Dominator08
Slavan
- Učlanjen(a)
- 25.08.2007
- Poruke
- 431
- Poena
- 320
Pozdrav svima,
u firmi imamo Panasonic KX-TEM 824 centralu i hoćemo da pređemo na VoIP. Pošto nisam nikada ranije imao dodira sa VoIP sistemima, treba mi pomoć.
Mislio sam da postoje samo hardverske centrale, pa sam naleteo na ovu temu gde su članovi preporučivali Trixbox server. Trixbox više ne postoji, sada je alternativa 3CX. Kod 3CX mi se sviđa kontrolni panel koji pruža sveobuhvatni pregled i uvid kao i mogućnost detaljnih podešavanja.
Nisam siguran da li bi u našem slučaju trebalo da gledamo hardversku centralu nekog proizvođača ili da idemo na tu opciju kupovine servera + Trixbox.
Ono što su zahtevi u firmi je sledeće:
- imamo 4 telefonske linije
- 24 lokala (sa mogućnošću proširenja do recimo 40, ali to u dalekoj budućnosti),
- pozdravna poruka i usmeravanje do lokala (IVR)
- svi lokali su na jednoj fizičkoj lokaciji (nema drugih poslovnih jedinica) pa nema potrebe za određenom povezanošću sa drugim centralama
- GSM gateway
- u firmi imamo aparat za plaćanje karticama i FAX liniju, nažalost morali bismo to da zadržimo
- snimanje razgovora
Koliko sam video, 3CX i FreePBX jesu besplatni, ali samo u obogaljenoj verziji a za sve funkcionalnosti (gde bismo i mi koristili određene) plaća se dodatna licenca.
Da li na strani provajdera (Telekom) treba menjati nešto (npr. nove linije) zbog VoIP-a ili .. ?
Od telefonskih aparata da li bi preporuka bila za Yealink ili nekog drugog proizvođača? Korisnici imaju bukvalno samo najosnovnije potrebe - obični razgovori dve strane, tj. digni / spusti slušalicu.
u firmi imamo Panasonic KX-TEM 824 centralu i hoćemo da pređemo na VoIP. Pošto nisam nikada ranije imao dodira sa VoIP sistemima, treba mi pomoć.
Mislio sam da postoje samo hardverske centrale, pa sam naleteo na ovu temu gde su članovi preporučivali Trixbox server. Trixbox više ne postoji, sada je alternativa 3CX. Kod 3CX mi se sviđa kontrolni panel koji pruža sveobuhvatni pregled i uvid kao i mogućnost detaljnih podešavanja.
Nisam siguran da li bi u našem slučaju trebalo da gledamo hardversku centralu nekog proizvođača ili da idemo na tu opciju kupovine servera + Trixbox.
Ono što su zahtevi u firmi je sledeće:
- imamo 4 telefonske linije
- 24 lokala (sa mogućnošću proširenja do recimo 40, ali to u dalekoj budućnosti),
- pozdravna poruka i usmeravanje do lokala (IVR)
- svi lokali su na jednoj fizičkoj lokaciji (nema drugih poslovnih jedinica) pa nema potrebe za određenom povezanošću sa drugim centralama
- GSM gateway
- u firmi imamo aparat za plaćanje karticama i FAX liniju, nažalost morali bismo to da zadržimo
- snimanje razgovora
Koliko sam video, 3CX i FreePBX jesu besplatni, ali samo u obogaljenoj verziji a za sve funkcionalnosti (gde bismo i mi koristili određene) plaća se dodatna licenca.
Da li na strani provajdera (Telekom) treba menjati nešto (npr. nove linije) zbog VoIP-a ili .. ?
Od telefonskih aparata da li bi preporuka bila za Yealink ili nekog drugog proizvođača? Korisnici imaju bukvalno samo najosnovnije potrebe - obični razgovori dve strane, tj. digni / spusti slušalicu.