danedanilo
Slavan
- Učlanjen(a)
- 03.11.2009
- Poruke
- 19
- Poena
- 305
Kupio sam novi telefon DUAL SIM. "Motorola Edge 40 Neo" koji prima jednu fizicku i jednu eSIM karticu.
Sobzirom da imam 2 kartice Yenttel i VIP A1 u starom telefonu koje trebam prebaciti u nov telefon jednu sam morao konvertovati u eSIM tako da sam A1 konvertovao u njihovu poslovnicu u eSIM gde sam dobio vaucer sa KODOM koji se skenira telefonom kako bi se aktivirao eSIM u telefonu. E od tog momenta ja vise nisam dostupan na A1 jer njihova eSIM nece da se poveze. Pise da je kartica aktivna ali nema signala.
Probao sam i rucno da se povezem ali izbacuje mi da je veza prekinuta a u gornjem uglu telefona mi izbacuje da usluge nisu dostupne. Probao sam kod kolege u njegov Samsung da je ubacimo i kod njega isto nece da radi. Minimum 100 puuta sam resetovao, palio i gasio telefon, rucno pokusavao da se povezem ali sve bezuspesno. Cak sam palio i gasio Avionski rezim sto su mi preporucili ali idalje ne radi.
Radi testa kupim online GLOBATELOVU eSIM, skeniram i odmah proradi i radi kao sat ali A1 nece nikako. Probao sam i da mi A1 broj prebace na drugi vaucer kojeg isto skeniram i opet ne radi.
Evo vec 10 dana mi je broj nedostupan i klijenti ne mogu da me dobiju.
Nakon par dana od zalbe dobio njihov odgovor u SMS na Yentelov broj da je sve uspesno sredjeno, da skeniram opet KOD i resetujem tel ali opet ne radi. Opet zivkaj, moli i evo nakon 5 dana puste meil gde opet kazu da je sve uspesno proslo i pitaju neka dodatna pitanja gde sam odgovorio ali ovo dopisivanje ce trajati beskonacno jer se po nekoliko dana ceka na odgovor umesto da me pozovu i resimo pitanja i odgovore za pola minute. Kao da zivimo u pecinsko doba a ne u digitalno gde se sva pitanja i odgovori mogu resiti momentalno.
Pa u prodaju imaju na stotine modela mog telefona, pa zar je toliko tesko ili ja treba da ih ucim da uzmu jednu takvu Motorolu i da skeniraju moju vip eSIM i vide da li radi i ako ne rade da odmah vide sta je problem kad im je to sve u ruci?
Sobzirom da imam 2 kartice Yenttel i VIP A1 u starom telefonu koje trebam prebaciti u nov telefon jednu sam morao konvertovati u eSIM tako da sam A1 konvertovao u njihovu poslovnicu u eSIM gde sam dobio vaucer sa KODOM koji se skenira telefonom kako bi se aktivirao eSIM u telefonu. E od tog momenta ja vise nisam dostupan na A1 jer njihova eSIM nece da se poveze. Pise da je kartica aktivna ali nema signala.
Probao sam i rucno da se povezem ali izbacuje mi da je veza prekinuta a u gornjem uglu telefona mi izbacuje da usluge nisu dostupne. Probao sam kod kolege u njegov Samsung da je ubacimo i kod njega isto nece da radi. Minimum 100 puuta sam resetovao, palio i gasio telefon, rucno pokusavao da se povezem ali sve bezuspesno. Cak sam palio i gasio Avionski rezim sto su mi preporucili ali idalje ne radi.
Radi testa kupim online GLOBATELOVU eSIM, skeniram i odmah proradi i radi kao sat ali A1 nece nikako. Probao sam i da mi A1 broj prebace na drugi vaucer kojeg isto skeniram i opet ne radi.
Evo vec 10 dana mi je broj nedostupan i klijenti ne mogu da me dobiju.
Nakon par dana od zalbe dobio njihov odgovor u SMS na Yentelov broj da je sve uspesno sredjeno, da skeniram opet KOD i resetujem tel ali opet ne radi. Opet zivkaj, moli i evo nakon 5 dana puste meil gde opet kazu da je sve uspesno proslo i pitaju neka dodatna pitanja gde sam odgovorio ali ovo dopisivanje ce trajati beskonacno jer se po nekoliko dana ceka na odgovor umesto da me pozovu i resimo pitanja i odgovore za pola minute. Kao da zivimo u pecinsko doba a ne u digitalno gde se sva pitanja i odgovori mogu resiti momentalno.
Pa u prodaju imaju na stotine modela mog telefona, pa zar je toliko tesko ili ja treba da ih ucim da uzmu jednu takvu Motorolu i da skeniraju moju vip eSIM i vide da li radi i ako ne rade da odmah vide sta je problem kad im je to sve u ruci?