 5G NE bila zaista odlična.
 
Al smešno je da im toliko treba :oops: pa jedan čovek to da radi mislim da bi išlo brže.
 
Ok, sad sam dobio email objašnjenja. Oni šalju email kad imaju spreman poklon (nema uobičajenog "subscribe" email-a da znaš da si se prijavio).
 
Najbolje je da podesite svoja očekivanja sa tim poklonima da ne očekujete ništa instant. To sam naučio još kad su pre par godina druge neke radnje uz belu tehniku davale poklon espreso aparat. Tad sam se načekao, ali sam dočekao.

Razlika je sad samo što ništa "ne čekam", kad stigne - stiglo je. Niti mi gori pod nogama za sat i wireless sluške. Tolike godine živeo bez istih. :D
 
Najbolje je da podesite svoja očekivanja sa tim poklonima da ne očekujete ništa instant. To sam naučio još kad su pre par godina druge neke radnje uz belu tehniku davale poklon espreso aparat. Tad sam se načekao, ali sam dočekao.

Razlika je sad samo što ništa "ne čekam", kad stigne - stiglo je. Niti mi gori pod nogama za sat i wireless sluške. Tolike godine živeo bez istih. :D
Ma ne gori ni meni, samo mi je neverovatno da im je ovako loše odrađena ta komunikacija sa korisnicima. Pa ja da tako pravim aplikaciju na poslu otpustili bi me :D
 
To se slažem, sve je zbrzano samo za potrebe ovog Black Friday-a... Teoretičari zavere bi rekli da su to namerno uradili ne bi li ljudima do*izdelo i odustali od poklona 😁
 
Od mene jedan veliki minus i za Xiaomi Srbija i za MTS.

Xiaomi Srbija do pre dan ili dva je držao pogrešan link za registraciju na baneru/reklami za promociju akcije na MTS sajtu, tj. bio je link do zvaničnog Xiaomi sajta. Pored toga nigde nisu naveli da se poklon naknadno čeka nego da se dobija uz kupovinu, drugim rečima kupim i dobijem poklon odmah.

MTS, ništa nisu znali o akciji, ni da li traje, ni da li poklona ima na stanju (pošto mi je agent više puta naglasila ,,dok ima zaliha" što ne piše nigde po reklamama) , ni gde se registruje, ama baš ništa. Ozbiljnost nula. Šlag na tortu je bila MTS podrška koja me ubeđivala da treba da se prijavim na mejling listu na Xiaomi Global sajt xD i da je to ta ,,registracija (verovatno)".

Pored ove akcije sam tražio još neke dodatne ugovore i kupovine koje mi na kraju nisu odobrili, pod geslom ,,to je novi korisnik", a ugovori na mene, koji sam MTS postpejd/ugovor korisnik skoro 20 godina - 2 godine na TELENOR-u (prenet pa vraćen isti broj) i još nemali broj nekih besmislenih uslova koji nigde zvanično nisu navedeni.

...

Nakon svog mrcvarenja odbio sam potpisati obnovu ugovora uz 11t... MTS menjam po isteku ugovora a čini mi se da i Xiaomi čeka slična sudbina i ako samo njihove telefone koristim još od modela Redmi 1S.
 
To ti je kao da se ljutiš što je Pink na reklami za Donesi tačka com napisao pogrešan broj telefona. Na sajtu Mi Srbija je jasno naveden link na kom treba da se prijavi.
 
^ Nije kriv taj koji je pogrešio i pogrešno informisao kupca, kriv je kupac ;).

Sve najbolje...
 
Na kraju tako ispadne kod nas. Kao u onoj temi sto su pojedini osuli drvlje i kamenje na coveka kom su u servisu preturali po podacima na hard disku...
 
Nismo se razumeli.
Zašto su krivi ljudi u Mi Srbija, a ne ovi u MTS-u što je na baneru bio pogrešan link? Na sajtu MTS-a banere postavlja sam MTS. Naravno, mogli su da reaguju da se to ispravi, ali opet je krivica MTS-a...

Nije mi cilj nikog da branim, samo ne razumem to što sam naveo.
 
OK, razumeli smo se :)

MI Srbija je trebala da proveri stanjena MTS sajtu, ako su već sa MTS-om organizovali kampanju. Kad se rade ovakve kampanje ili bilo kakav projekat na kojem radi više kompanija, svaka firma imenuje svog radnika/tim koji odgovara za realizaciju projekta (rokovi, tačnost informacija itd, zavisi od vrste i prirode projekta).

Sa druge strane, od kako sam prešao ponovo na MTS imam osećaj kao da pričamo na 2 različita jezika od toga je jedan mrtvi jezik.
U januaru sam imao problem sa aktivacijom Deezer-a, nisu mogli da povežu ponuđeni dodatak paketu sa postojećim Deezer nalogom, koji je bio ranije uredno povezan u Telenorovom paketu. Nakon mesec ipo dana prepiske i poziva, traženja da im predam sve naloge i šifre da oni provere šta se tu dešava itd, dobio sam obaveštenja da mi je reklamacija uspešno rešena, da je problem do mene xD.

Sve u svemu, na kraju kad sve sagledam, MTS je glavni zajednički činilac :S.
 
Na Instagramu Mi-Srbija unajveće objavljuje već nekoliko dana da su neki dobili svoje poklone. Meni još nikakav odgovor.
 
Meni je pre sat vremena od Xiaomi podrške stigao mejl da je prijava uspešna i da mogu da očekujem poklon u narednih 10 dana.
 
Mejl je toliko amaterski da je to neverovatno. Sa gmail adrese na neku privatnu i bcc svi mi sto smo se prijavili.

Btw, kod mene je završio u spam folderu.
 
Mejl je toliko amaterski da je to neverovatno. Sa gmail adrese na neku privatnu i bcc svi mi sto smo se prijavili.

Btw, kod mene je završio u spam folderu.
Ja mislim da Xiaomi stvarno tako dozivljava svoje korisnike i poslovanje.Gledao sam prije par mjeseci na tviteru odgovor direktora Poco-a korisniku Poco f3 ili 2 na neko pitanje u vezi softvera-promijenite brend ako vam ne odgovara je otprilike glasio...
 
Dobro, to je na slično nivou Apple-a, pogrešno držite telefon :D
 
Od mene jedan veliki minus i za Xiaomi Srbija i za MTS.

Xiaomi Srbija do pre dan ili dva je držao pogrešan link za registraciju na baneru/reklami za promociju akcije na MTS sajtu, tj. bio je link do zvaničnog Xiaomi sajta. Pored toga nigde nisu naveli da se poklon naknadno čeka nego da se dobija uz kupovinu, drugim rečima kupim i dobijem poklon odmah.

MTS, ništa nisu znali o akciji, ni da li traje, ni da li poklona ima na stanju (pošto mi je agent više puta naglasila ,,dok ima zaliha" što ne piše nigde po reklamama) , ni gde se registruje, ama baš ništa. Ozbiljnost nula. Šlag na tortu je bila MTS podrška koja me ubeđivala da treba da se prijavim na mejling listu na Xiaomi Global sajt xD i da je to ta ,,registracija (verovatno)".

Pored ove akcije sam tražio još neke dodatne ugovore i kupovine koje mi na kraju nisu odobrili, pod geslom ,,to je novi korisnik", a ugovori na mene, koji sam MTS postpejd/ugovor korisnik skoro 20 godina - 2 godine na TELENOR-u (prenet pa vraćen isti broj) i još nemali broj nekih besmislenih uslova koji nigde zvanično nisu navedeni.

...

Nakon svog mrcvarenja odbio sam potpisati obnovu ugovora uz 11t... MTS menjam po isteku ugovora a čini mi se da i Xiaomi čeka slična sudbina i ako samo njihove telefone koristim još od modela Redmi 1S.

Evo da javim i epilog nakon malo više od mesec dana.

Nakon pisanja ove poruke, sutradan me je kontaktirao agent MTS sa kojim sa inicijalno dogovorio produženje jednog ugovora, ugovorio dodatni novi broj i ugovor i uz oba ugovora tražio kupovinu telefona. Zvala je da me pita zašto su vraćeni ugovori i telefon. Objasnio sam okolnosti, tj. da je stigao samo 1 telefon i 2 ugovora, nakon provere u ,,sistemu'' odgovorila mi je da su mi bila odobrena oba ugovora sa telefonima i da joj nije jasno zašto nisu poslata oba telefona. U svakom slučaju, dogovorili smo da ponovimo produženje ugovora za moj broj, sa telefonom (11T) a drugi broj/ugovor sam u međuvremenu rešio na drugi način.

U međuvremenu su ispravljeni baneri, sajtovi i ostale instance sa instrukcijama za Xioami akciju.

Istog dana sam pisao i-mejl Xiaomi Srbija sa obajšnjenjem situacije. Javili su mi se par dana kasnije i uputili na agenciju koja je vodila akciju. Kontaktirao sami agenciju i objasnio situaciju, obzirom da mi je inicijalna ponuda za ugovor bila iz novembra, prijava za poklone mi je bila prihvaćena bez problema. Naknadno su me obavestili da imaju zastoj na carini i da će pokloni stići posle NG. U svakom slučaju iz agencije su bili ljubazni i izvinili se za sve pogrešne informacije.

Slušalice i sat stigli pre neki dan...
 
Nazad
Vrh Dno