Pre nekih 2-3 meseca imali smo vrlo korisnu diskusiju oko preseta u Handbrake i Vidcoder-u. U 2-3 navrata kratko su pomenuti tunes, ali posto sam tada bio pocetnik za same presete nisam ni pitao oko dodatnih detalja.
Posto sam video da nema teme koja se bavi samo Tunes "parametrima" (ili kako se to vec zove), evo mozemo da pocnemo ovde.
Naisao sam na ovaj link (ili je to neko postavio vec, nije ni bitno):
https://forum.handbrake.fr/viewtopic.php?f=6&t=19426
Mislim da je dobro zapoceti diskusiju za zainteresovane oko vecih detalja i koristi od Tunes-ova.
Hteo sam malo da se igram sa njima, isprobam i iako nije bilo tesko ispratiti sa linka kako sta da se odabere, neke stvari mi nisu jasne. :S
Npr. za GRAIN pise sledece:
optimizes settings to preserve grain
Set Deblocking to -2,-2
Set Psychovisual Trellis to 0.25 (leaving Psychovisual Rate Distorsion untouched)
Set Adaptive Quantization to 0.5
Enable No DCT Decimation
Add the following options to the option string:
deadzone-inter=6:deadzone-intra=6:ipratio=1.1
bratio=1.1:qcomp=0.8
Nije mi jasno sledece: ako ispratim i rucno odradim sta pise gore-> nakon toga u CLI-u nece da pise ono deadzone.........
vec ovo:
deblock=-2,-2
sy-rd=1.00,0.25:aq-strength=0.5:no-dct-decimate=1
ovo sto sam pejstovao iz mog HAndbrake-a u sustini mi je jasno jer odslikava uputsvo. NIje mi jasno sta je ono deadzone i sto su to tu stavljali????
Da li se taj citav string u stvari dodaje nakon svega??
Posto sam video da nema teme koja se bavi samo Tunes "parametrima" (ili kako se to vec zove), evo mozemo da pocnemo ovde.
Naisao sam na ovaj link (ili je to neko postavio vec, nije ni bitno):
https://forum.handbrake.fr/viewtopic.php?f=6&t=19426
Mislim da je dobro zapoceti diskusiju za zainteresovane oko vecih detalja i koristi od Tunes-ova.
Hteo sam malo da se igram sa njima, isprobam i iako nije bilo tesko ispratiti sa linka kako sta da se odabere, neke stvari mi nisu jasne. :S
Npr. za GRAIN pise sledece:
optimizes settings to preserve grain