Pozdrav svima na forumu.
Možda je ovo stara vest koju pokušavam da prezentujem na forumu. Wolfenstein Enemy Territory je open source od 12 avgusta 2010 godine. Ništa to ne bi toliko bilo posebno da u nedostatku ničeg ozbiljnijeg i pametnijeg nisam poceo baviti IDTech3 endžinom.
Tako da sam posle mnogo meseci, traženja, lutanja, učenja, preko raznih forkova projekta baziranih na IDTech3 uspeo da uvedem nekada veoma popularni ET u 2011 sa novim grafičkim engineom baziranim na XreaL endžinu.
Do sada sam samo objavljivao postove na forumu firme koja je napravila Wolfenstein Enemy Territory - Splash Damage, ali su me ostali ubedili da prezentujem i na našim domaćim sajtovima.
Upravo zato što je ceo projekat Open Source a i iz razloga jer se "naš" čovek bavi celim poslom. Ceo source možete naci na Assembla stranici - http://trac.assembla.com/xreal-et
Neke od novina koje sam uspeo da uguram u IDTech3 su "VOIP, mumble, MySQL, SDL, HUB, Multiview, OGG/OGM/OpenAL audio/video podrška za zvuk/video. Pre nekoliko dana uspeo sam da napravim podršku za module (trenutno samo OpenGL, PNG i ZLIB).

Cak sam omogucio igranje Quake3 mapa u Wolfenstein Enemy Territory.

Zbog nemogucnosti da uplodujem više slika u jednom postu. Postavicu više slika iz igre u nekoliko posta.
Možda je ovo stara vest koju pokušavam da prezentujem na forumu. Wolfenstein Enemy Territory je open source od 12 avgusta 2010 godine. Ništa to ne bi toliko bilo posebno da u nedostatku ničeg ozbiljnijeg i pametnijeg nisam poceo baviti IDTech3 endžinom.
Tako da sam posle mnogo meseci, traženja, lutanja, učenja, preko raznih forkova projekta baziranih na IDTech3 uspeo da uvedem nekada veoma popularni ET u 2011 sa novim grafičkim engineom baziranim na XreaL endžinu.
Do sada sam samo objavljivao postove na forumu firme koja je napravila Wolfenstein Enemy Territory - Splash Damage, ali su me ostali ubedili da prezentujem i na našim domaćim sajtovima.
Upravo zato što je ceo projekat Open Source a i iz razloga jer se "naš" čovek bavi celim poslom. Ceo source možete naci na Assembla stranici - http://trac.assembla.com/xreal-et
Neke od novina koje sam uspeo da uguram u IDTech3 su "VOIP, mumble, MySQL, SDL, HUB, Multiview, OGG/OGM/OpenAL audio/video podrška za zvuk/video. Pre nekoliko dana uspeo sam da napravim podršku za module (trenutno samo OpenGL, PNG i ZLIB).

Cak sam omogucio igranje Quake3 mapa u Wolfenstein Enemy Territory.




Zbog nemogucnosti da uplodujem više slika u jednom postu. Postavicu više slika iz igre u nekoliko posta.
Poslednja izmena: