Šta je novo?

Windows XP - nForce4 Standalone Kit (6.53)

Drda

Čuven
Učlanjen(a)
Poena
prvi utisci:

New NForce 4 Drivers...work on NForce2,3 as well! EIDE is great!

They are meant for NForce4 as the name implies and the only driver I've installed on my Nforce2 motherboard (A7N8X) is the IDE driver but I have to say the EIDE driver ROCKS! One of the thing I noticed after my reboot is the amazing speed that everything loaded up with. When I went into device manager, and the IDE controller properties I saw that "Read Caching" is now selectable and enabled my default..on previous drivers it was grayed out.

Overall I highly recommend the EIDE driver...I know other people are installing the other components on their NForce2/3 boards without issue as well.

Just extract the .exe using Winzip/Winrar to a folder...then go to your EIDE controller...Update Driver..go to the EIDE subfolder and select the nvatabus.inf file...it should find it fine. The driver is dated 1/20/2005!! and it's WHQL certified.

http://www.nvidia.com/object/nforce_nf4_winxp_6.39

Jel probao neko ovo? Na NF2 ploci, naravno.

Info je koristan za mali br. korisnika nf4 platforme, meni je jedino zanimljiv taj ide, takodje sam procitao ousporenju sistema sa instaliranim mreznim drajverima.

Ko proba ovaj ide drajver - nek javi.

probao, radi bolje nego na prethodnim i to mnogo. Uglavnom resen problem sa rezachima, pogotovo ako nisu master i resen problem sa NCQ na nekim plocama...

Drajveri rade na svim nForce platformama, sa manjim izuzecima (npr. LAN na NF2). Ovaj IDE je veoma interesantan za NF2 platformu (navodno sve radi dosta brze), izuzev 3D aplikacija (citaj: igre) koje znaju da seckaju kada je ukljucen Read Caching. Probacu ovih dana, pa cu videti.

Posto sam upravo uzeo NF7-S sa nForce2 sta preporucujete da li da instaliram ove drajvere ili ne?

Probao sam ga ja na nForce3 250Gb i nForce3 Ultra (i s754 i s939) i po meni je to drajver za plocu kao i svaki drugi...

Poslednja izmena:
Jel probao neko ovo shto je Crni linkovao?

Ja :) Za sada radi OK, sve se instaliralo kako treba.

An7 (nf2)

Nazad
Vrh Dno